PDA

View Full Version : Følg med...

EB
01-10-2007, 20:49
Siden vi bestilte billettene til juleferien i Stavanger (bestilling 13. mai) har vi nå fått den 6. (ja du leste riktig) den 6. endringen i rutetider. 09:20 skulle flyet vårt gått - så i august ble det utsatt til 10:50 og i dag ble det utsatt til 13:00...og disse endringene gjelder kun på vei til Stavanger... Like mange endringer har de gjort på vei tilbake...og de timene vi mister i Stavanger lille julaften får vi gijen i bøtter og spann 3. juledag...

Men det kommer vel kanskje en endring til eller to før vi reiser...:drunk:

MartinL
01-10-2007, 20:55
Ja de er fæle til å bytte tider desverre.

EB
01-10-2007, 20:58
Må gi utrolig mye ekstraarbeid for Norwegian...og for en del passasjerer - heldigvis kommer vi ikke inn med andre fly til OSL eller SVG.

FlightDeck
01-10-2007, 21:38
Bestiller man i veldig god tid i forveien blir det lett slik dessverre. Norwegian har knapt med fly og derfor er det mange omrokkeringer, men jeg kan love deg at juletabellen neppe får mange flere endringer.

Julen er litt spesiell - ellers ville du nok ikke merket så store endringer i tid på en sånn rute.

Anbefaler deg å ta det opp med Norwegian.

CK
02-10-2007, 08:26
så mamge schedule changes virker ikke smart - som det sies blir det mye jobb for DY (ettersom de selger de fleste billettene selv), og det blir nok en god del grinete kunder - spesielt de som slurver med å oppgi kontaktinformasjon. Det blir garantert flere tåredryppende artikler om folk som ikke rekker hjem til jul fordi DY flyttet på avgangen - og aldri ete ord om at de selv ikke har fulgt med i timen....

TOS
02-10-2007, 10:49
Originally posted by CK

Det blir garantert flere tåredryppende artikler om folk som ikke rekker hjem til jul fordi DY flyttet på avgangen - og aldri ete ord om at de selv ikke har fulgt med i timen....

Det må du nok regne med, men samtidig så har vel flyselskapet et selvstendig ansvar for å informere kundene om slike endringer. Jeg pleier aldri å sjekke om avgangstidene på et fly er endret, og antar inntil at jeg har fått beskjed fra flyselskapet at ingen endring har funnet sted (men nå ligger stort sett diverse kontaltpunkter inne i profilene mine). KLM ringte meg opp en gang med beskjed om at et fly jeg skulle ta fra MAN var kansellert, og lurte på hvilken reiserute/-tid jeg ville foretrekke som alternativ. Jeg ble da booket via CDG med AF, og fikk "kranglet" meg til det som tilsvarer økonomi ekstra og fikk lounge aksess i MAN med på kjøpet.

EB
02-10-2007, 11:29
Tror ikke DY tilbyr meg loungtilgang på OSL...^_^

TOS
02-10-2007, 11:37
Originally posted by EB

Tror ikke DY tilbyr meg loungtilgang på OSL...^_^

De gjør nok ikke det - annet enn kanskje free seating for en av sitteplassene ved gaten på first-come first serve basis....:D