PDA

View Full Version : God (regntung) Søndag morgen!

Thomas
30-09-2007, 08:55
Uff som det høljer ned, virkelig lite trivelig. Sitter på jobb og holder på å sov... Zzzzz!

Ser ut som det værste regnet skal gå over til regnbyger utover dagen, passer meg bra for jeg har planlagt ei mil på sykkern i ettermiddag.

CK
30-09-2007, 09:09
god søndag i regnet - i dag blir det familieselskap for Prinsessen som fyller tre i dag. Konemor skal bake en kake til og far skal lage hjemmelagde pizzaer til hele hurven. Det blir moro. Nå er det "Ugler i mosen" på BarneTV som gjelder

wf145
30-09-2007, 09:19
Ugler i mosen er det også i Ørsta, medan pappa lagar frukost til resten av familien. DAgen i dag skal tilbringast først på jobb, og sidan som 4dommar på Color Line Stadion, der Aafk tek i mot Tromsø!

SK384
30-09-2007, 09:22
God morgen fra solfylt Alta.

Ikke noe regn her oppe i dag. Derimot skyfri himmel og strålende sol. Dere som klager på regnet får ta dere en tur nordover. Sitter ellers og følger med på VM i Bridge på nettet, mens ungene ser barne TV og mor sover.

EB
30-09-2007, 09:38
Glad morgen... Her skal det fyres på peisen, kaffen skal kokes og jeg skal ut i postkassen for å hente avisen...ellers blir det en innedag. Godt å være inne i slikt vær... Ha en bedre søndag - forhåpentligvis blir du tørr også!

Someone
30-09-2007, 09:52
God morgen fra København. Står skolearbeid på planen idag og målet er også å få til en treningsøkt. Foreløpig grått og trist ute. Ha en fin dag

Farmer
30-09-2007, 10:28
God morgen. her hvor jeg oppholder meg er det hverken regn, ugler i mosen eller behov for å fyre på peisen:colgate: .
Har akkurat kommet opp fra stranda, hvor det kan meldes 33 grader, steikende sol og litt for lite solfaktor, slik at jeg fant det best å kaste inn håndkleet.
Nå planlegges en bedre ettermiddagslunsj, og litt foreredelser til de neste dagers jobbing her i Thailand.

Bluejuice
30-09-2007, 10:50
God dag, regner i lillestrøm og, høljeregner... Er det ikke denne helgen er at NP tar over BA?

Thomas
30-09-2007, 11:01
Ø, det var forrige helg :colgate:

19 stuere på MicroBA de første dagene står det respekt av :rolleyes:

Bluejuice
30-09-2007, 11:19
Originally posted by Thomas

OK, får ikke fulgt med etter at jeg slutta i SA. 19 hoder på MicroBA ja, skulle de bære flyet inn fra lima og inn på parkeringen da? Hvordan går det med handlingen generelt da til NP etter at de tok over BA?

AirbusTrond
30-09-2007, 11:29
God dag fra Gamlebyen. Innedager om høsten er ikke så ille for oss stuegriser. oOg gjør spillerne og dommerne ;) jobben sin i Ålesund, sikrer nok AaFK tippeligaspill også neste år. Uansett - dagens høyepunkt er årets lammekoteletter, franske grønnsaker, råstekte poteter og en skvett rødvin.

ThomAAs
30-09-2007, 11:42
God morgen fra majorstuen. Vil ikke se ut engang på det håpløse været. Igår ønsket vi alle en liten teknisk så vi slapp å dra hjem fra ALC. I dag er det "bare" CPH og SXF på timeplanen...

Ha en fantastisk god dag :)

Thomas
30-09-2007, 11:53
Originally posted by Bluejuice

OK, får ikke fulgt med etter at jeg slutta i SA. 19 hoder på MicroBA ja, skulle de bære flyet inn fra lima og inn på parkeringen da? Hvordan går det med handlingen generelt da til NP etter at de tok over BA?

Sjekk PM.

Bluejuice
30-09-2007, 12:04

Originally posted by Bluejuice

Sjekk PM.

ok, gleder meg

ATC-flyradar
30-09-2007, 12:20
Glad søndag morgen fra Oslo nord - må være sosial i dag med familien og håper på bedre vær, slik at vi kan gå en lang høsttur samlett.

Jan

Martin
30-09-2007, 12:25
Angående NP og BA, så vet jeg hvertfall at den andre flighten dems ble forsinket, fordi noen "plutselig" fant en container som skulle være med.. Imponerte ikke meg, hvertfall..

Ellers glimrer sola med sitt fravær, så da får vi reise til den (bada bom bom psss).
Skal bli artig å teste DY igjen for første gang på 5 år.. Samtidig har nødutgang blitt sikret på SK på hjemturen i kveld..

FBU 4EVER
30-09-2007, 12:49
Grått og vått også på Nærsnes. Det blir indretjeneste med et par omganger med vaskemaskin, tørketrommel og strykejern. Første omgang er allerede halvveis.
Nå er det snart lunsj. Ser ut til at det blir en omelett med et eller annet fyll.
Ha en fin søndag!

ENGM RAMP
30-09-2007, 12:59
God fmormiddag fra Tårnsvalen....

Atter en vakt, og attpåtil på en søndag, men etterhvert skal jeg vel hjem og slappe av i godstolen, nyte kvelden etc, før man atter en gang trør til igjen på vakt i morgen mandag....

Ha en regnfull men varm fin søndag!

TOS
30-09-2007, 13:24
God formiddag fra Manchester! Her er det grått (ikke helt uvanlig for denne byen), men ikke noe regn. Det kan kanskje se ut som at sola kommer til å bryte gjennom skydekket.

Det blir nok en stille og rolig dag.

LCH78
30-09-2007, 13:32
God morgen :) Og straks er man på tur tilbake til UNN etter permisjon i helga :)

Bizflyer
30-09-2007, 15:01
Er det alt søndag? Filler'n! Jeg kunne godt tenke meg at det var lørdag enda! Akk ja!

Her skal det ikke gjøres noen ting i dag. Så det kan bli deilig med litt avslapping.

I morgen er det på an igjen med ny jobbeuke. Heldigvis ikke så lenge til jul nå! hehe!

BF:cool2

LN-MOW
30-09-2007, 15:53
Ingen grunn til aa fyre paa peisen her i Alpharetta heller ...
G'morgen .. satt sent oppe og see Seattle Sounders knuse Atlanta Silverbacks i USL-finalen paa Fox Soccer i gaar kveld .. morro med begge mine 'byer' i finalen, men det blir neppe noen reprise. Ryktene skal ha det til at Seattle venter en invitasjon til aa bli med i MLS. Her borte har 'kjoepelag' en annen dimensjon enn i Europa .. man kjoeper til og med opprykk ..

Ellers har jeg planer om aa gjoere minst mulig annet enn aa se Lyn-Stabaek.

sirpjalle
30-09-2007, 15:59
God ettermiddag. I dag gidder vi ikke å jobbe med sparkel..... Tid for å prioritere mine tre små..... Snart tid for å avlevere svigermor et besøk..... som sagt, har enda ikke kjøkken.... :p