PDA

View Full Version : Folkens................


ENTO
20-10-2007, 20:14
Jeg går ut ifra at folk her på forumet liker å fly ?!
Sjekk: www.ryanair.com så kan du fly tur/retur London samme dag for kr. 78,- Avgang Torp før 1000 og avgang London ca. 1900 ! Et tips for de som liker å fly !

ENTO
20-10-2007, 20:54
OBS !

Har just booket en tur/retur Torp/Standsted en dag i februar. Det kom kr. 48,- i tillegg for kredittkortgebyr, men allikevel. Jeg gleder meg. Kr. 126,- er heller ikke å forakte.

sail4fun
20-10-2007, 21:05
Hm, mulig jeg får noen extra fridager i November i forb med bytte av jobb, kan hende jeg burde foreta en dobbeltest , TRF og FR ? men tørr jeg det kunne jo ende opp med en kamel til middag'en.

SQ 777
20-10-2007, 21:29
Bare dra, intet å tape...... :wink

SQ 777
20-10-2007, 21:39
Har begynt å titte på juni 2008, litt åpning der. Kr. 19 en vei, fryktelig dyrt sammenlignet med kr 1. Men kan leve med det ..:wow:

Lenge siden Torp nå.........^_^

SQ 777
20-10-2007, 22:08
Vel, booket TO pax t/r STN fra TRF for en total av kr. 252 ut i fra en pris på kr. 4 t/r fr to. ( Internet check-in, ingen bagasje, priority boarding ) ,5.-7. feb 2008.

Man klager på alle gebyr extras , MEN kr. 252 totalt inkl fælt kredittkortgebyr kan man leve med !!:p :p

Muligens kan vi ikke reise, men en går ikke konken pga kr. 252........Vil heller ikke lage bråk i avisa at jeg ikke får igjen gebyrene!

Bare synd at de kom ikke til Rygge...... DY-priser kan en bare glemme derfra.... DY OSL er like greit........:rolleyes:

imm
20-10-2007, 23:21
78 tur retur??? Å søren, jeg betalte hele 86 kroner eller noe sånnt for EN VEI i mars! :p

Jeg sender en utfordring til KennethGS: Ta deg en tur, det eneste du har å tape, er å svelge en DIGER kamel :p

SQ 777
20-10-2007, 23:48
Slengte en bestilling til inn på annen dato, kun to dagers tur. Samme pris med samme "blodig dyre" :cry: kredittkortgebyr , men kr. 252 total t/r Marseille for to pax.

Aner ikke om jeg får det til , men med litt godvilje......:huh:

KennethGS
21-10-2007, 00:45
Originally posted by imm

Jeg sender en utfordring til KennethGS: Ta deg en tur, det eneste du har å tape, er å svelge en DIGER kamel :p

Kameler er spiselige.. Selvrespekten derimot er tung å fordøye, så jeg står nok gladelig over...^_^

sail4fun
22-10-2007, 19:55
Originally posted by KennethGS

Originally posted by imm

Jeg sender en utfordring til KennethGS: Ta deg en tur, det eneste du har å tape, er å svelge en DIGER kamel :p

Kameler er spiselige.. Selvrespekten derimot er tung å fordøye, så jeg står nok gladelig over...^_^

Det ble for drøyt med en hårete kamel (og tap av selvrespekten) , så jeg tar en tur til AGP med DY/SK/LH/JK (replace / med og/eller) i steden.

/G

FlightDeck
22-10-2007, 21:25
Originally posted by ENTO

Jeg går ut ifra at folk her på forumet liker å fly ?!
Sjekk: www.ryanair.com så kan du fly tur/retur London samme dag for kr. 78,- Avgang Torp før 1000 og avgang London ca. 1900 ! Et tips for de som liker å fly !



Jeg gidder ikke å fly frem og tilbake på dagen - det er meningsløst for min del - men slike priser har jo Ryanair hatt lenge. Er du villig til å reise til/fra Torp og Stansted, så er det jo bare å slå til! Det gjorde jeg i september (les rapport i TripReport-forumet). Men etter det orker jeg ikke Torp og Stansted med det første, så neste gang blir det SAS eller BA, eventuelt Norwegian til Gatwick.

litt-amatør
22-10-2007, 21:49
Originally posted by FlightDeck

Originally posted by ENTO

Jeg går ut ifra at folk her på forumet liker å fly ?!
Sjekk: www.ryanair.com så kan du fly tur/retur London samme dag for kr. 78,- Avgang Torp før 1000 og avgang London ca. 1900 ! Et tips for de som liker å fly !



Jeg gidder ikke å fly frem og tilbake på dagen - det er meningsløst for min del - men slike priser har jo Ryanair hatt lenge. Er du villig til å reise til/fra Torp og Stansted, så er det jo bare å slå til! Det gjorde jeg i september (les rapport i TripReport-forumet). Men etter det orker jeg ikke Torp og Stansted med det første, så neste gang blir det SAS eller BA, eventuelt Norwegian til Gatwick.

Eller Sterling til Gatwick?;)

Tommy777
22-10-2007, 21:50
Originally posted by litt-amatør

Originally posted by FlightDeck

Originally posted by ENTO

Jeg går ut ifra at folk her på forumet liker å fly ?!
Sjekk: www.ryanair.com så kan du fly tur/retur London samme dag for kr. 78,- Avgang Torp før 1000 og avgang London ca. 1900 ! Et tips for de som liker å fly !



Jeg gidder ikke å fly frem og tilbake på dagen - det er meningsløst for min del - men slike priser har jo Ryanair hatt lenge. Er du villig til å reise til/fra Torp og Stansted, så er det jo bare å slå til! Det gjorde jeg i september (les rapport i TripReport-forumet). Men etter det orker jeg ikke Torp og Stansted med det første, så neste gang blir det SAS eller BA, eventuelt Norwegian til Gatwick.

Eller Sterling til Gatwick?;)

nei nei... de er jo paa randen av konkurs :rolleyes:

FlightDeck
23-10-2007, 19:58
Originally posted by Tommy777

Originally posted by litt-amatør

Originally posted by FlightDeck

Originally posted by ENTO

Jeg går ut ifra at folk her på forumet liker å fly ?!
Sjekk: www.ryanair.com så kan du fly tur/retur London samme dag for kr. 78,- Avgang Torp før 1000 og avgang London ca. 1900 ! Et tips for de som liker å fly !



Jeg gidder ikke å fly frem og tilbake på dagen - det er meningsløst for min del - men slike priser har jo Ryanair hatt lenge. Er du villig til å reise til/fra Torp og Stansted, så er det jo bare å slå til! Det gjorde jeg i september (les rapport i TripReport-forumet). Men etter det orker jeg ikke Torp og Stansted med det første, så neste gang blir det SAS eller BA, eventuelt Norwegian til Gatwick.

Eller Sterling til Gatwick?;)

nei nei... de er jo paa randen av konkurs :rolleyes:

Flyr gjerne Sterling, jeg. De har hatt en litt rar satsning på enkelte områder, men de er nok langt fra konk!

EB
24-10-2007, 06:25
Disse summene (til sammen) gir jo muligheten for en del flasker vin...som man kan nyte sammen med venner hjemme. Valget blir egentlig ganske enkelt...^_^

imm
24-10-2007, 06:42
Eller å ta noen flasker vin og god mat sammen med vennene på en hyggelig cafè i Bergamo eller noe... :cheers: