PDA

View Full Version : God søndag morgen

CK
07-10-2007, 10:08
Da var det søndag igjen, og far og datter ser på hver sin skjerm i sofaen - laptop for far (litt småjobbing og kosesurfing) og BarneTV for Prinsessen.

ATC-flyradar
07-10-2007, 10:38
God morgen fra Oslo nord. Dette blir en kjempedag for meg - skal ut å fly et par timer med MadMan over østlandet -besøke minst ENTO ( Sandefjord lufthavn ) på turen.Så for vi se hva MadMan har lagt i sin flightplan.

Fortsatt god fridag.

Jan

FBU 4EVER
07-10-2007, 12:47
God morgen fra Nærsnes. Det flotte høstværet fortsetter. Riktignok med en og annen tåkebanke som driver forbi, men det kan bli cabriolettur i dag, også!

Kanskje det blir tid til litt hagearbeid i det fine været. Fikk gjort unna det grøvste igår. Gjenstår litt lek med en høytrykkspyler.

Ha en fin slutt på helgen, alle sammen!:hi2

Twin Otter
07-10-2007, 14:36
God kveld fra Bangkok. Fløy ned hit fra UBP i dag med FD3321. Fin tur. og vi landa et kvarter før rutetid. Nå slapper jeg av på flyplasshotellet her før jeg flyr hjem med Thai og Lufthansa i morgen.

Sist natt bodde jeg forresten på dette hotellet (http://www.tohsang.com/khongjiam/index.htm?gclid=CLmU4a7Y_I4CFQ7dlAodhB4iuw) . Minneverdig. Jeg skal så definitivt tilbake dit og da tar jeg med meg dama!

TG923
07-10-2007, 14:51
Velkommen etter - jeg kom hjem fra Chiang Mai og Bangkok i dag.

Var litt skeptisk etter en heller likegyldig tur med lite inspirert crew på tur nedover i september, men fikk heldigvis god service i natt. Sete 3D på SK972 i natt var utmerket, god matservering, det lille ekstra smilet og blikket for ting, rikelig påfyll av mat (brød) og drikke til måltidene sto i skarp kontrast til reisen nedover.

Takket kabinbesetningen for god service ved ankomst CPH i dag, har også sendt tilbakemelding til SAS om å formidle ros til purser/crew for god service på denne flyvningen.

FBU 4EVER
07-10-2007, 15:23
Originally posted by TG923
...har også sendt tilbakemelding til SAS om å formidle ros til purser/crew for god service på denne flyvningen.

Bra! Sånt blir satt pris på.:up:

EB
07-10-2007, 17:01
Glad søndag...

Startet dagen med soloppgang over Verdens Ende og en lengre tur til fots...før Alfa`n tok oss trygt hjem til hovedstaden og fortsatt fantastisk høstvær. Nå venter middag borte...med mye italiensk i glassene...

VoiceCom
07-10-2007, 17:10
Og god kveld fra Singapore. Dagen er brukt til møter, samt noen drinker i hotell-loungen etterpå og en middag på Orchard road i kveld. I morgen kveld bærer det hjemover med KL838.

Egil
07-10-2007, 17:21
God Søndag folkens!!

Personalmøte øhh fest i går gjør sitt til at jeg holder sofan i dag! Er vist noe fotball som kan holde meg med selskap mens formen stiger opp til normale høyder...

Egil