Log in

View Full Version : SAS ringer deg tilbake...

Trash2000
15-10-2007, 18:36
Noen her inne som jobber på 05400?

SAS har jo tjenesten "SAS ringer deg tilbake", hvor man holder sin plass i køen om man ringer tilbake.

Spørsmålet i korte trekk er: Er dette bare bullshit? Man blir riktignok ringt opp, men tar jo år og dag før det skjer. Var i dag nummer 7 i kø (inkl. EuroBonus-prioritering) og det tok vel godt over to timer før de ringte tilbake.

Også opplevd det samme tidligere, noen opplyste sjeler?

anders320
15-10-2007, 18:53
Har selv veldig dårlige erfaringer med dette.
En gang ringte jeg inn til de, ba om å bli ringt opp igjen og deretter ringte opp.
Etter å ha kommet igjennom (i samme køen der jeg visstnok skulle ringes opp) og hadde lagt på tok det ca. 30 minutter før de ringte.

Holmion
15-10-2007, 20:15
Originally posted by Trash2000

Noen her inne som jobber på 05400?

SAS har jo tjenesten "SAS ringer deg tilbake", hvor man holder sin plass i køen om man ringer tilbake.

Spørsmålet i korte trekk er: Er dette bare bullshit? Man blir riktignok ringt opp, men tar jo år og dag før det skjer. Var i dag nummer 7 i kø (inkl. EuroBonus-prioritering) og det tok vel godt over to timer før de ringte tilbake.

Også opplevd det samme tidligere, noen opplyste sjeler?

Hmmm, jeg ringte i dag jeg også. Var først nr.11, så tastet jeg EBG-nr, og svupp nr. 1 i køen, alltid er det sånn, og jeg ringer ofte. Så jeg har aldri giddet å bry om at de skal ringe tilbake. De sa forresten i dag at det var mye å gjøre pga. alle billigbill. som ble lagt ut, kanskje er det årsaken denne gang?
Jeg mener, du er EBG eller? Veit ikke om det er prioritering på sølv også, uansett, det går så kjapt at det lille minuttet kan man alltids vente...

Utflyttet
15-10-2007, 21:03
Originally posted by Holmion
Hmmm, jeg ringte i dag jeg også. Var først nr.11, så tastet jeg EBG-nr, og svupp nr. 1 i køen, alltid er det sånn, og jeg ringer ofte. Så jeg har aldri giddet å bry om at de skal ringe tilbake.

Har som EBG alltid oplevd at å taste inn nummer er det kjappeste, er igjennom all kø på noen få ring. Men, om jeg ikke husker feil, har ikke du litt mørkere farge på ditt?

-A

Trash2000
15-10-2007, 21:28
Er prioritet også på sølv, men det jeg reagerer på er om tilbakering regnes som mindre viktige og dermed behandles når det er rolig.

Er man så uheldig å måtte betale telefonregningen selv, er det kjedelig å måtte holde linja lenge i utlandet om noe skjærer seg. Greit å vite at man kan beholde køplassen, men om man i praksis blir lurt - kan ting fort skjære seg mer enn de opprinnelig gjorde...

OJB
15-10-2007, 21:33
Har aldri noe problem så lenge jeg taster inn EB nummeret mitt.

Utflyttet
15-10-2007, 23:03
Originally posted by Trash2000
Er prioritet også på sølv, men det jeg reagerer på er om tilbakering regnes som mindre viktige og dermed behandles når det er rolig.

Ut i fra hva som er nevnt over så virker det som tilbakeringing er en egen kø for ledig tid, og ikke et system som holder plassen og ikke noe som holder deg i køen, eller i hvertfall ikke tar hensyn til status når det skal ringes tilbake.

-A

gustavf
16-10-2007, 00:01
Originally posted by ph-ndr
Ut i fra hva som er nevnt over så virker det som tilbakeringing er en egen kø for ledig tid, og ikke et system som holder plassen og ikke noe som holder deg i køen, eller i hvertfall ikke tar hensyn til status når det skal ringes tilbake.

Det høres slik ut, ja. Forresten stemmer det med mine egne erfaringer også. I så fall er det løgn og fanteri som SAS farer med på kundetelefonen sin, og det er ikke bra.

(Det kan nevnes at jeg mistenker et par andre firmaer med tilsvarende løsning for det samme.)

EB
16-10-2007, 06:40
Har ikke ringt til et flyselskap på flere år jeg...:D

Egil
16-10-2007, 11:10
Originally posted by EB

Har ikke ringt til et flyselskap på flere år jeg...:D

Ikke jeg heller :p
Det enkleste er ofte å fikse det selv :rolleyes:

TG923
16-10-2007, 13:13
PM til Scanor ordner det meste... :old

TOS
16-10-2007, 13:31
Originally posted by TG923

PM til Scanor ordner det meste... :old

Jeg bruker stort sett bare wideroe.no, og da er det som oftest veldig lite telefonkø (i tillegg til at man kan bruke chat, sende e-post osv. som faktisk blir besvart relativt kjapt). :smile2

TG923
16-10-2007, 13:36
Hvis/når man bruker wideroe.no er kontakten sikret på kort varsel, helt klart! :wink

EB
16-10-2007, 18:53
lufthansa.no er heller ikke å forakte...:D