View Full Version : Noen bilder fra Nordens Paris
Var en tur innom Tromsø i torsdag i forrige uke og da tok jeg følgende bilder. Kanskje LN-MEH kan fortelle meg hvor Gate 16 er i TOS, fant den nemlig ikke ;)
Ser fryktelig ut som det har kommet snø der nordpå?? :D
Originally posted by Blubird
Ser fryktelig ut som det har kommet snø der nordpå?? :D
er kommet fryktelig mye snø i Tromsø da, iallfall på torsdagen når jeg var der :) Her i Vadsø er det ingen snø.
Jøss, er det vinter allerde? :huh: Jaja, frem med skiutstyret da ^_^
Flotte bilder, du. Likte veldig godt effekten på de to første bildene av SAS med snøen som fyker i bakgrunnen :up: :)
Originally posted by fly1980
Likte veldig godt effekten på de to første bildene av SAS med snøen som fyker i bakgrunnen :up: :)
Enig!:smile2
Airbus 330
16-10-2007, 15:23
Fin serie bilder fra Tromsø.
Airbus 330.:smile2
tabrenna
16-10-2007, 21:06
Flotte bilder ifra Tromsø!! Som også tidligere nevnt her var det stilig med snøføyka på de to første SAS bildene!! :D
ATC-flyradar
16-10-2007, 21:10
Vær beredt - bra bilder fra vinternorge
Jan
Originally posted by LCH78
Kanskje LN-MEH kan fortelle meg hvor Gate 16 er i TOS, fant den nemlig ikke ;)
Kjempeflotte bilder fra en kjent og kjær plass. I skrivende stund er sneen borte her nede, men oppe i fjellene er det hvitt. Det er ikke så rart at du ikke fant Gate 16, den eksisterer nemlig ikke. Det er riktignok en utgangsdør på andre siden av glassveggen i Gate 17, men ikke så mye mer gatefasiliteter. Derimot har Avinor lagret diverse saker og ting der i øyeblikket. Det er jo mulig at de har tenkt å gjøre denne gate`n klar til bruk siden de har opptil flere skilter med Gate 16 (på et av dem er tallet 16 tapet over).