linium
19-10-2007, 18:19
Omedelbar succé för Kroatienflyg
Flygbolaget FlyNordic har upplevt en enorm efterfrågan på de nyöppnade destinationerna Split och Dubrovnik. Nu utökar man tidtabellen med två nya avgångar i veckan för att möta marknadens intresse. I måndags meddelade flygbolaget att man fr o m 26 april 2008 öppnar upp linjer till både Dubrovnik och Split samt att man trafikerar de bägge städerna på lördagar och frånpriset startar på 279 kronor för enkelresor.
Nu adderas flighter på tisdagar och onsdagar för att möta den stora efterfrågan. Även dessa avgångar omfattas av introduktionserbjudandet, 199 kronor för enkelresor om man bokar innan söndagen 21 oktober 2007.
-Vi har fått en otrolig respons. Massor med bokningar via webben och vår telefonväxel går varm. Det är tydligt att det finns ett stort behov av prisvärda resor till dessa destinationer och vi hoppas att två nya avgångar i veckan ska räcka till för att möta marknadens efterfrågan, säger vVD Krister Aarnio.
De nya destinationerna får också markera starten på företagets sänkning av frånpriser på Europadestinationer.
Flygbolaget FlyNordic har upplevt en enorm efterfrågan på de nyöppnade destinationerna Split och Dubrovnik. Nu utökar man tidtabellen med två nya avgångar i veckan för att möta marknadens intresse. I måndags meddelade flygbolaget att man fr o m 26 april 2008 öppnar upp linjer till både Dubrovnik och Split samt att man trafikerar de bägge städerna på lördagar och frånpriset startar på 279 kronor för enkelresor.
Nu adderas flighter på tisdagar och onsdagar för att möta den stora efterfrågan. Även dessa avgångar omfattas av introduktionserbjudandet, 199 kronor för enkelresor om man bokar innan söndagen 21 oktober 2007.
-Vi har fått en otrolig respons. Massor med bokningar via webben och vår telefonväxel går varm. Det är tydligt att det finns ett stort behov av prisvärda resor till dessa destinationer och vi hoppas att två nya avgångar i veckan ska räcka till för att möta marknadens efterfrågan, säger vVD Krister Aarnio.
De nya destinationerna får också markera starten på företagets sänkning av frånpriser på Europadestinationer.