View Full Version : Herlige bilder fra en på FS.no
Whatever
13-10-2007, 17:58
Fantastisk (http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=367146#Post3671 46)
Kjenner det forumet meget godt... Er der mer og mer skjelden...
alt for mange i alderen 9-16 som tror de er verdensmestre og derfor hakke på andre og slenger mye dritt...
Konstruktiv kritikk er det som hadde egnet seg best for han stakkars karen der!
Rossiyskie Avialinii
13-10-2007, 23:59
Originally posted by Ollie
alt for mange i alderen 9-16 som tror de er verdensmestre og derfor hakke på andre og slenger mye dritt...
Sikter du til meg her heller?? For eg tror ikke eg er verdensmester eller noe lignende. vet eg har 1000 ting igjen å lære og at mine bilder ikke er blant de beste på dette forumet.
Han har fått det før i bøtter og spann, men det nytter bare ikke spotte fly med mobil eller ett kamera med 0.2MPX.
Originally posted by Captain Caveades
Sikter du til meg her heller?? For eg tror ikke eg er verdensmester eller noe lignende. vet eg har 1000 ting igjen å lære og at mine bilder ikke er blant de beste på dette forumet.
Du er vel blant de beste på dette forumet til å skrive dritt.
Rossiyskie Avialinii
14-10-2007, 00:35
Originally posted by Vede
Kan diskuteres.. Ser no mange andre idioter som kommer med en del dumme innlegg, så eg er no langt fra den eneste, det merkelige er jo at det bare er meg som blir skjelt ut i etterkant.
Jeg ville nå sett på en slik serie som en provokasjon, og vet ikke om jeg ville ha kastet bort tiden på o kommentere den engang, i allefall ikke hvis det er som det sies- n'te gang han poster like dårlige bilder. Men bevares kan jo hende han syns de er fine selv! Han ber jo om kommentarer!
Når det gjelder Captain Caveades- må jeg si jeg ikke har sett mye drittprek fra ham her! Synes han skryter av alle jeg!;)
Ikke bildetråder han skriver mye dritt i. Men andre tråder pleier det å komme en del usakligheter og "dritt".
Eyy Thomas, det er trossalt Bodø han legger ut bilder fra, og da er det ikke så lett å få bra bilder selv med ett rimelig bra kompakt kamera. Sliter selv med 70-300 p.g.a avstanden. Han la ut en bildeserie fra da vi var ute ved Langstranda og de ble rimelig bra. Meeen står vi der ute kommer det etterhvert en aldri så liten bil med blålys hvor det står MILITÆRPOLITI på... :( Er så mye enklere på Gardemoen!
Rossiyskie Avialinii
14-10-2007, 10:11
Ikke bildetråder han skriver mye dritt i. Men andre tråder pleier det å komme en del usakligheter og "dritt".
En del kan eg være enig i, men ikke mye og er langt ifra den eneste. Men det er bare hvis eg gjør det folk reagerer.
Du skjønte at Ollie mente flightsim.no-forumet sant? :)
Meeen står vi der ute kommer det etterhvert en aldri så liten bil med blålys hvor det står MILITÆRPOLITI på...
dere står vel utafor gjerdet? MP får ikke gjort noe da...
Originally posted by SE-DYD
Jeg ville nå sett på en slik serie som en provokasjon, og vet ikke om jeg ville ha kastet bort tiden på o kommentere den engang, i allefall ikke hvis det er som det sies- n'te gang han poster like dårlige bilder. Men bevares kan jo hende han syns de er fine selv! Han ber jo om kommentarer!
Når det gjelder Captain Caveades- må jeg si jeg ikke har sett mye drittprek fra ham her! Synes han skryter av alle jeg!;)
Det er akkurat det... Han ønsker kommentarer. Han synes sikkert at bildene er flotte selv. Og når folk da begynner å slenge dritt er det overhodet ikke riktig. Da er det bedre å ikke si noe i det hele tatt... Det er nå min mening!!
Captain Caveades: Det var FS formumet det var snakk om her da det er det dette Topicet handlet om. Har ikke for vane å kommentere noe annet!:old for gammel for det:D :D
Vede...
Du vet vel bedre... ikke noe nytte i å grave opp i gamle ting
Caveades...
Lese hele innlegget før du kommentere... igjen se hva Topicet handler om !!
Mye båndvidde er da sløset bort på verre uinteressantheter?
Ser TO problemer her:
1) En ung entusiast som ikke forstår at man først bør finne ut hvordan ting gjøres.
2) Forumister som ikke forstår at det går an å tilby hjelp for å lære ham dette.
Og herreguuuhd, Captain whatever, nå må du snart slutte å være så nærtagende!
Det ER IKKE sånn at noen GIDDER "forfølge" deg - de bare svarer på det du skriver.
PRØV for fan å ta tilbakemelding eller få eventuelt en voksen person til å "oversette".
Syns denne greia var søt, jeg. Eia var man så ung og dum igjen, skulle gjerne byttet... :lol:
Originally posted by petru26
dere står vel utafor gjerdet? MP får ikke gjort noe da...
Står utenfor gjerdet ja, og joda de fåt gjort noe når det er fotoforbud... Forresten, Hvilke flyplasser med Stor sivil trafikk i Norge er det egentlig som faktisk har fotoforbud? Tror det er kun Bodø... Og det kan nevnes at det de ser etter er sheltre og den grønne radaren samt den hvite greia... (Det de sier ikke kan være med på bildene). Men selv om man ikke har dette med så sier de at man ikke får lov til å stå å ta bilder der vi står... Og vi står da ved den "rundkjøringen" rett på siden av WIF hangaren..