Log in

View Full Version : Dagens Bild 6/10

LCH78
06-10-2007, 10:01
Dagens Dash med flekker

flyKSU
06-10-2007, 10:30
Dagens snute

LN-MOW
06-10-2007, 15:37
Dagens kamuflerte maakehale - Seattle 2004 eller deromkring.

ATC-flyradar
06-10-2007, 19:51
Men MOW - den skal vel ligge på Dagens Hale !!

Men er er min dagens bilde

LN-EIR
06-10-2007, 20:51
Originally posted by ATC-flyradar

Hvorfor ligger ikke bildet ditt da i en post som heter: "Dagens 737 som lander på ENGM, med innflygingslys og LLZ i forgrunnen?" ^_^

- Eirik, som syns det holder med Dagens bilde, men vurderer snart og poste en "Dagens høyre hovedhjul-tråd." evt "Dagens pitot-rør"

ATC-flyradar
06-10-2007, 21:06
Originally posted by LN-EIR

Hvorfor ligger ikke bildet ditt da i en post som heter: "Dagens 737 som lander på ENGM, med innflygingslys og LLZ i forgrunnen?" ^_^

- Eirik, som syns det holder med Dagens bilde, men vurderer snart og poste en "Dagens høyre hovedhjul-tråd." evt "Dagens pitot-rør"

Du for se på hva du vil selv og du får poste i de tråder du ønsker. Hva du mener, har ingen betydning i det jeg lager av tråder eller poster bilder. Du får selv avgjøre hva du vil poste eller se eller lese.

Er du drittlei de 737 grisene som jeg legger ut, drit i å se på dem - ikke se på noe som erger deg. Men det er tydelig at du ser på disse, ettersom du kommenterer dem :D

Jeg er ikke sur - bare oppklarer litt om frivillighet og tvang å se på dette. Det er frivillig - så er det sagt.

Fortsatt god helg Eirik.

Jan Støkkebo

Jens W
06-10-2007, 21:22
Du for se på hva du vil selv og du får poste i de tråder du ønsker. Hva du mener, har ingen betydning i det jeg lager av tråder eller poster bilder. Du får selv avgjøre hva du vil poste eller se eller lese.

Er du drittlei de 737 grisene som jeg legger ut, drit i å se på dem - ikke se på noe som erger deg. Men det er tydelig at du ser på disse, ettersom du kommenterer dem :D

Jeg er ikke sur - bare oppklarer litt om frivillighet og tvang å se på dette. Det er frivillig - så er det sagt.

Fortsatt god helg Eirik.

Jan Støkkebo

Tror ikke det har noe med 737 å gjøre, uten å være helt sikker. Men jeg mistenker at det Eirik prøver å si, er at det må da holde med "dagens bilde", og ikke ørti millioner tråder med dagens ditt og dagens datt. Just my $0.02

ATC-flyradar
07-10-2007, 10:48
Jen Erik - han for tilpasse seg selv, la være å se på det som han ikke vil se på.

Jan

Jens W
07-10-2007, 12:03

Jen Erik - han for tilpasse seg selv, la være å se på det som han ikke vil se på.

Eller så kan noen andre tilpasse seg resten av forumet, i stedet for at resten av forumet tilpasser seg én person?