PDA

View Full Version : God onsdag morgen...

EB
03-10-2007, 07:05
Ny morgen og det er like mørkt ute nå som i går morges... Blir et laaangt heldagsmøte med noen svenske kollegaer i dag - før det selvfølgelig blir en treningsøkt til kvelden. Ha en bedre onsdag.

Madman
03-10-2007, 08:04
God morgen fra Galemoen.

Dagens lange økt har startet pent, og håper det fortsetter sånn.. :-p
Men med tidens problemer, er vel det kanskje ønsketenkning...

Ha en god dag, alle sammen.

LN-FHU
03-10-2007, 08:14
God morgen fra et regnfylt Tromsø

Kjenner trøttheten i kroppen etter en bedre middag m/tilhørende drikke i går kveld.Men , helt om dagen å helt om natta ^_^

I dag blir det nok et møte etter jobb , men heldigvis ingen bedre middag m/tilhørende drikke.Derimot en tur ut for å følge RBK mot Schalke04 i Champions League

Ha en strålende dag :nor :nor :nor

AirbusTrond
03-10-2007, 08:25
God dag fra Oslo! Såpass mildt at skjorte og dressjakke fortsatt holder på sykkelturen fra Gamlebyen til Vaterland...(Ikke verdens lengste tur da...) I dag vurderer jeg å kjøpe et krabbeskjell til dagens lunsj. Mmm! :)

Someone
03-10-2007, 08:46
God morgen fra København. Her på Amager ligger tåka tjukk idag, men det virker som den begynner å lett litt da jeg fra 8 etasje kan skimte himmelen, samtidig som jeg såvidt klarer seg nabohuset. Ellers er det skole som står på programmet idag med både forelesning og lesing. Ha en fin dag:-p

sirpjalle
03-10-2007, 08:53
God morgen fra Stavanger. Trøtt i dag..... Så se om jeg ikke kan flexe litt på jobb i dag.

Sa PANG idet jeg kom på jobb. Fikk en hel haug med dataproblemer slengt i fanget i det jeg logget på, mrn det er løst nå. :) Håper dette ikke er et dårlig tegn for dagen?

Men uansett, det som er 100% postivt, det er blå himmel med litt skyer i dag! :-p

ATC-flyradar
03-10-2007, 09:06
God onsdag fra Oslo nord. Dagen går til flere møter eksternt og et internt - blir vel ferdig til 16 - 17 tiden.

Jan

Desk pilot
03-10-2007, 09:33
God morgem god morgen. Her er det fare for sol :D Deler av dagen går med til å forberede tur. I kveld bærer det til Værnes før vi skal ut å reise med Widerøes små grønne på torsdag. Krysser fingrene for at det blir lite vind og lite turbulens. :-p

CK
03-10-2007, 10:22
det begynner å bli mørkt og litt småkaldt på morgenkvisten, men det gikk greit med dress (uten slips i dag....) uten frakk på 06:38-bussen fra Provinsen. Litt møter i dag, og forhåpentligvis en FBU-lunch om ikke møtet på Helsfyr tar for lang tid.

FBU 4EVER
03-10-2007, 10:37
Det er en flott dag på Nærsnes, også! Ingen møter, ingen jobb, bare nyte dagen med en god bok, kanskje litt modellbygging. Har 12 små DC-3'er og 4 DC-4'er på forskjellige stadier liggende på stuebordet. Her blir det ikke bare SAS og Braathens farger, men også BEA, American, United, Western, Eastern, Pan Am, etc., etc.

I kveld ved halvåtte, åtte-tiden skal jeg møte ATCK samt noen andre fra dette og IPMS-forumet over noen øl på Beer Palace, Aker Brygge. Dere må gjerne ta dere en tur, dere også. Kan blihyggelig!

OJB
03-10-2007, 10:44
God morgen fra Lilleaker,
Flott dag , og solen skinner. Fine høstfarger på trærne er det og.
Dagen blir fylt med møteaktiviteter med litt arbeid inn i mellom.
Kanksje blir det til til å stille opp på Beer Palace senere i kveld.
Ha en fin dag i og utenfor fedrelandet.
Snart er det clockchange.

