PDA

View Full Version : A.net - ingen ende paa problemene?


LN-MOW
21-10-2007, 23:53
Dette maa begynne aa bli veldig pinlig for Johan ...

21/10 klokken 1747 Atlanta tid ..
- Forumet er nede - viser heading og reklame, det er alt.
- Gaar videre til photo search, klikker paa moest popuar - stor Antonov som ser veldig toeff ut:
There is no photo in our database with that ID number. Back.
- Klikker paa nummer to - faar hit. Klikker paa registreringen for aa se fler bilder av maskinen:
Sorry, No Hits.
Jadda ....

tabrenna
22-10-2007, 00:15
Originally posted by LN-MOW

Dette maa begynne aa bli veldig pinlig for Johan ...




Mener da og huske Johan hadde solgt a.net til ett eller annet amerikansk selskap jeg da...

http://forum.scanair.no/read.php?TID=20677

Utflyttet
22-10-2007, 00:20
De holder på å flytte mye rart, og som alle vet, endringer == problemer. :)

-A

LN-MOW
22-10-2007, 00:45
Ja, A.net ble solgt til Demand Media, og alt ble flyttet til California for - var det to uker siden? Men siden da har det vaert en endeloes rekke av driftsforstyrrelser og problemer, og det har vaert mye stygge meldinger paa site-forumet.

Johan er fortsatt aandelig leder, saa vidt jeg forstaar, men Demand skal ha ansvaret for driften.

DYflyer
22-10-2007, 19:51
Originally posted by LN-MOW

Ja, A.net ble solgt til Demand Media, og alt ble flyttet til California for - var det to uker siden? Men siden da har det vaert en endeloes rekke av driftsforstyrrelser og problemer, og det har vaert mye stygge meldinger paa site-forumet.

Johan er fortsatt aandelig leder, saa vidt jeg forstaar, men Demand skal ha ansvaret for driften.

Tre uker siden de startet flyttingen i morgen. Fortsatt store problemer, og uansett hvor mye de jobber ser det ikke ut til å hjelpe så veldig mye. Johan er vel nå mer teknisk konsulent enn åndelig leder.