View Full Version : Sun d` Or airways og noe få annet
Flotte bilder :) Pene farge på Sun d´ Or flyet
ja.. eg synes de to siste bildene ble bra.. ....... håper eg..
Beste jeg har sett av deg B767. Stilig og dramatisk bilde du har tatt av tårnet.
Airbus 330
16-10-2007, 21:28
Helt enig, de 2 siste spesielt er noe av det beste jeg har sett fra deg. Bra jobba 767. :smile2
Airbus 330.
takker.. godt å høre.. :) eg prøver min beste å få bra bilder..
men det va litt rart å stå på spottertårnet sammen med 5 andre med svære speilreflekskameraer når eg har den lille canon heheh
RavenRiley
16-10-2007, 21:36
hehe kult med Carlsberg-logoen på flyet! Bra bilder! :)
Originally posted by B767
takker.. godt å høre.. :) eg prøver min beste å få bra bilder..
men det va litt rart å stå på spottertårnet sammen med 5 andre med svære speilreflekskameraer når eg har den lille canon heheh
Du stod jo i trappen, det var fullt lengst oppe, haha
ja.. platformen e altfor liten.. fikk ikke filmet landingen.. men takeoff fikk eg til...
ATC-flyradar
16-10-2007, 21:53
Bra bilder - takk for at du deler dette med oss andre.
Jan Støkkebo
Originally posted by B767
... eg prøver min beste å få bra bilder..
Ja tatt i betraktning kameraet ditt- er det bra bilder- absolutt!:smile2 Det første er nok litt ullent, og det kommer nok av avstanden, og som du selv sier er du fornøyd med de 2 siste. Jeg vil nå fremheve det nest siste da som i en klasse for seg! Det er det skarpeste og du har fått til lyset veldig bra på det!:-p
raider66
17-10-2007, 22:23
Takk for flotte bilder!
Sun D'or maskinen ser ut som ex Martinair.
Espen:)
Ja det er ex. PH-AHI, flyet ble b.la brukt av både Air Holland, Martinair og Spanair med denne reg .Har også vært OY-SHI med Sterling og G-OAHI med Britannia Airways.