PDA

View Full Version : OT: En lei og urettferdig avgjørelse i media


Utflyttet
17-10-2007, 19:28
Kan se ut til at vi har mistet et betydningsfullt og viktig innslag i norske medier i dag. En heller dårlig dag for både likestilling og toleranse for folk med anderledes meninger.

http://www.kjendis.no/2007/10/17/515309.html

-A

Someone
17-10-2007, 19:32
Kjipt. Mina er faktisk genial og forfriskende å høre på imotsetning til det meste annet på radio som er overdrevent hyggelig politisk korrekt snakk:(

TCAS
17-10-2007, 19:51
Dette er ikke leit. Dette er ikke urettferdig. Dette er rett og slett en gledens dag! Etter to dommer i PFU, burde selv Mina skjønne hvor grensen går. Av og til er det bare nok.

Superhai
17-10-2007, 19:57
Slik jeg har skjønt det er avgjørelsen tatt på bakgrunn av dårlige samarbeidsforhold med resten av redaksjonen. På den bakgrunnen så vil jeg si det er riktig avgjørelse. Det virker som de har strukket seg langt for å beholde henne.

STARSHIP 2
17-10-2007, 20:51
Originally posted by TCAS

Dette er ikke leit. Dette er ikke urettferdig. Dette er rett og slett en gledens dag! Etter to dommer i PFU, burde selv Mina skjønne hvor grensen går. Av og til er det bare nok.
¨
som om jeg skulle sagt det selv :old

rampen
17-10-2007, 21:49
Særdeles smart trekk å drite ut ledelsen i NRK på direktesending. Hun kan forselv at hun er oppsagt, og mener hun seg usakelig oppsagt har hun rett å bringe saken for retten, og kreve å stå i stillingen til rettskraftig dom sier noe annet, eller at NRK krever plassravikelse til en event. rettsak er over og får medhold i dette. Hun har gjenntatte ganger fått hard kritikk i sin håndtering av saker hun har tatt opp, gjentatt kritikk fra PFU og ikke gjort noe for å forbedre seg. Og ikke nok med at hun nå har blitt oppsagt, hennes meritter så langt i NRK har vel gjort at hun er ferdig i media for noen tiår fremover:drunk:

CK
17-10-2007, 21:58
som jeg sa i en annen tråd - meningene er delte, og noen hater det andre elsker. Personlig er jeg fornøyd - nå går det an å høre på P3 igjen...

atck
17-10-2007, 22:17
Originally posted by rampen

Og ikke nok med at hun nå har blitt oppsagt, hennes meritter så langt i NRK har vel gjort at hun er ferdig i media for noen tiår fremover:drunk:

Jeg har en mistanke om at hun har fått diverse tilbud allerede. Jeg er ikke tilhenger av Mina sin stil i det hele tatt, men det er mange mange som er det. Og da er hun interessant for media...

RR i Minatiden. Mmmm... det hadde vært noe.

K