PDA

View Full Version : LN-KKI


VC-10
30-09-2007, 20:11
Under landing på Værnes i dag, knipset jeg LN-KKI mes teksten Krakóv på forkroppen.
Har ikke sett dette før, og kan heller ikke huske at andre har nevnt det.
Kanskje noen her vet om det er noen spesiell anledning til denne markeringen av Kraków.
(Dårlig bildekvalitet skyldes fotografering gjennom flyvindu).

:question: VC-10

Lennart
30-09-2007, 20:22
Du har dårlig husk , beklager, har vert oppe flere ganger

VC-10
30-09-2007, 20:47
Originally posted by Leorim

Du har dårlig husk , beklager, har vert oppe flere ganger

Da har det vel vært oppe før da, uten at jeg har merket meg med det, unnskyld at jeg spør.
Ellers så var ikke svaret ditt særlig oppklarende, Leorim! Kanskje bedre å ikke skrive i det hele tatt enn et slikt svar!
Etter et lite søk finner jeg ut at det tidligere har stått som et punkt under annet tema, og ikke som eget tema.

VC-10

Herlov
30-09-2007, 21:02
Originally posted by VC-10

Originally posted by Leorim

Du har dårlig husk , beklager, har vert oppe flere ganger

Da har det vel vært oppe før da, uten at jeg har merket meg med det, unnskyld at jeg spør.
Ellers så var ikke svaret ditt særlig oppklarende, Leorim! Kanskje bedre å ikke skrive i det hele tatt enn et slikt svar!
Etter et lite søk finner jeg ut at det tidligere har stått som et punkt under annet tema, og ikke som eget tema.

VC-10

Ikke bry deg om slike kommentarer. Jeg hadde ikke lagt merke til det før .. Takk for bildet! Keep'em coming. ;)

FlightDeck
30-09-2007, 21:24
Har vært oppe på bildeforumet, uten at det har kommet frem noen forklaring... Når det er sagt så har KKI fløyet mye til og fra Polen. Kombinasjonen norwegian.no og Kraków er jo litt underlig... Skal sjekke det opp med HK.

LN-MOW
30-09-2007, 22:04
Det har vaert nevnt og KKI skal faa no mer Krakow-greier paa kroppen hvis tidligere info fortsatt gjelder ... Real Polish!

Lennart
30-09-2007, 22:57
Eg gir opp.
Holder meg til bildeforumet istedenfor

Someone
30-09-2007, 23:44
Originally posted by LN-MOW

Det har vaert nevnt og KKI skal faa no mer Krakow-greier paa kroppen hvis tidligere info fortsatt gjelder ... Real Polish!



Kommer Lech:question: :p

sirpjalle
01-10-2007, 00:01
Nei, men ablokk kommer! :colgate:

EB
01-10-2007, 06:09
Har heller ikke fått medm eg noe spesielt om denne maskinen...

molin1955
01-10-2007, 18:02
Ingen grunn til å gi opp Leorim!
Ei heller noen grunn til å sutre fordi om ikke alle ord er veiet på gullvekt VC-10!
Vi er alle forskjellige, og har ulike måter å uttrykke oss på.
Føler meg temmelig sikker på at Leorim ikke ønsker å fornærme noen, er bare litt røff av og til.

Fry
01-10-2007, 20:48
Og så ble alle venner, and the world keeps spinning..