PDA

View Full Version : Glad mandag morgen...

EB
15-10-2007, 05:48
Ny dag - nye muligheter. Skal i heldagsmøte på toppen av Oslo Plaza før det blir middag med en kollega som også må være med på en treningsøkt før hun får overnatte her i huset. Ha en bedre start på uken!

Madman
15-10-2007, 06:47
God morgen fra Gardermoen.

Etter litt langfri og et par feriedager, er man tilbake på jobb igjen etter 12 slappe dager. Helgen ble tilbrakt i stillheten på en hytte langt oppi Gudbrandsdalen.

Så en stille og rolig mandag hadde ikke vært å forakte...

Ønsker dere alle en riktig god dag.

Someone
15-10-2007, 06:55
God morgen fra København. Skole, trening og klesvask er det som står på programmet idag. Ha en fin dag

Farmer
15-10-2007, 07:54
God morgen fra et regnfullt sentralt sted i kongeriket. Da gjenstår det en dag på kontoret før kursen settes mot Japan i morgen. Helgen har gått med til masse rydding ute på farmen,slik at Kong vinter ikke skal få lov til å skjule alt rusk og rask fram til våren.

Vede
15-10-2007, 07:57
God morgen fra Sola Intl. Ser ut til å bli en fin morgen her, men det blir en lang dag.

ATC-flyradar
15-10-2007, 07:58
Good morning from Oslo north. Nå kl: 07:57 så er like mørkt som natta - frått å trist. Men det bryr man seg noe om - full fart med prosjektmøte, stort anbud som skal leveres i løpet av ettermiddagen osv. Så dagen blir lang.

God arbeidsdag.

Jan

sirpjalle
15-10-2007, 09:11
God morgen. Har halv dag i dag, mellomste mi er syk, skal på jobb klokken 1200 i dag, har desverre den del møter jeg ikke kan gå glipp av......:-p

Thomas
15-10-2007, 09:31
Langhelg som betyr fri idag, Mandag. - tror dog jeg ikke skal gjøre noe som helst.. bare la dagen gå av seg selv.
Vet ikke helt hvordan været er, for har ikke orket tittet bak gardina, men høres ut som bilene på veien tar med seg endel vann i det de passerer så sikkert grått og vått. :rolleyes:

JetBlue
15-10-2007, 09:33
God morgen, skydekket ligger svært lavt over Oslo idag. Men pytt, pytt, det blir avreise med Color Magic kl 14 for en tur til Kiel og hjem igjen. IKT workshop kaller vi det, med gjester fra USA og greier. Gleder meg til turen.

ThomAAs
15-10-2007, 09:46
God morgen alle sammen :)

I dag skal niesen til min kjære følges opp på Toppidrettssenteret for en uke med landslag samling i håndball. Også blir det vel en liten tur på treningen etterhvert. Må slappe av på siste fridagen ^_^

Bizflyer
15-10-2007, 10:01
God morning her fra KRS.

I dag skal mor og lillebror hentes hjem fra sykehuset. Morgentimene brukes til indretjeneste så det skal være temmelig støv-fritt når de kommer hjem! Jeg får bare stå på nå så jeg blir ferdig!

BF:cool2

FBU 4EVER
15-10-2007, 10:38
God morgen fra Nærsnes. Her ligger tåka tjukk som graut og tannlegen står for tur, så dagen er vel lettere ødelagt allerede.:( Men man er friskmeldt og har mer enn nok å gjøre både i og utenfor huset i noen dager før pliktene kaller mot slutten av uken.
Ha en fin dag!

Thomas
15-10-2007, 10:46
en man er friskmeldt og har mer enn nok å gjøre både i og utenfor huset i noen dager før pliktene kaller mot slutten av uken.

Bra, Stein! Nå er det bare å nappe med seg kompaktkamera i kofferten og knipse masse bilder for oss cockpit_instrument_contrail_geeks :D

Trety
15-10-2007, 22:38
Glad mandag kveld! Her har dagen blitt brukt til å klargjøre til høstens store happening i telecombransjen, launch av MS Office Communicator 2007 som er i morgen, hvor vi skal være tilstede som tilbehørsleverandør. Deretter var det forelesning i ORG9601 på BI (kveldstid), så nå har i grunnen kroppen fått nok og er godt moden for sengen. Natta! ;)