PDA

View Full Version : Sprek lørdag morgen...

EB
29-09-2007, 08:23
Det er snart tid for dagens første treningsøkt før vi skal hjelpe noen venner å flytte fra Oslo til Hokksund...føler meg veldig snill (dumsnill) siden jeg takket nei til en tur til New York i dag for å holde det jeg hadde lovet om å være flyttegutt til Hokksund. Ha en sprekere lørdag - du også!

Thomas
29-09-2007, 09:08
.. regnet presser seg nærmere og nærmere hovedflyplassen.

Helt psychobookinger idag også pga høstferien, nå venter KL1141/1142 - overbooket til randen av hva som burde vært lov.

Det ble ny sykkel igår, så får se om det ikke blir ei mil i ettermiddag om det ikke høljer ned.

GFL
29-09-2007, 09:35
Skal alle videre fra Ams, også eller? :lol:

Er på jobb jeg også nå, men her er svært rolig på en lørdagsmorgen! :colgate:

CK
29-09-2007, 10:11
dagen startet med sjokoladekake med tre lys, og fortsetter med barneTV og laptop i sofaen. Ute høljer det ned - ingen løpettur i dette regnet. Resten av dagen blir i treåringens tegn, med hennes første kinoopplevelse (Shrek den tredje), kakebaking og generell indretjeneste. Glad lørdag

rampen
29-09-2007, 10:25
Originally posted by Thomas

.. regnet presser seg nærmere og nærmere hovedflyplassen.

Helt psychobookinger idag også pga høstferien, nå venter KL1141/1142 - overbooket til randen av hva som burde vært lov.

Det ble ny sykkel igår, så får se om det ikke blir ei mil i ettermiddag om det ikke høljer ned.

Hei Thomas.

Når du snakker om bookinger og høstferien, så lurer jeg på en ting. Jeg skal selv på reisefor i høstferien, dvs neste lørdag fra TRD til Osl. Etter å ha sjekket flybiletter på nettet, er flightene fulle denne dagen, men har mulighet å reise TRD-TOS-OSL, men når jeg sjekker prisen er HAPPY bilettene hos widweøe.no dyrere enn full flex bilettene. Er det en bugg i programmet hos Widerøe.no, eller kan det være tilfellet at happy billettene er dyrere enn full flex?

Someone
29-09-2007, 10:47
God morgen fra København. Skolearbeid og endel indretjeneste står på programmet idag og så får jeg skje hva som skjer til kvelden. Kanskje en treningsøkt også hadde vært på sin plass? Ha en fin dag.

Thomas
29-09-2007, 11:15
Originally posted by GFL

Skal alle videre fra Ams, også eller? :lol:

Er på jobb jeg også nå, men her er svært rolig på en lørdagsmorgen! :colgate:

Hallais, glad jeg slipper å sjekke de inn ja, men vi hadde 6 AMS bag av totalt 180pcs, så kan du tenke deg hvor mange som skulle videre, dette pluss MASSE MASSE fisk til Asia, det ble en stressende flight, men den kom seg det avgårde nogenlunde på tid :colgate:

Rampen: SK flighter har jeg svært lite greie på, men anbefaler Farmer der.. mulig han er på ferd i Asia for øyeblikket.

ATC-flyradar
29-09-2007, 11:28
God lørdag fra Oslo nord. normalt vær, fuktig, blæsing, eller for å si det rett ut: MØKKA vær.

Dagen går til å være litt sosial med fruen på dagen, en shoppingtur på senteret og deretter blir det katagorisering av bilder fra Norges største flyplass,

Ha en meget god fridag.

Jan

N2630B
29-09-2007, 11:46
God morgen fra Oslo sør-øst-ish :)

I dag bærer det til diverse elektro sjapper, kles forretninger, osv. for å skaffe strømadaptere og alt mulig til USA turen.
Samt fortsette å pakke og være nervøs for å ha glemt et eller annet til turen.

Håper alle har en flott dag!

Savipix
29-09-2007, 11:52
Morgen!

Huvudet är inte helt i form efter en ganska blöt men trevlig utekväll igår. Dagen går därmed i avslappningens tecken och vad gör det när vädret är en katastrof?

Ha en fin dag!

Utflyttet
29-09-2007, 12:16
God morgen!

I natt har jeg knapt sovet takket være en MS Exchange fra hel/#/#"%"!!!!

Beh. Menmen, på tide å pakke ned det man trenger for å dra seg til Oslo.

-A

seilfly
29-09-2007, 16:32
God eftermiddag Scanair!

Bildebehandling fra Ørland Hovedflystasjon i går, "spotters' day" under Artic Tiger øvelsen/møtet står på programmet.

Har ikke sett noe til Jet Lag etter canadaturen, men vi har i alle fall fått sist utgave av skolebladet Jet Set. *ba-da-da-bom... tsssst".

LN-BRK
29-09-2007, 17:01
Originally posted by rampen
Er det en bugg i programmet hos Widerøe.no, eller kan det være tilfellet at happy billettene er dyrere enn full flex?

Ingen bugg og jeg tror Farmer har gitt en forklaring om hvorfor forumet her tidligere for leeenge siden.

sirpjalle
29-09-2007, 17:04
Ikke helt morgen lenger! Heller middagstid.... Nå ar jeg vært "Michael Jackson" i hele dag! ;) Har enda mer sparkel å pusse.

Ha en litt mer støvfri dag folkens! :p

Farmer
29-09-2007, 21:57
Originally posted by LN-BRK

Originally posted by rampen
Er det en bugg i programmet hos Widerøe.no, eller kan det være tilfellet at happy billettene er dyrere enn full flex?

Ingen bugg og jeg tror Farmer har gitt en forklaring om hvorfor forumet her tidligere for leeenge siden.
God kveld. Dette er ingen bug, men slik prisene er bygd opp nå for tiden. Om du velger HAPPY legger systemet pris + pris + pris da det er flere avganger , mens FULL FLEX kan ha listet en gjennomgående pris, som faktisk KAN være billigere enn mange Happy billetter som er summert flight for flight.

Nå er jeg forøvrig vel framme i Østen, etter nok en eminent reise med SAS. Fikk sove meget godt og våknet først en liten time før landing. Nå har jeg vært ute og spist deilig Thai mat, tatt meg et par øl, og bør vel se til å komme meg i seng da klokken er langt på natt her allerede. Helt fridag i morgen, som kun skal benyttes til rekreasjon før alvoret og en hektisk uke starter mandag morgen

LN-MOW
30-09-2007, 00:46
Uh.. lang dags ferd mot kveld ... banen til guttungen var dobbelbooket klokken 12, saa vi maatte vente til halv to med aa tape 0-4 ... tilfeldigvis er naa kampstatistikken ogsaa 0-0-4 ...
Guttungen maatte se to maal bak seg i nettet, men kunne lite gjoere .. filkk tatt igjen litt i andre da han ihvertfall fikk gleden av aa komme ustraffet fra en grisetakling av den ene maalscoreren ..

Fint vaer - behagelig temperatur og etter middag skal jeg lage et par skikkelige milkshakes!