PDA

View Full Version : Glad tirsdag morgen...

EB
09-10-2007, 06:09
God morgen...trøtt - men det skyldes bare at jeg måtte se Berlinerpoplene på NRK1 i går kveld - og det var meget bra!!! I dag blir det en del møter inne og ute av kontoret før ettermiddagen byr på et besøk i tannlegestolen. Kvelden inneholder en treningsøkt. Ha en bedre tirsdag!

LN-FHU
09-10-2007, 07:19
Riktig god morgen fra Tromsø

Her har snøen falt i natt, 2-3 cm på bakken i morges.Det snør i skrivende stund også , og kun 1 fly har så langt forlatt Tromsø. De står vel på Deice regner jeg med.

Idag blir det dekkomlegging :o

Ha en snøfri dag

LN-BRK
09-10-2007, 07:28
Originally posted by LN-FHU

Det snør i skrivende stund også , og kun 1 fly har så langt forlatt Tromsø. De står vel på Deice regner jeg med.

Åneida, WF682, WF9631 og WF930 forlot alle Tromsø mellom kl 05:32 og 06:02 :)

LN-FHU
09-10-2007, 07:34
Originally posted by LN-BRK

Det snør i skrivende stund også , og kun 1 fly har så langt forlatt Tromsø. De står vel på Deice regner jeg med.

Åneida, WF682, WF9631 og WF930 forlot alle Tromsø mellom kl 05:32 og 06:02 :)

Da hadde ikke jeg stått opp, så det kunne jeg ikke vite vel :p

Men jeg visste forsåvidt at WF var tidligere på'n......

sirpjalle
09-10-2007, 07:35
God morgen! Skulle ønske det snart var helg da. Kaldt i morges, hørte og et par biler som hadde fått på piggdekkene (allerede) Var vel litt tidlig?

Someone
09-10-2007, 07:57
God morgen fra København. Overskyet idag og det er skolearbeid og trening som står på programmet. Ha en fin dag

ATC-flyradar
09-10-2007, 07:58
God morgen fra Oslo nord. Våknet til svartenatta og så et det var rim ute på bakken og gresset.

Dagen går til å se på sist uke sine utførte tjenester ovenfor våre kunder og fakturere ut noen kunder forskuddvis for tjenester i november.

Ha en god arbeidsdag og for dere som bare går hjemme å plager fruen, ha også en god dag.

Jan

JetBlue
09-10-2007, 08:24
God tirsdag fra kontoret på Hasle. Her er det sol som varmer godt gjennom vinduene. Masse møter idag, både på huset og ute på byen, så det blir en travel dag....

Egil
09-10-2007, 08:29
Riktig god morgen fra Tromsø
Her har snøen falt i natt, 2-3 cm på bakken i morges.Det snør i skrivende stund også ...

Takk for advarslen!!

Kommet til Tromsø på torsdag! Skal på LFF kurs fredag-søndag men kombinerer med litt uteliv og Minor Majority på torsdag jeg!
Skal huske å sko meg godt før avreise, he he

Noe grått og vått i Mosjøen, 2 grader når jeg kjørte på jobb ca kl 0530 i natt.

Egil

Desk pilot
09-10-2007, 08:53
God morgen, lettskyet pent vær på Nordmøre i dag. Det er blitt kaldere her også, snøen er kommet lengre ned i fjellene og vannføringen i elvene her er blitt merkbart mindre de siste ukene. Og nå kikker sola frem så dette ser ut til å bli en fin dag. :-p

OJB
09-10-2007, 08:57
God morgen fra Lilleaker,
Den første smak av vinter kom i morges. Det var -1 grad hjemme i Tananger 05.30 imorges. Kald, fint og stille morgen. Det var godt med is på bilen også. Dette var veldig tidlig på vinteren i Tananger som ligger så nærme kysten.
Intet lys lenger om morgenen ved avgang SK4002 og LN-RPU. Først ved landing OSL kom en lysstripe til syne i øst.
De-icingbilene var gjort klar for første gang iår på SVG. Vel , så lenge det er klart og fint så gjør det ingen ting. Bedre det enn vind og regn.
Lysløpene på Hovden var tent , det var lys for første gang i bakkene på Gaustablikk noe som varsler at avdeling vinter rykker nærmere. Antagelig har de begynt å lage snø i bakkene i påvente av skikkelig snø.
Nyt det fine høstværet!
Ha en fin dag alle forumister.

Thomas
09-10-2007, 09:58
Det blir nok en ettermiddag og kveld på 136.800 - synd å sitte nede i bunker'n når været er som det er, ser jaggu ut som dammen i hagen har is... Brrr!!

FBU 4EVER
09-10-2007, 11:07
Atter en nesten skyfri dag på Nærsnes. Men det har vært kaldt i natt. Rim i gresset og is på postkassen tyder på at noe er i anmarsj, ja!

I kveld er det "sesongåpning" av lutefisken på Schrøder. JetBlue og jeg er der, kanskje OJB, også? kl. 1800.

