View Full Version : WF servicekonsept innland
Jeg skal fly med WF TRF-BGO på torsdag til uken, noe som blir min første tur med Q400. Men nå som moderselskapet SAS har begynt med frokost på innenriks igjen, har WF det samme på sine flygninger - i det minste for oss med C-billett?
Du får vel servert frokost før 0930 for kroner 50.
Er nesten verd pengene rundstykket da det er meget godt:smile2
Oddvar
litt-amatør
20-10-2007, 21:10
Er det ikke gratis på WF som på SAS med frokost?:rolleyes:
Widerøe er like mye lavprisselskap som det Norwegian er. Det er min erfaring i alle fall.
slowandsilly
20-10-2007, 22:37
Yepp!
Vær glad du kan vaske hendene ombord!
Jaja, jeg får i det minste gleden av å fly Q400...^_^
Q400 er en fin maskin å fly med. Når reiser du?
Originally posted by imm
Q400 er en fin maskin å fly med. Når reiser du?
I signaturen hans:
Upcoming flights;
25/10: TRF-BGO WF404 Q400
25/10: BGO-TRF WF419 Q400
;)
FlightDeck
21-10-2007, 15:31
Originally posted by Trety
Jeg skal fly med WF TRF-BGO på torsdag til uken, noe som blir min første tur med Q400. Men nå som moderselskapet SAS har begynt med frokost på innenriks igjen, har WF det samme på sine flygninger - i det minste for oss med C-billett?
Service på Widerøe? ... det har vi ikke hørt om. Eller, veldig hyggelig selskap og folk, men mat og drikke må man betale for. Sånn har det vel vært de siste to årene. Man fikk kaffe og te for noen år siden husker jeg.
MountainDew
21-10-2007, 19:01
Tror de har gratis servering BGO/SVG - Aberdeen
FlightDeck
21-10-2007, 20:21
Originally posted by MountainDew
Tror de har gratis servering BGO/SVG - Aberdeen
Ja, men der er det jo konkurranse ... hehe.
F35Landing
21-10-2007, 20:36
Ja det går vel lang tid før vi ser noe gratis servering mellom Vadsø og Vardø f.eks:)
Originally posted by F35Landing
Ja det går vel lang tid før vi ser noe gratis servering mellom Vadsø og Vardø f.eks:)
må vel kanskje først bli noe servering der før den kan bli gratis ;)
F35Landing
21-10-2007, 20:42
må vel kanskje først bli noe servering der før den kan bli gratis
Å det er utrolig hva noen av våre drevne turbovertinner får til på 12 min. "Nei, æ ska ut og gå!!":)
Ingen steder får man gratis servering. Man betaler for det gjennom billettprisen :)
Trash2000
22-10-2007, 00:25
Originally posted by TCAS
Ingen steder får man gratis servering. Man betaler for det gjennom billettprisen :)
Hysj, TCAS! La oss beholde illusjonen om at man faktisk får ting gratis i denne verden :lol:
litt-amatør
22-10-2007, 00:51
Originally posted by TCAS
Jeg mener det er en sannhet med modifikasjoner. Da må man i så fall alltid legge til en god del kroner på alle SAS' billettyper når man sammenligner med nesten alle andre av deres konkurrenter (ikke lavpris). :rolleyes: