PDA

View Full Version : God mandags morgen

Twin Otter
08-10-2007, 06:07
Ny uke, nye muligheter. Selv sitter jeg på rommet mitt på flyplasshotellet i Bangkok og gjør meg klar til å sjekke ut herfra for så å sjekke inn til SVG via FRA. Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at kveldsflighten mellom FRA og SVG ikke står oppført i ruteheftet til LH. Håper ikke det stemmer. For jeg har plass på LH3162 i kveld.

Hur er været i hjembyen?

EB
08-10-2007, 06:53
Det er en mørk hovedstad og tempraturen er pluss 2 grader.

Ny uke - nye muligheter - og dagen bringer en 5-6 møter før treningen i ettermiddag. Ha en bedre start på uken... snart på tide med vinterdekk!

OMW
08-10-2007, 07:10
Rød i kinnene etter to dager ute i krisp sol. Columbus-festival og Fleet Week gjør sitt til at folk trekker ut. Her er en smaksprøve fra dagen..

http://i102.photobucket.com/albums/m89/olligti/1.jpg

http://i102.photobucket.com/albums/m89/olligti/2.jpg

EB
08-10-2007, 07:30
Vakkert!!! En Alfa...:D :ITA

Egil
08-10-2007, 08:22
Originally posted by Twin Otter
For jeg har plass på LH3162 i kveld.

Ligger ute i Amadeus i alle fall, så tror dette bare skal gå bra jeg :-p

Ellers våknet jeg til regn i Mosjøen. Tungt å dra seg på jobb når det er mørkt og trist, men er ikke klar for snø på enda noen måneder...

Egil

LN-FHU
08-10-2007, 08:22
God mandag fra Tromsø

Atter en uke er i gang, satser på å få på vinterdekk her i denne uka, det er spådd kaldt.....*BRRR*

Ha en flott uke

sirpjalle
08-10-2007, 08:42
God morgen fra Stavanger. Merker at det er blitt høst nå. Mørkt og trist ute, men utfra himmelen kan det bli en ok dag.

Lite på tapetet i dag, bortsett fra et par møter.... Men en vet aldri.... :lol:

Utflyttet
08-10-2007, 09:01
God morgen. Jeg er alt for trøtt. Kan vi stenge forumet i 8 timer og så later vi som om vi starter på nytt? Du vet underbevisstheten har det moro på min egen bekostning når jeg leste feil på trådtittelen og trodde det sto "fredag"... urk :p

-A

SAJblue
08-10-2007, 09:20
God morgen godtfolk^^

Her i Trondheim er det UKA og Oktoberfest som står på programmet i dag. Snart er det frokostvors^_^

Ha en fin dag!

ATC-flyradar
08-10-2007, 09:27
God morgen fra Oslo nord. Våknet til en dag uten soloppgang, det var mørkt ute. Men nå 24 minutter over 8 skinner solen mot en blå himmel, for en herlig dag.

http://forum.scanair.no/attachments/12808.jpg

Dette viser posisjonen til Oslo nord i går ettermiddag.

Ha en god sart på uken.

Jan

Desk pilot
08-10-2007, 09:44
God morgen, god morgen. Da er jeg tilbake i heimen etter en liten høstferie på Helgeland. Rufsete vær her på Nordvestlandet i dag, nysnøen ligger et godt stykke ned i fjellene. Med andre ord en fin dag for å sitte inne foran kontorpulten :D

Chaos Controller
08-10-2007, 10:11
Her har det blitt ettermiddag alt, og jeg sitter paa internetcafe i Vientiane i Laos og proever aa komme til hektene etter en litt for fuktig kveld igjen i gaar.
Ferien min er i ferd med aa komme til en slutt, og drar hjem paa torsdag. Har vaert mange plasser og sett mye rart, inkludert merkelig flymat (Lao Airlines Xian MA60 fra Bangkok til Vientiane fikk jeg servert poelse med broed og is.) Satt ved noedutgangen, men foelte meg likevel ikke noe trygg, da setet forran meg sperret hele doeren, og co-piloten var den som serverte mat i kabinen... Men jeg overlevde, saa da klager jeg ikke :)

Someone
08-10-2007, 10:23
God morgen fra København. Her skinner solen og jeg har snart tenkt å komme meg på skolen. Handling, trening og klesvask står også på programmet for dagen. Ha en fin dag

C172
08-10-2007, 10:30
Skal fly et fly til Hamar idag fra ENBR, blir en fin tur over fjellet.

