PDA

View Full Version : God lørdag morgen

Bluejuice
06-10-2007, 10:55
I Lillestrøm er det kkkaldt i dag. Dagen i dag kommer til å bestå i lesing til eksamen... Ha en trevlig laurdag.

EB
06-10-2007, 11:00
Glad lördag fra Laholmen i Strömstad... Strålende höstvär...og nå venter en flott sjöreise med Color Viking til Sandefjord. Ettermiddagen/kvelden tilbringes på Tjöme... Ha en bedre lördag...

ATC-flyradar
06-10-2007, 11:18
God morgen fra Oslo Nord, tåka letter og det ser ut til at denne dagen blir med blå himmel og +8 grader.

Ha en fortreffelig lørdag.

Jan

sirpjalle
06-10-2007, 11:41
"Gudd Mauning" På agendaen i dag er det tapesering og maling. Så er det å vente på eleiktiker på mandag, så er vi i boks!

Gullfint vær i Stavanger i dag, ungene er ferdig med frokost og er ute i hagen/terrassen og leker,,,,,

Ha en fin dag folkens! :-p

FBU 4EVER
06-10-2007, 13:01
God morgen fra Nærsnes som ligger badet i solen. Kroppen spiller ikke på lag i dag etter alt hagearbeidet igår. Oj så støle muskler!:o

Det skal bli en tur til Ultra i Asker. Innkjøp av noe snadder til kveldens "gullrekke" på NRK, med bl.a. Senior Air, Heartbeat, m.m. De har en halv hummer med tilbehør. En halvflaske Champagne eller italiensk Spumante? Decisions, decisions! En liten "okseklump" fra grillen og noe godt lagret Barolo fra kjelleren? Hmmm... jeg tror kvelden er ferdig planlagt gitt!:colgate:

Ha en fin dag.

Thomas
06-10-2007, 13:54
Solen skinner, det er kaldt - men who cares, nå skal det sykles! Blir noen tøffe mil :lol:

VoiceCom
06-10-2007, 14:17
Og god kveld fra Singapore (igjen). Det er 32 grader her i dag og ikke regn! Vanligvis er det alltid varslet fare for en regnskur men i går og i dag har det ikke vært regn.

Kom over med KLM i går, på business for en gangs skyld! En forsåvidt grei opplevelse (mye bedre en KL økonomi :D , men litt enig med folk på FT som klager over setene som der kalles 'slippery-slope seats' ^_^

Er du her, ph-ndr? Blir her til mandag kveld.

Utflyttet
06-10-2007, 14:23
Originally posted by VoiceCom

Nei, jeg er et sted det regner... ;)

Kommer ned om noen uker igjen. :p

-A

VoiceCom
06-10-2007, 14:24
Originally posted by ph-ndr

Originally posted by VoiceCom

Nei, jeg er et sted det regner... ;)

Kommer ned om noen uker igjen. :p

-A

Nei, da er jeg (forhåpentligvis) ikke her lenger :)

N2630B
06-10-2007, 15:48
God morgen fra Daytona Beach!
Her er det 27 grader og overskyet. Hører masse på nyhetene om regn og orkaner, så en får bare vente og se. Men er det en ting jeg har skjønt allerede etter 4 dager, så er det at nyhetsoppleserne overdramatiserer situasjonen veldig når det kommer til naturhendelser..
Siden det ikke er noen bank e.l. åpent idag, så går dagen med til å bare dasse rundt og drive dank :)

LN-MOW
06-10-2007, 16:08
Vaer selger! :lol:

G'morgen fra Alpharetta hvor frokosten er unnagjort og kaffetrakteren putrer fornoeyd. Ingen engelske fotballkamper paa Fox idag ,,, Setanta har begge to ... av en eller annen grunn ER det bare to ..
Men jeg kan proeve aa troeste meg med Napoli-Inter litt senere ..

Leker sykepleier for fruen .. hun hadde galleblaereoperasjon i gaar og er ikke i helt storform .. naturlig nok .. men det er klar bedring. Men hun maa fores og stelles med.

Ellers blir det mest smaapusling rundt huset og diverse smaating som maa fikses paa ..

LCH78
06-10-2007, 19:57
Originally posted by LN-MOW

Vaer selger! :lol:

G'morgen fra Alpharetta hvor frokosten er unnagjort og kaffetrakteren putrer fornoeyd. Ingen engelske fotballkamper paa Fox idag ,,, Setanta har begge to ... av en eller annen grunn ER det bare to ..

Resten av kampene spilles i morra (men det har du kanskje skjønt) :)

AirbusTrond
06-10-2007, 21:51
God kveld fra Gamlebyen. Nok en gang er det konstatert at lammeribbe er bedre en svineribbe. Honning- og soyastekt ble lammet enda bedre. Og med en bokstavelig talt Fabelaktig (douro) vin som satt perfekt til, lider man som vanlig ingen matnød i Oslo Øst..

LN-MOW
06-10-2007, 22:10
Originally posted by LCH78

Resten av kampene spilles i morra (men det har du kanskje skjønt) :)

Ja, jo .. jeg saa jo det ... men vanligvis spilles det jo en 5-6 kamper loerdag klokken fire .. og siden Setanta har foerstevalget ble det ingen igjen til Fox ..