OJB
09-10-2007, 11:27
Originally posted by FBU 4EVER

Atter en nesten skyfri dag på Nærsnes. Men det har vært kaldt i natt. Rim i gresset og is på postkassen tyder på at noe er i anmarsj, ja!

I kveld er det "sesongåpning" av lutefisken på Schrøder. JetBlue og jeg er der, kanskje OJB, også? kl. 1800.

yes, I will be there..

LN-MOW
09-10-2007, 11:38
Ikke mye som minner om vinter her hos meg ... 18 grader og 97% luftfuktighet .. foerloepig pent, men det ser ut som etterniddagen kan bringe litt bommeli-bom .. sannsynligvis saann ved halv fire-firetiden for aa foekke opp hjemreisen min ..

Dagen er tett befolket med moeter .. har begynt aa forberede neste maaneds brukerkonferanse i Lisboa og jobber ogsaa med et omfattende 'roadmap' .. og nei, det har ingenting med Atlantas veisystem aa gjoere .. :p

Anbefaler ogsaa aa titte innom Flyhistorisk hvor KOG har lagt ut en del fra sin rikholdige samling. Og mer kommer!

AirbusTrond
09-10-2007, 11:56
God dag fra Gamlebyen. Med 15-23-vakt kan man sove til 1030, og det er aldeles utmerket. Kaffe, Nespresso og lett frokost før lettere indretjeneste (type sette noen kasser i boden) og litt surfing bl.a. på London-sider for å planlegge den kommende weekenden.

LN-MOW
09-10-2007, 14:59
Uhh .. tok meg nesten to timer aa komme paa jobb idag ... godt aa ha selskap av Antonsen og Golden. Kommisjonen 21/9 boed forresten paa foelgende gullkorn fra Johan Golden:
'For meg vil alltid Fornebu vaere Oslos hovedflyplass'. For en mann!

N2630B
09-10-2007, 15:10
God morgen fra enda lengre sør i USA.
Her har vi akkurat hatt den daglige halvtimen med regn. Men det er jo orkan sesong nå, så en kan jo ikke forvente noe annet. Hehe.
Uansett, dagen skal tilbringes til å åpne bankkonto (Var innom banken 3 ganger igår før jeg skjønte at det var colombus day), og å avgi fingeravtrykk enda en gang.
Og så får jeg vel prøve å finne noe tid til å dra og skaffe meg en mobil telefon også.

Og etter det er gjort, har jeg ikke annet å gjøre en å kjøre til og fra skolen, samt kjøre en og annen gang til Publix, de neste månedene.
Fordi noe spesielt annet er det absolutt ikke å gjøre her nede.

Desk pilot
09-10-2007, 15:15
Og etter det er gjort, har jeg ikke annet å gjøre en å kjøre til og fra skolen, samt kjøre en og annen gang til Publix, de neste månedene.

Studiemessig bør dette bli en suksess ;) (Men har de ikke damer nede på Florida-neset?)

learjet
09-10-2007, 15:17
God ettermiddag

Her er dagen (og de siste dagene) tilbragt helt stille på sofaen. Ble i går sykemeldt med lungebetennelse. Legen mener at hvis jeg er heldig så er jeg tilbake i jobb neste uke, det hadde ikke gjort meg noe, for å sitte i sofaen 24 timer (kan ikke ligge ta tetter halsen seg) er ikke så festlig.

Vel får slutte å syte over alt og heller se om jeg greier å fikse litt mat.

En trivelig dag ønskes alle

S

N2630B
09-10-2007, 15:26
Originally posted by Desk pilot

Studiemessig bør dette bli en suksess ;) (Men har de ikke damer nede på Florida-neset?)

No offence til de som kanskje liker seg her, men dette er en dritt by å bo i.
Florida generelt er jo overkjørt av hjemløse og pensjonister, og personlig kommer jeg nok ikke tilbake hit før om en god stund etter jeg blir ferdig her.
Det skal sies at det visstnok er bedre under spring break, og i sommerferien og sånn, men akkurat nå har jeg ingen andre mål i hverdagen enn å sove, spise og være på skolen, sånn at jeg kan bli ferdig med alt her ASAP og komme meg hjem ;)

dc-8-63
09-10-2007, 22:03
Saa har vi kommet oss paa jobb her borte i vest ogsaa, sliter med en forferdelig Bi-hule betennelse, og tilbrakte mesteparten av gaarsdagen til sengs, resten gikk med til aa gi en slusk eiendomsmegler lang maske....vi la inn bud paa et splitter nytt hus paa soendag, et hus som har veaert paa markedet i 3 maaneder, men det var en megler som selger (et "flip-house" - hvor megler kjoeper og selger med en 30-50.000 USD fortjenetse i lopet av 2-3 maander) og han tok feil da han forsoekte aa faa oss til aa heve budet mot et "falsk" bud.....vi trakk oss glatt ut og det medfoerte 5-6 telefoner fra diverse om kunne vi ikke tenke oss aa la vaart bud staa...etc.