PDA

View Full Version : God torsdag morgen !

SQ 777
27-09-2007, 04:08
Så tjøtt. Oppe her i Lillestrøm 0300.

Ha en topp dag folkens, og helg ! A318+772 i dag !;)

LN-MOW
27-09-2007, 04:55
G'aften fra Alpharetta ... her var det fotballtrening for guttungen ... og etter en runde i 'stampen' og en porsjon Moose Tracks sovnet han i armkroken min.

.. og N561TZ er varslet 0930 ..

N2630B
27-09-2007, 05:04
Ja god morgen! Hadde mitt aller siste skift natt til i går, og sliter fortsatt med å stille meg selv inn riktig.

Men i dag skal visa skjema finpusses, samt dresskone osv, for i morgen bærer det ned mot USAs ambassade for intervju, om jeg får visum eller ikke..
Og så har jeg en haug med tøy som må vaskes og gjøres klar for evt. avreise..
Er ikke lett å flytte til et annet land altså..

EB
27-09-2007, 07:11
Glad torsdag... I dag blir det heldagsmøte på Grand Hotel hvor SAS-sjefen Mats avslutter ettermiddagen med en times presentasjon av sine visjoner for fremtiden...så blir det trening før middag med venner i kveld. Ha en bedre torsdag!

LN-FHU
27-09-2007, 08:18
God morgen fra Tromsø
Regn,guffent og faktisk litt snø på bilruta i morgentimene...... Snøen har kommet ganske langt ned på fjellsidene også.For den som er interessert, kan du ta en titt her (http://weather.cs.uit.no/)

Ha en strååååålende dag

Utflyttet
27-09-2007, 08:38
Morn morn!

Her er det en relativt OK dag i dag. Admin-arbeide frem til lunch, og møter fra lunch ut dagen. Ser ut til at det blir en Oslotur på lørdag, en av serverne sier at noe minne og en CPU har lekket ut en mystiske blå røyken som må holdes inne for at elektronikk skal fungere.

-A

sirpjalle
27-09-2007, 08:50
God morgen. Var ikke så dårlig i dag sånn værmessig. Blå himmel faktisk! ;)

Tror det blir en rolig dag, bank i bordet. Ellers skal ettermiddag og gkveld gå med til å sparkle og grunne taker og vegger.....:rolleyes:

Noen som har lyst å tjene en par høvdinger????? :p Hint Hint

Utflyttet
27-09-2007, 08:53
Originally posted by sirpjalle

God morgen. Var ikke så dårlig i dag sånn værmessig. Blå himmel faktisk! ;)

Tror det blir en rolig dag, bank i bordet. Ellers skal ettermiddag og gkveld gå med til å sparkle og grunne taker og vegger.....:rolleyes:

Noen som har lyst å tjene en par høvdinger????? :p Hint Hint

Kan jeg nøye med meg å bare se på og istedet tjene noen hundrelapper i stedet? ;)

-A

CK
27-09-2007, 09:08
glad torsdag - onsdagskvelden gikk med til å kjempe med en grinete treåring... men jeg rakk en liten oppdatering av Scanair.no. Nå er den fire (regioalfly) av fotoreportasjen fra Paris Air Show (http://www.scanair.no/paris07) klar. Neste del er militære transportfly (A310MRTT, A330 MRTT, C-17, C130...)

ATC-flyradar
27-09-2007, 09:54
Originally posted by ph-ndr

Morn morn!

Her er det en relativt OK dag i dag. Admin-arbeide frem til lunch, og møter fra lunch ut dagen. Ser ut til at det blir en Oslotur på lørdag, en av serverne sier at noe minne og en CPU har lekket ut en mystiske blå røyken som må holdes inne for at elektronikk skal fungere.

-A

God morgen fra Oslo nord, du behøver ikke å reise til oslo for en cpu eller minne, vi kan sende det i posten :colgate:

Ellers er 6 +grader og blå himmel med all flytrafikk som skal lande over hode mitt, så det er ikke vanskelig å se hvem som lander på 01R denne morgen.

Ha en god dag

Someone
27-09-2007, 10:06
God morgen fra København hvor solen skinner. Idag blir det å gå ut hardt for så å øke på utover dagen. Først skole, så trening og til slutt torsdagsbar med alle "konsekvenser" det måtte innebære :cheers::drunk:

AirbusTrond
27-09-2007, 10:52
God dag fra det lille torget ved Oslo Plaza. En grufull dag på jobben, der en håndfull kolleger og medarbeidere gjennom nesten 10 år får sparken. :cry: Tror det blir en øl etterpå.

FBU 4EVER
27-09-2007, 11:28
Ikke en sky på himmelen, bare sol, sol og sol! Det blir nok en tur i det fine været, kanskje en kjøretur med cab'en (det går mot slutten av sesongen). Stor mulighet for grilling, bruker grillen som utekjøkken og spiser innendørs, og sjampisen som skulle sprettes igår da Stabæk kvalifiserte seg til Cupfinalen, ligger fremdeles i kjøleskapet. Nytter ikke å spille fotball mot et håndball lag! Men, men, Haugesund har kvalifisert seg, og ettersom jeg er født i Haugesund, har mye slekt der og en onkel som i sin tid spilte på Vard, så har jeg noe å heie på i finalen allikevel. "Meno male", som det heter på italiensk. Italiensk,ja. Det blir vel det i glasset ikveld.
Ha en fin dag!

OJB
27-09-2007, 11:32
God morgen fra Lilleaker,
For en flott morgen , nydelige høstfarger på trærne. Litt OK at vi omsider kan få brukbart vær. Bekymringen er jo at jeg ikke får vannet plenen av regnet idag!
Vel, vel vi får takle det fine været og. Travel dag på jobben idag. Returen går til SVG med SK4043 senere i ettermiddag.
SVG har stengt bane 18-36 idag så da blir det antagelig landing på 29 til en forandring.
Senterlinjen skal males.
Det kan jo være greit å se hvordan fedrelandet ser ut uten skydekke også.
I kveld blir det trim , på hesteryggen.
Ha en fin dag alle forumister.

LN-MOW
27-09-2007, 22:08
.. og der .. klokken 15.06 EST forsvant den siste rustne padden inn i min munn .. da er det kun daarlige substitutter inntil jeg finner en Rimi- eller Narvesen butikk neste gang .... :(

29 grader, klamt og uvaer paa gang. Ser ut til aa treffe midt i rushtiden!

http://image.weather.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg