VC-10
20-10-2007, 11:40
Var i forrige uke på reise til Stockholm med jobb, og fortsatte med spotterweekend i Manchester. Manchesterturen ble noe amputert med ikke planlagt overnatting i London pga tåke i London, og at den flunka nye A321 til BA som skulle gå fra OSL ble forsinket pga trøbbel med en lasteluke. Dette var imidlaertid ikke bare til ulempe, for da ble det et par timer med spotting ytterst på terminal 1 på LHR, og der var det veldig god oversikt over alt innkommende denne dagen.
MAN var som det mange ganger har blitt sagt en perle for spotting. Gråvær er ikke noe å gjøre med, og det må man regne med der. Men, det var oppholdsvær, så da skal man ikke klage. Og - god lunch og en pint på the Romper er absolutt å anbefale.
Her er mange bilder, alle er fra selskaper jeg ikke har fotografert før, eller med nye livery jeg ikke har sett før:
;) VC-10
PS! Jeg ser at i de to første postinger, blir det som skulle vært siste bilde også opp på toppen! En bug i systemet?
MAN var som det mange ganger har blitt sagt en perle for spotting. Gråvær er ikke noe å gjøre med, og det må man regne med der. Men, det var oppholdsvær, så da skal man ikke klage. Og - god lunch og en pint på the Romper er absolutt å anbefale.
Her er mange bilder, alle er fra selskaper jeg ikke har fotografert før, eller med nye livery jeg ikke har sett før:
;) VC-10
PS! Jeg ser at i de to første postinger, blir det som skulle vært siste bilde også opp på toppen! En bug i systemet?