PDA

View Full Version : Ny rute fra Doncaster til Norge ??

OsloAirports
05-10-2007, 16:02
Noen som kan hjelpe med denne nøtta ?

Har en kompis bosatt noen mil i fra Doncaster Sheffield i England. Han har hørt at det skal komme en rute derifra til Norge, men aner ikke til hvilken norsk by, eller flyselskap som skal operere den, for den saks skyld... Her har jeg ikke mange ledetråder, men utrolig hva folk her på forumet vet :p
Det skal visstnok ikke være snakk om Ryanair

Olebno
05-10-2007, 16:17
Doncaster = Robin Hood Airport.

Ikke noe å finne her :

http://www.robinhoodairport.com

og jeg har ikke hørt noen hete rykter.

TOS
05-10-2007, 16:29
Doncaster kan vel være velegnet til reiser både til Sheffield, Leeds, York (ca 30 minutter med tog til Sheffield fra Doncaster sentrum, ca 40 minutter til Leeds fra sentrum, ca 25 minutter til York).

LN-KOG
05-10-2007, 16:42
Det kan hende han har misforstått. Sterling åpner en rute mellom Oslo og East Midlands som heller ikke er langt unna Doncaster. Det skjer i slutten av denne måneden.

FlightDeck
05-10-2007, 18:44
Det er nok Sterling, ja. Er det noe spennende rundt East Midlands egentlig?

LN-KOG
05-10-2007, 18:52
Originally posted by FlightDeck

Det er nok Sterling, ja. Er det noe spennende rundt East Midlands egentlig?

Det kommer vel an på din definisjon av "rundt" det da. Jeg vil mene det. Innen en radius på et par timers kjøring har du veldig mye spennende av flymuseer og flyplasser.

OsloAirports
05-10-2007, 20:16
Takk for respons, er nok Sterling til E. Middlands ja. har heller ikke funnet noe info på hjemmesidene til Robin Hood ;)

LN-KGL
05-10-2007, 22:14
Men der er noen her som skal innom de begge forannevnte flyplasser i løpet av måneden - sjekk min signatur ;)

litt-amatør
05-10-2007, 22:29
Originally posted by LN-KGL

Men der er noen her som skal innom de begge forannevnte flyplasser i løpet av måneden - sjekk min signatur ;)

Oj, det var imponerende å få med seg begge to om ikke lenge. Spennende!:-p

LN-KOG
05-10-2007, 22:50
Originally posted by litt-amatør

Oj, det var imponerende å få med seg begge to om ikke lenge. Spennende!:-p

Det som vil være imponerende er om vi får levert en bil til Robin Hood...