MartinL
03-10-2007, 10:45
Originally posted by FBU 4EVER

Det er en flott dag på Nærsnes, også! Ingen møter, ingen jobb, bare nyte dagen med en god bok, kanskje litt modellbygging. Har 12 små DC-3'er og 4 DC-4'er på forskjellige stadier liggende på stuebordet. Her blir det ikke bare SAS og Braathens farger, men også BEA, American, United, Western, Eastern, Pan Am, etc., etc.

I kveld ved halvåtte, åtte-tiden skal jeg møte ATCK samt noen andre fra dette og IPMS-forumet over noen øl på Beer Palace, Aker Brygge. Dere må gjerne ta dere en tur, dere også. Kan blihyggelig!

Hmmm kanskje det? Skal i et møte der nede som slutter ved åtte tiden.

ThomAAs
03-10-2007, 11:45
Gof formiddag er det vel nå, men men...

Ut på tur i dag også. I dag er det BGO og STN som står på timeplanen.

Ha en flott dag allesammen :D

Falcon
03-10-2007, 12:23
(...)

Kan dessverre ikke stille. Jeg blir pappa igjen på fredag, og har klart å krangle meg til noen øl ute i morgen kveld. :) Hils K og de andre limsnifferne!

Ellers er det en disig dag, sett fra Fornebu. Solen skinte på Kolsås i sted, så det kunne vært atskillig verre! Det flyr stadig noen flygende folkevogner (R22 el. 44) rundt hjørnene her. Spørs om ikke konsernledelsen sparer på firmabilene sine.

737-405
03-10-2007, 12:33
God formiddag fra Bergen :)

Her er det faktisk sol for øyeblikket, noe som er sjeldent på disse kanter..!

Bilteorien må leses ferdig i dag slik at jeg kan melde meg opp til teoriprøven :huh:

Ha en fortreffelig dag!

Bizflyer
03-10-2007, 14:36
IPMS-forumet

IPMS??

Indiske Pre-Menstruelle Sutrekopper?
Inderøy Potte Maker Selskap??
Indian Pale Male Supper?

Ja, jeg bare spør!! ;)

BF:cool2

Vede
03-10-2007, 15:07
God ettermiddag fra Rogaland. Solen skinner i dag også. Og vakten på Sola Intl er fra 16-20. Ikke blant de lengste nei. Etterpå er det hjem for å se på Champions League. Liverpool - Marseille.

LN-MOW
03-10-2007, 15:14
G'morgen fra Veikrysset .. tilbake i produksjon etter en dag ute av drift ...

21 grader, fuktig, og moekkavaer paa vei.

Farmer
03-10-2007, 15:39
God ettermiddag.
Mørket har senket seg over Bangkok, og nå er det bare en tur ot for å få seg en matbit og en øl eller to med kolleger her nede, før jeg skal sette meg tilrette på SK972 hvor jeg forhåpentligvis får meg en god natts søvn. Fortsetter direkte til Tallin på et annet lite oppdrag i et par dager og er om alt går rett for seg hjemme igjen i gamlelandet på lørdag.

Tommy777
03-10-2007, 16:39
Og her i Chicago er det dagen foer avreise! 17 dagers ferie skal smake. Sjefen er ikke her paa morran og dagen gaar forhaapentligvis fort. I morra baerer det til ORD kl 1400. Der venter uante mengder Champers og vin i UAs First lounge. Kameraene er laddet og klare ^_^

Vaermessig var det rundt 17 grader paa morran og skyfritt, men vi krabber nok opp mot 30 i dag ogsaa.

Ha en hyggelig dag/aften alle sammen

FBU 4EVER
03-10-2007, 16:54
Originally posted by Bizflyer

IPMS-forumet

IPMS??

Indiske Pre-Menstruelle Sutrekopper?
Inderøy Potte Maker Selskap??
Indian Pale Male Supper?

Ja, jeg bare spør!! ;)

BF:cool2

Indremisjonens Pils og Malt selskap!

Egentlig "International Plastic Modellers Society". Startet engang tidlig på 60-tallet. Norsk avdeling, IPMS Norge, startet av dette forums "beaver" og gjenoppstartet av undertegnede m.fl. i 1973-4.