PDA

View Full Version : Glad fredag morgen

EB
05-10-2007, 07:10
Om noen timer går ferden mot Sverige...blir jobbing også denne helgen. Strømstad i ettermiddag/kveld - Sandefjord/Tjøme i morgen. Ha en bedre fredag og en enda bedre helg!

AirbusTrond
05-10-2007, 07:39
God dag fra Lilletorget. Nå blir det godt med en rolig helt. Det tikket nettopp inn en forespørsel fra Aftenposten om jeg ville stille opp til intervju ifm Norwegians høye priser til sommerens reisemål (ref tidligere posting om dette) - men tror jeg takker nei - jeg vil ikke komme i kategorien "tulling som klager og syter for ingenting", og i ettertid (kanskje rettmessig) bli uthengt bl.a. på dette forum. :D

LN-KKY
05-10-2007, 07:49
God morgen fra OSL=)
Litt kjørlig og tåkete men ser ut til å bli en bra dag på jobb.. venter en lang jobb helg men den positive innstillingen er her så går nok bra.. Litt dårlig vær i Paris får jeg høre, så håper ikke det blir for mye forsinkelser av den grunn...:cry:
han en fin dag!:)

sirpjalle
05-10-2007, 08:42
God morgen fra Stavanger. Overskyet, men egentlig fint vær.... Blir heldigvis en rolig dag. Er forresten ferdig med sparkling nå, så nå er det bare "æresrunden" igjen.

Kaffen er på pulten, og vi er på vei til våkne..... Ha en fin dag folksne :-p

ATC-flyradar
05-10-2007, 08:49
God morgen fra Oslo nord, våknet til 5 varmegrader og tåke. Godmorgen på TV2 sa at vi får nydelig vær i dag - ser framover.

Kaffe og cola på pulten og en del rapporter fra ukens hendelser ligger klar til lesing.

God helg til oss som har fri og ekstra god helg til deg som skal jobbe.

Jan

CK
05-10-2007, 09:57
glad fredag - i dag blir det en kort dag, før det blir rødvin og hjemmelaget pizza med gode venner.

Savipix
05-10-2007, 10:04
Sista dagen på nuvarande avdeling innan jag på måndag kan kalla mig Avdelingsansvarig för företagets nyaste satsning. Det blir en del flytt av kontorssaker och sen ett besök på Hem & Villamässan som går i stan.

Ha en super helg!

OJB
05-10-2007, 10:34
God morgen fra Tananger/Forus,
Flott morgen her i sørvest , ukas siste dag på jobb og innspurten settes inn.
Det går mot helg og det blir gutte/mannehelg her over med fly,øl,vin og god mat slides og DVD både i kveld og imorgen kveld.
BU662 er kommet opp fra Prøysserland også denne gang.
Sommerens slides fra turer og andre innkjøpt på nettet skal studeres.
Med andre ord det ligger ann til en interessant helg.
Ha en fin dag alle og god helg.

Thomas
05-10-2007, 11:09
Morgen, hvordan været blir bryr meg fint lite da jeg blir å finne på 136.800 store deler av ettermidagen og kvelden. Fri i helgen, så DA kan det bli fint vær! :lol:

.. nå litt fruukost!

FlightDeck
05-10-2007, 11:26
God morgen. I dag kom et meget bra statsbudsjett!

FBU 4EVER
05-10-2007, 11:31
Skyfritt og tre små røde på Nærsnes idag. Blir vel noe varmere utover dagen, skulle jeg tro. Det blir endel hagearbeid og rydding på tomta i det fine været idag, og jammen tror jeg det blir rødvin (surprise, surprise) og hjemmelaget pizza her i "Captain's Mansion" ikveld. Og nå spiller de "Shadows" på radioen! Blir ikke bedre enn dette!:musikk

Ha en fin dag!

litt-amatør
05-10-2007, 12:08
Originally posted by FlightDeck

God morgen. I dag kom et meget bra statsbudsjett!

Tja, det blir dyrere å fly innenriks i Norge i hvert fall.

Thomas
05-10-2007, 12:12
Mens man sparer 500,- på nytt pass.

AirbusTrond
05-10-2007, 12:14
Originally posted by Thomas

Jepp - da der det bare å begynne å glede seg tiil at passet blir 500 kr billgere om 7 år, da det er tid for å skaffe seg nytt.. :p

FlightDeck
05-10-2007, 12:36
Originally posted by AirbusTero

Jepp - da der det bare å begynne å glede seg tiil at passet blir 500 kr billgere om 7 år, da det er tid for å skaffe seg nytt.. :p

haha... Poenget er jo at man skal fjerne snikskatter som den forrige regjeringen innførte.

Someone
05-10-2007, 13:00
Good morning from Edinburgh. På tideå komme seg ut for enten en British eller Scottish Breakfast...dessuten er det snart på tide å begynne å reparere:cheers:

Ha en fin dag

learjet
05-10-2007, 14:17
God ettermiddag

Nå skal snuppa hentes i barnehagen og leveres til mor som skal låne henne over natten. Så i kveld blir det en tur ut for å møte gamle kolleger fra min gamle jobb skal bli morsomt.

Ellers har dagen blitt tilbragt på sofaen med host og hodepine - jeg sliter så grusomt med å bli kvitt driten.....

Vel, en trivelig helg ønskes alle

S

OJB
05-10-2007, 15:33

Hvor ofte trenger du det?

TOS
05-10-2007, 16:11
God dag fra et Manchester med nesten skyfri himmel, sol og ca 18 grader!

I dag jobbes det litt, før jeg skal begynne å tenke på en aldri så liten tur ned til London på søndag med Virgin Trains. Kr. 350,- kostet det meg på 1st class (som inkl. servering av mat, kaffe, mineralvann osv.), noe som iallefall normalt sett bør være verdt pengene. Ha en riktig god dag og helg!