PDA

View Full Version : Spirit med ny dekor


LN-MOW
27-09-2007, 03:49
Ganske saa radikal endring ogsaa. Og det er da ikke SAA lenge siden de skiftet sist?

http://farm2.static.flickr.com/1071/1443744837_6e4f35456d.jpg

Mer her:
http://crankyflier.com/

MountainDew
27-09-2007, 05:24
Rart de vil skifte fra det stilige designet til det kjedelige.....

http://www.airliners.net/open.file/1250444/L/

EB
27-09-2007, 07:13
Jøss!!! De hadde jo et moderne, nytt og stilig design.

CK
27-09-2007, 09:13
Trist, trist! Det blå eller sølvgrå designet var noe av det beste jeg har sett på en LCC. Dette var bare grøsskjedelig....

AirbusTrond
27-09-2007, 09:21
En katastrofe! - om man kan bruke et slikt uttrykk om flymaling (fritt omskrevet, kjent Arne Scheie-sitat..)

Someone
27-09-2007, 10:21
Fra stilig til stygt og kjedelig:(

AirbusTrond
27-09-2007, 10:54
Det er kanskje dyrere å male stilig :question:

OJB
27-09-2007, 11:18
Originally posted by AirbusTero

Det er kanskje dyrere å male stilig :question:

Det spørs om du ikke du har rett her. Billigere må det være det nye designet.

ThomAAs
27-09-2007, 13:20
Huff, det var jo bare ille... Og igjen så har vi den der bare male halen greia... jaja:rolleyes:

Men hva skjedde, det er jo ikke lenge siden de byttet ut sist...

De har vel ikke blitt kjøpt opp av Delta??;)

FlightDeck
27-09-2007, 15:42
UNDERLIG! Hvorfor endre fra noe enkelt, elegant og samtidig oppsiktsvekkende til noe kjedelig, stygt og upersonlig??

ENGM RAMP
27-09-2007, 15:53
Rett og slett tragisk det nye designet!

Tommy777
28-09-2007, 04:19
Ikke rart de endrer profil. En IT guru som vet å sette opp sin internet side riktig ifb Google søk har havnet i avisen for litt av en fillesak her borte

Ved å søke på Spirit Airlines på Google.com, er dette 4. hit ^_^

http://www.alexrudloff.com/2007/08/04/do-not-fly-spirit-airlines/

Når i tillegg Spirits direktør ikke vet hva Reply to all betyr på toppen av det hele og sender følgende e-post til denne misfornøyde kunden, blir vondt bare verre:

Ben Baldanza, CEO of Spirit, needs to learn how to use the "Reply to All" button. The level of arrogance in his response to a customer's complaint is mind blowing.

http://www.alexrudloff.com/2007/08/20/ben-baldanza-from-spirit-encourages-awful-customer-service/

Snakk om blemme!!:D