View Full Version : photos@CPH, 08okt07
RuneGaus
08-10-2007, 12:34
her er en lille serie fra morgentimene....
RuneGaus
08-10-2007, 12:36
yes, det var det jeg hadde for idag.... kom ENDELIG med konstruktiv kritikk!
ellers takk for titten, ha en fortsatt god dag ^_^
ATC-flyradar
08-10-2007, 12:52
Hei Rune.
For en nydelig serie av bilder fra Havfruens by. Trenger ingen kommentarer - bare ros og ros.
Jan Støkkebo
Er ikke den beste til å komme med konstrutiv kritikk. Men jeg vil gjerne kommentere for det. En nydelig serie fra mørket på Kastrup. Hadde vært litt skeptisk til å fly den Sterling maskinen.
Jeg kan ikke komme på noe mer konstruktiv kritikk en Keep up the god work! ^_^ Nyyyyyyydelige bilder fra morgentimene på Kastrup. Det første Lufthansabildet var så rent og pent at det nesten så ut som en animasjon :)
Airbus 330
08-10-2007, 14:27
Meget bra serie dette her, med nydelige kameravinkler.
Fortsett gjerne med å ta flere bilder av de store maskinene også, det liker vi.;)
Ser du fikk med deg litt av den lækkre Air Greenland's A330.:smile2
Airbus 330.
Takk o takk... Vanvittig bra serie med bilder....:D
Meget bra.. :-p Alltid bra bilder fra den kanten.
Det er faktisk ikke mye å trekke her! Får kanskje være litt spissfindig da! Synes KLM har blitt vel dyp blå! Lufthansa Regional-bildet har fått en missfarging som skjemmer! Ett av bildene bader halve nesa på flyet i skygge- uheldig. Ellers ville jeg nok ha prøvd å lette opp skyggene under en del av flyene. Det er egentlig bagatellmessige endring vha PS som skal til for å få de fullkomne!
Komposisjonsmessig vil jeg vel si de er iht standard på anet! Mulig du ville fått "forground clutter" på det misfarga bildet!
Hvis du forstår meg rett- synes jeg serien er bra, men den kan forbedres. Jeg ville vel ha luket vekk det misfarga bildet og det med nesa halveis i skygge!
RuneGaus
09-10-2007, 10:59
Originally posted by SE-DYD
Det er faktisk ikke mye å trekke her! Får kanskje være litt spissfindig da! Synes KLM har blitt vel dyp blå! Lufthansa Regional-bildet har fått en missfarging som skjemmer! Ett av bildene bader halve nesa på flyet i skygge- uheldig. Ellers ville jeg nok ha prøvd å lette opp skyggene under en del av flyene. Det er egentlig bagatellmessige endring vha PS som skal til for å få de fullkomne!
Komposisjonsmessig vil jeg vel si de er iht standard på anet! Mulig du ville fått "forground clutter" på det misfarga bildet!
Hvis du forstår meg rett- synes jeg serien er bra, men den kan forbedres. Jeg ville vel ha luket vekk det misfarga bildet og det med nesa halveis i skygge!
Endelig konstruktiv kritikk jeg kan bruke til noe.... setter jeg virkelig stor pris på, takker så meget SE-DYD!
Vil legge til at bildene jeg pumper ut her på forumet er minimalt redigert i photoshop, og jeg KAN bedre hvis jeg bare orker(les: har tid... se eks: original av klm og etterbehandlet) ;) Prioriterer heller å gi dere mange bilder så hurtig som mulig! Men hvis dere heller ønsker bilder som er redigert? ^_^
Meget bra bildeserie. Flotte motiver.
Originally posted by RuneGaus
Men hvis dere heller ønsker bilder som er redigert? ^_^
Jeg er klar over at mange legger ut bildene rett fra kamera. Det kan man også gjerne gjøre, hvis bildene er severdige, men det er det altså ikke alle som er. Jeg foretrekker at bildene er behandlet, før de presenteres- jeg gjør i allefall det med mine bilder. Noen er jo bra rett ut av kamera, og behøver kun minimale justeringer. Andre trenger mer, og noen (de som jeg ikke selv syns er severdige) bare sletter jeg- f.eks slike som er ute av fokus eller er fulle av reflekser etc. Det er bilder jeg ikke syns er noe å se på selv og da trenger jeg jo ikke plage andre med dem heller.
Så om du gjør en mellomting Rune, vær kritisk mot egne bilder, behandle de som du tror SE-DYD vil "slakte" - og legg direkte ut de du syns er bra selv. Da vil den konstruktive kritikken gå på komposisjon og motivvalg - som du er mest interessert i. Du vet jo at ingen her på forumet kan lære deg noe om redigering i Photoshop, så det vil bli bortkastet tid å gi kritikk på. Det gjelder andre også- er man habil på bruk av redigeringsprogram, så vis det!