PDA

View Full Version : Glad tirsdag morgen...

EB
02-10-2007, 07:08
Det er mørkt ute...men så er jo den lyse delen av dagen over 7 timer kortere enn den var i juni... Blir også mange møter i dag - før trening i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag...

CK
02-10-2007, 08:22
glad tirsdag - må snart ha lommelykt for å komme meg til bussen om morgenen....
Nydelig soloppgang over fjorden ved Sandvika i dag. Blikkstille vann og flotte farger på himmelen.

Ble nok ingen oppdatering på Scanair.no - Prinsessen slo seg vrang, og når vi endelig hadde blitt enige og frøkna sovnet, sovnet jammen far også...:rolleyes:

Utflyttet
02-10-2007, 08:26
Ingen Biola og ingen guggårt i kjøleskapet her på morgnekvisten i dag. Fullstendig svikt på rutiner kaller man slikt. :(

-A

LN-FHU
02-10-2007, 08:27
God morgen fra Tromsø

Lang dag på jobb , før kvelden avsluttes med et lite måltid på Steakers, tror jammen det blir en pils også ^_^

Ha en fortreffelig dag :nor :nor :nor

CK
02-10-2007, 08:28
Originally posted by ph-ndr

Ingen Biola og ingen guggårt i kjøleskapet her på morgnekvisten i dag. Fullstendig svikt på rutiner kaller man slikt. :(

-A

ta det opp med logistikksjefen!!

Utflyttet
02-10-2007, 08:35
Originally posted by CK

Originally posted by ph-ndr

-A

ta det opp med logistikksjefen!!

Tror dagen i går falt i fisk ganske bra, etter å ha sittet ibilen en hel helg. I dag har møtebooking-sjefen til og med vært frekk nok til å invitere til tre møter! :|

Man har i hvertfall holdt seg til viktige prinsipper som ingen møter før 10 og ingen møter i lunchen.

-A

sirpjalle
02-10-2007, 08:38
God morgen ja..... Trøtt i trynet (i dag og). Ble sent i går og, men nå er 25 m2 med tak sparklet, grunnet, tapesert og malt..... :-p

Men sånn ellers tyder dette på en laaaaaang dag.:(

Someone
02-10-2007, 08:55
God morgen fra København. Skole, skole og skole står på programmet idag og målet er også å få klemt inn en treningstur. Ha en fin dag

Desk pilot
02-10-2007, 10:22
God morgen fra det flotte nordvest. Overskyet vær i dag, men ikke regn. Dagen i dag skal brukes til å kvalitetsikre noen milepæler før de loses i havn. :-p

zico77
02-10-2007, 10:24
Ahh, endelig morgon -men faktisk litt hektisk start. Strømbrudd og nettverksbrudd for alle brukere skaper fort kaos. 2 timer med kaffidrikking på alle, krever masse av kaffitrakterene. Men nok om det; eg MÅ jo bare få repetere litt om helgas stoooore begivenhet -og no lukter det gull til Bergen og Brann. Eg kan formelig smake det, så det varer ikkje lenge før det er eit faktum! :colgate:

Falcon
02-10-2007, 10:25
God morgen fra Fornebu! CAVOK, stille og fredelig. Skal på sykehuset i ettermiddag for å sjekke formen til kona og den ufødte datteren min, og i kveld skal sønnen min og jeg sette opp taklysene i det nye "gutterommet"! Det er ikke så stort, men det er bare mitt. O lykke.

Ha en kjempedag, alle sammen.

Martin
02-10-2007, 10:38
God tirsdag fra Maura..

Sola ser ut til å skinne, og tempen viste ca. 2 grader sist jeg sjekket..
Min mor fant ut at hun ville ta med seg sin mor en tur til Hadeland glassverk i dag. Siden ingen av dem har lappen, så skal jeg også dit en tur i dag..

Dere får ha en fin tirsdag..

AirbusTrond
02-10-2007, 10:57
Den mest hektiske delen av dagens radio- og tv-overvåking er unnagjort. Dermed er det klar for den vanlige lunsjen kl 10. Tirsdager pleier det å være suppe. Så lenge det ikke er tomatsuppe er jeg strålende fornøyd ^_^

OJB
02-10-2007, 11:11
God morgen fra Lilleaker,
Flott høstvær over Sør-Norge på morgenkvisten,
Tirsdagen startet som vanlig med SK4002 og LN-RCT fra SVG til OSL. Vi lå ann til avgang på tiden , men så ble det opplyst at kontrollsentralen hadde hatt strømbrudd på natten og dermed ble det treg trafikkavvikling.
Vi ventet i kjerra ved gate i 45min før det ble pushback. Turen over gikk stille og behagelig på sete 2A som vanlig. Blek morgensol skaper alltid flotte inntrykk over det som er av skyer.
Litt sen inn til møteaktivitet , men det hentes inn i løpet av dagen.
Under en billedserie fra turen over fjellet på morgenkvisten med det første litt uklart på grunn av dårlig lys tidlig på morgenen.

