PDA

View Full Version : Glad mandag...


EB
01-10-2007, 07:06
God morgen! På tide å komme seg på jobb - og en dag med maaange møter. I ettermiddag blir det som vanlig trening. Ha en bedre start på dagen, uken og måneden!

Utflyttet
01-10-2007, 08:06
Ikke et eneste møte på kalenderen i dag. I dag er det fakturering som er tingen! :D

-A

LN-FHU
01-10-2007, 08:26
God oktober fra Tromsø

Nok en uke med jobb, i ettermiddag er det begynnende malearbeid inne.

Ha en flott mandag :D

FlightDeck
01-10-2007, 08:36
Morgenen i Bergen er mørk, men mild og uten regn. Ha en fin dag!

sirpjalle
01-10-2007, 08:37
God morgen fra Stavanger. Er litt stiv og støl i rygg og nakke etter helgens strabaser...

Gleder meg til denne dagen er over faktisk, og håper på en stille og rolig dag på jobb!:)

ATC-flyradar
01-10-2007, 08:54
God morgen fra Oslo nord. Ble overrasket at det var 10,5 grader i luften, men det det er helt overskyet og grått etter et par dager med mye vann på plen.

Dagen går til prosjektmøter, gjennomgåelse av forige uke aktiviteter for å finne ut hvordan den var iht budsjett osv,

Ha en glad dag folken.

Jan

Bizflyer
01-10-2007, 09:42
Strålende morgen fra KRS. I dag er det bare å gyve løs på månedsregnskapene for september! Så da skal nok denne dagen gå fort! I kveld er det foreningsstyremøte, så plutselig er det nok tirsdag, og da går det jo mot helg allerede!

Fatt mot!

BF:cool2

Someone
01-10-2007, 10:00
God morgen fra København. Grått og våt idag også. Blir skolearbeid og forelesninger i hele dag før jeg skal på en bedriftspresentasjon i kveld. Ha en fin dag:)

atck
01-10-2007, 10:05
En tur i Oslo for å ta den treårlige sjekken hos flymedisinsk. Det blir vel turer til både Automobilia og Hobbyland på Strømmen før vi drar til Køben i slutten av uka. Med tog.

K

Desk pilot
01-10-2007, 10:25
God morgen. I dag blir det å ta igjen det som har hopet seg opp mens jeg var en liten tur på tur i forrige uke. Masse små og store ting å ta tak i her. Været: Grått med litt regn. Men vi er like blide :-p

TOS
01-10-2007, 10:49
God morgen fra 15. etasje i Manchester (formelt sett befinner jeg meg egentlig i Salford)! Fra balkongen har jeg utsikt til Strangeways-fengslet, som noen av dere kanskje kjenner fra The Smiths albumet "Strangeways, Here we come". Ha en riktig god dag. Billetter til The Cure i Oslo den 11. februar er nå kjøpt inn, så da må jeg vel børste støv av noen LP'er rundt nyttår for å få opp stemningen...:smile2

FBU 4EVER
01-10-2007, 11:28
Skydekket er i ferd med å brekke opp, solen titter frem. Det blir bytur idag. Ultralydundersøkelse av indre organer. Kanskje det blir friskmelding når resultatene foreligger en gang i neste uke. Har vært sykmeldt i nesten 2 måneder nå. To deilige måneder.
Ha en fin dag!

sirpjalle
01-10-2007, 11:34
Originally posted by TOS

God morgen fra 15. etasje i Manchester (formelt sett befinner jeg meg egentlig i Salford)! Fra balkongen har jeg utsikt til Strangeways-fengslet, som noen av dere kanskje kjenner fra The Smiths albumet "Strangeways, Here we come". Ha en riktig god dag. Billetter til The Cure i Oslo den 11. februar er nå kjøpt inn, så da må jeg vel børste støv av noen LP'er rundt nyttår for å få opp stemningen...:smile2

Hmmmmm. det fristet litt dette ja, å få en repetisjon på ungdommen ja..... :rolleyes:

OJB
01-10-2007, 11:48
God morgen fra Tananger/Forus,
Fin morgen her over i sørvest. Travel start på dagen her i prosjektet. Nok en ny ukestart på jobb.Det gjør godt å kjennes uthvilt etter helgen når uken ligger ann til å bli travle.
Imorgen er det tid for nytt hopp over fjellet med SK4002.
Ha en en fin dag og god uke alle.