Savipix
08-10-2007, 10:34
God morgon från ett Stockholm i sol!

Första dagen på nya tjänsten (samma företag) vilket betyder att man har mycket att sätta sig in i. Skall se om det inte blir en after work öl efter jobbet med ett par kollegor.

Ha en fantastisk måndag.

FBU 4EVER
08-10-2007, 10:43
Originally posted by EB
... snart på tide med vinterdekk!

Får vel felle opp kalesjen på cabrio'en, først! OMW: Flott bilde! En rød Alfa Romeo Giulia!:ITA
Det var noe fly der også visstnok. Noe blått noe.

Ny, flott dag på Nærsnes, uten en sky og med muligheter for nok en tur med åpen cab.
I kveld er det charterfest i klubben, dvs. vår tradisjonelle viltaften. Med noe rødt i det store glasset og noe brunt i det lille. Kaffe uten cognac er en j***** blanding!:cool2

Ha en bedre start på uken, alle sammen!

CK
08-10-2007, 10:48
glad herlig mandag, mine venner!
Det var en deilig morgen! Tasset opp fra stasjoen i retning "Gufseplassen", med Brice Springsteens "Magic" som morgenens soundtrack, det var deilig høst i luften og solen skinner. Og - på fredag blir det SAS-frokost på vei mtil FCO!!!

wf145
08-10-2007, 13:24
Goddag i frå Torp! Sit på kurs her på TOrp, har utsikt til stand 10 og 11, der står forresten Ryaniar klar til avgang. God mandag til alle forumistar!

Vede
08-10-2007, 14:17
God ettermiddag alle forumnister. Solen skinner og det er et herlig ver her i sørvest Norge.
Dog ikke snakk om noen sommertemperatur. Lite på planen i dag, hva skal man finne på når man har fri?

OJB
08-10-2007, 14:31
God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Fin dag her over i sørvest , første del av dagen har godt med til møter og planlegging for uken. Flott helg har det vært og med fly,vin,øl,mat og slides i gjengen her over både fredag,lørdag og søndag med BU662.
Godt for helsen med andre ord.
Nok en travel uke står for døren. Imorgen blir det på ny å dra med SK4002 over fjellet til et par dager på Lilleaker kontoret også.
Ha en fin dag alle forumister.
Carpe diem.:-p

Bizflyer
08-10-2007, 16:10
Originally posted by OJB

God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Fin dag her over i sørvest , første del av dagen har godt med til møter og planlegging for uken. Flott helg har det vært og med fly,vin,øl,mat og slides i gjengen her over både fredag,lørdag og søndag med BU662.
Godt for helsen med andre ord.
Nok en travel uke står for døren. Imorgen blir det på ny å dra med SK4002 over fjellet til et par dager på Lilleaker kontoret også.
Ha en fin dag alle forumister.
Carpe diem.:-p

Slides?? Er ikke de på teknisk museum for lenge siden??

BF:question:

LN-MOW
08-10-2007, 16:46
Originally posted by Bizflyer

Slides?? Er ikke de på teknisk museum for lenge siden??

BF:question:

Oioioioi ... naa leker du med ilden ... dette er som aa banne i kjerka ... :colgate:

G'morgen fra veikrysset hvor fuglene kvitrer og kakketrakteren putrer!

EB
08-10-2007, 19:11
...og mandagen blir bare bedre - 21:30 kommer 1. episode av berlinerpoplene på NRK1.