OJB
02-10-2007, 11:11
Morgenstemning over skyene

OJB
02-10-2007, 11:12
Fine lysforhold

OJB
02-10-2007, 11:12
Solen skinner blekt på drivverket

OJB
02-10-2007, 11:13
Fine skyer over Tyrifjorden

OJB
02-10-2007, 11:13
Over Tyrifjorden øst

OJB
02-10-2007, 11:14
Morgensol over hovedstaden

OJB
02-10-2007, 11:14
Oktober sol

EB
02-10-2007, 11:29
Skikkelig høststemning levert av OJB...:D

TOS
02-10-2007, 11:39
God formiddag fra Manchester! Fortsatt grått vær, men det kommer jeg vel ikke utenom. I kveld bærer det til Old Trafford sammen med min sønn for å se Champions League kampen mot Roma. Ha en hyggelig dag.

ATC-flyradar
02-10-2007, 11:47
Jammen, slike bilder fra Oslo`s beste kant å bo på - den liker jeg.

Men jeg ser Romsås, Stovner, Gjelleråsen, Skyttafeltet og jeg ser hvor jeg bor med kjerring og hund.

Takk for oversiktbilde.

http://forum.scanair.no/attachments/12567.jpg

dc-8-63
02-10-2007, 16:43
God morgen fra Seattle

hvor regnet staar i bakken, i tillegg sterk vind....skikkelig hoestvaer....stor forskjell fra forrige uke hvor det fremdeles var shorts og t skjorte vaer....her sliter jeg ennaa med ettervirkningene av server crash paa soendag...gaarsdagen ble tilbrakt paa telefonen med en som det var omtrent komplett umulig aa forstaa....

The Ticketor
02-10-2007, 17:34
Help desk i India kanskje?

dc-8-63
02-10-2007, 17:56
India klarer jeg ganske bra, dette var mere kinesisk....

FBU 4EVER
02-10-2007, 18:47
Morgen og morgen, fru Blom. Nå er det snart middagstid her på Nærsnes. dagen begynte 0600 og avreise til Brandbu over Sollihøgda og Jevnaker. Senere en svipptur bortom crewtorget på OSL før hjemreise via Lunner og Jevnaker. Lang dag med mye Alfa-kjøring i flott høstvær. Det blir ALLTID lange omkjøringer med Alfa'en!:cool:

Ha en fin kveld!

LN-MOW
02-10-2007, 21:15
Ingen god dag her paa nordsiden av Atlanta ... magetroebbel holdt meg oppe mesteparten av natten og selvfoelgelig meldte jeg forfall til jobben ...
Etter et lengre boblebad foeler jeg meg imidlertid i bedre form og er klar for ManU-Roma paa ESPN.

Falcon
02-10-2007, 21:30
Originally posted by LN-MOW

Ingen god dag her paa nordsiden av Atlanta ... magetroebbel holdt meg oppe mesteparten av natten og selvfoelgelig meldte jeg forfall til jobben ...
Etter et lengre boblebad foeler jeg meg imidlertid i bedre form og er klar for ManU-Roma paa ESPN.

Det er noe med kombinasjonen av ordene "magetrøbbel" og "boblebad" som bare er utrolig ulekkert. :D

LCH78
02-10-2007, 22:16
da var man kommet hjem fra et lite opphold ved UNN.. litt redusert og med lapp over øret, men man skal igrunnen ikke klage da.. blir nok sikkert bedre etterhvert :)

LN-MOW
02-10-2007, 22:47
Originally posted by Falcon

Det er noe med kombinasjonen av ordene "magetrøbbel" og "boblebad" som bare er utrolig ulekkert. :D

Ja, det er nok best aa vente til problemene er overstaatt .... :colgate:

Tommy777
03-10-2007, 00:33
Happy ettermiddag fra Chicago. Heteboelgen fortsetter. OVerskyet og naermere 30 grader i dag. Naa titter sola frem og en kald front er visst paa vei.

Kun en hel arbeidsdag igjen til F E R I E ! ! !

Vede
03-10-2007, 00:52
God kveld fra Rogaland. Skarve 10 minutter igjen før vi kan skrive God Morgen Onsdag. Stod opp i 12 tiden i dag og var faktisk trøtt da også. :p Dagens skift var fra 13.00 - 21.00. En vakt som ble pregent av noen forsinkelser grunnet et ikke fullt så ukjent strømbrudd på Sola i natt som resten av dagen bar preg av. Ellers gikk alt greit. Etter jobb var det å benke seg i sofaen å se Champions League.

I morgen eg jeg på Sola Intl fra 16-20. En herlig og kort vakt i ettermiddagsrushet på Sola. Ha en fin natt.

TOS
03-10-2007, 00:54
Originally posted by LN-MOW

...og er klar for ManU-Roma paa ESPN.

Her skulle du ha vøri.... Det er unekteklig noe annet å sitte på en stadion med drøyt 73.000 andre tilskuere, enn å sitte på Alfheim å se TIL spille hjemme. Det var en nesten sakralsk stemning å komme ut på tribunen like før kampstart.:smile2 Både jeg og min kjære sønn var veldig tilfredse med opplevelsen.

LN-MOW
03-10-2007, 01:56
Bra det, for matchen var ikkeno aa skryte av .... :p