AirbusTrond
01-10-2007, 11:58
Originally posted by TOS

God morgen fra 15. etasje i Manchester (formelt sett befinner jeg meg egentlig i Salford)! Fra balkongen har jeg utsikt til Strangeways-fengslet, som noen av dere kanskje kjenner fra The Smiths albumet "Strangeways, Here we come". Ha en riktig god dag. Billetter til The Cure i Oslo den 11. februar er nå kjøpt inn, så da må jeg vel børste støv av noen LP'er rundt nyttår for å få opp stemningen...:smile2

Blir mange gode låter når man depper ved Strangeways-murene ! Stop Me If You Think You've Heard This One Before ...

God dag fra Lilletorget. Blåmandag går med til å unngå kolleger av det motsatte kjønn man har pleiet omgang med sent fredag kveld under og etter fredagspilsen.. :cool: Å nei - ikke noe uanstendig, men mer pinlig .. ^_^ Jeg gremmes. Men tidligere erfaring har vist at det "går over".

LN-MOW
01-10-2007, 12:31
G'morgen ja ... Ponduskalenderen er snudd og det er klart for en ny maaned. Kun 14 grader her i Alpharetta maa morgenkvisten - nesten Oslo-temperatur!

Moetekalenderen er full for dagen .. grump .. hvordan skal man faa tid til aa jobbe paa denne maaten?

CK
01-10-2007, 13:08
glad mandag ettermiddag. Etter å ha feiret den lille Prinsessen tre dager til ende, er det tilbake til hverdagen for store og små - selv om englebarnet selvsagt stilte i rosa prinsessekjole med tyllskjørt og tiara i barnehagen i dag. I kveld skal det oppdateres på Scanair.no - kanskje det kommer flere bilder fra Paris Air Show (http://www.scanair.no/paris07)

I dag har konkurransen "Jorda Rundt" startet på Kanal 24, der premiene er sponset av GO
Les mer her (http://www.gonow.no/no/Hygene-sider/Header/Konkurranse/)

Savipix
01-10-2007, 13:27
Originally posted by CK

selv om englebarnet selvsagt stilte i rosa prinsessekjole med tyllskjørt og tiara i barnehagen i dag. I


Sponsored by GO? :cool:

CK
01-10-2007, 13:30
Sponsored by farmor!;)

Egil
01-10-2007, 14:26
Ahh, ny uke nye muligheter!
Skal på jobb ved MJF for første gang på over 2 uker så dette blir gøy!!

Lettskyet i Mosjøen i dag, så jeg skal starte med en aldri så liten bytur, kaffé med noen venner og resten av kvelden holde orden på åassasjerer og fly :)

Egil

Tommy777
01-10-2007, 18:08
God morra fra Chicago! Overskyet i dag, men fortsatt sommertemperaturer langt over 20 grader.

Haaper denne uka gaar kjapt. Torsdag baerer det paa laaaaang ferie og unge lovende er klar som et spyd!

Ha en hyggelig uke!

LN-MOW
02-10-2007, 01:46
Endelig hjemme og ferdig med middagen .. ingen internett paa jobben idag .. serverproblemer ,. men siden jeg knapt var innom kontoret, gjorde det ikke saa mye ..

Katta har urinveisinfeksjon, saa da maatte jeg til vet'en i ettermiddag ogsaa .. $75 ut .. hadde egentlig regnet med verre ..