PDA

View Full Version : God onsdag morgen

Twin Otter
26-09-2007, 06:08
Klokka er rukket å passere 11 i Bangkok. Nå skal jeg ut og spise sen frokost.... Skyet og smog. Men god temperatur.

Twin Otter
26-09-2007, 06:10
At jeg er i Bangkok medfører faktisk ikke riktighet da jeg er i Beijing. Men klarte ikke editere forrige post....

EB
26-09-2007, 07:05
Glad morgen fra hovedstaden... Blir en "innedag" på kontoret etter 5 dager ute - noe som skulle tilsi en haug av e-post i innboksen. Ellers er det absolutt på tide med en treningsøkt etter noen dager uten... Ha en bedre onsdag!

LN-EIR
26-09-2007, 07:12
Originally posted by Twin Otter

At jeg er i Bangkok medfører faktisk ikke riktighet da jeg er i Beijing. Men klarte ikke editere forrige post....

Litt døgnvill og forvirret er vi? :)

sirpjalle
26-09-2007, 08:48
God morgen. Er fremdelses i feriemodus! Men nå er det MYE sparkling på gang! Etter en mnd og ikke noe kjøkken, så skal Ikea skal få seg en overhøvling av meg i dag, så får vi se.... :-p

Utflyttet
26-09-2007, 09:05
Morn!

Møter og bøtter av oppgaver i dag og, men endelig begynner det å bli slutt på papirarbeide go administrasjon og over til mer skapelig teknikk.

-A

MartinL
26-09-2007, 09:28
God morgen fra fasjonable Tøyen:cry:

Dagens skal friksjoneres fra et sykelsete. Forhåpentlig vis uten monsun regn.

Ut å kjøp aftenposten. Charterflyets død nærmer seg. Folk velger ikke lenger My Travel til Hellas. For den som er lat og ikke orker bla i en avis: Miljøvennlig sydenferie (http://www.aftenposten.no/reise/article2014467.ece)

Madman
26-09-2007, 09:40
God morgen fra Gardermoen.

Litt kaotisk start på dagen her. Håper det bedrer seg.

Ha en god dag alle sammen.

Desk pilot
26-09-2007, 09:40
God morgen, her har det dreid over på en mer nordlig vindretning, noe som gjør at temperaturen har sunket og at vi får regnet mitt i fleisen. Dagen i dag går med til å forberede møter på torsdag og fredag. Ha en fin dag. :smile2

ATC-flyradar
26-09-2007, 10:07
God Onsdag morgen fra Oslo Nord. Våknet til en vakker dag og bra temperatur, så dagen går til prosjektmøte og planlegging av neste ukes idriftsetting av nye kunder som kommer til.

God onsdag ..........

Jan

Someone
26-09-2007, 10:30
God morgen fra København. Skole og trening står på programmet idag. Nå gjelder det bare å få i seg frokosten og komme seg på Metroen....og jeg som hadde planlagt å være tidlig på lesesalen....skal ikke forundre meg om resultatet blir at jeg ikke får plass fordi jeg valgte å bli 1,5t ekstra i sangen:rolleyes:

Bizflyer
26-09-2007, 10:30
En trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt onsdag morgen!
Ingenting spesielt skjer!
Kontoret hele dagen!
Mas hjemme hele kvelden!
Været er bedre enn i går!!
Hvorfor gadd jeg å stå opp i dag???

BF:rolleyes:

Egil
26-09-2007, 10:52
God formiddag fra Widerøes Skoleavdeling i Bodø!

Sitter med kursing i Internasjonale Tariffer (Zzzz), begynner å få forståelse for dette nå, men priser meg lykkelig for automatiserte kommandoer i Amadeus :rolleyes:
Og i dag kjenner jeg meg igjen i Bodø. Regn (dog ikke vannrett...) og litt vind!

Egil

FBU 4EVER
26-09-2007, 11:30
God morgen fra et Nærsnes badet i morgensol! Det ble en hyggelig kveld på Schrøders i går. Det ble "Fly & Torsk" hvor 75% av de fremmøtte var fra forumet. Alltid hyggelig med besøk fra Tananger. Etterpå ble det faktisk et mini-"Fly & Vin" på Barolo Vinbar da OJB og jeg delte en flaske "Vigna Erta" Barbera d'Alba før jeg tok siste bussen hjem.

Fin tirsdag, med andre ord. Og idag er det onsdag. Må den bli like bra!

Edit: Ikke bare blir jeg sliten av all treningen til EB, dagens Aftenpost hadde en to-siders artikkel om noen sykkelfantaster. MartinL: Selvplager!:drunk:

LN-MOW
26-09-2007, 12:26
Originally posted by MartinL

Ut å kjøp aftenposten. Charterflyets død nærmer seg. Folk velger ikke lenger My Travel til Hellas. For den som er lat og ikke orker bla i en avis: Miljøvennlig sydenferie (http://www.aftenposten.no/reise/article2014467.ece)

Hehe .. litt langt til naermeste Narvesen ... ;)

G'morgen fra Alpharetta .. her staar gradestokken paa 18 roede og luftfuktigheten er behagelige 100%. Hovedaktiviteten i dag blir aa finne et sted aa se LSK-Stabaek ... mistenker at jeg 'plutselig' maa hente guttungen paa skolen etter lunch ... *pluystre plystre*

VoiceCom
26-09-2007, 13:10
God dag fra Sophia Antipolis.

Overskyet i syd-Frankrike i dag og under 18 grader. Meldt regn og 15 grader i morgen! Var ikke slik det skulle være :angry:

Reiser hjem med Sterling fra Nice i morgen kveld. Reiste sist fra Nice terminal 1 for et par år siden. Husker da at det i gate-området/avgangshallen ikke var noen restauranter. Noen som vet om det fortsatt er slik. Bør vi spise før vi går gjennom security?

OJB
26-09-2007, 13:11
God formiddag fra Lilleaker,
Da er første del av arbeidsdagen unnagjort. Det går fort i svingene for tiden.
Trivelig kveld ja igår på Schrøder og Barolo. God mat og drikke i godt selskap er livsglede. God søvn blir det ut av det også.
Nå er det tid for lunch , den inntaes i solskinnet utenfor Bakeries på CC vest idag.
Ha en fin dag alle forumister og andre lesere av dette.
Join the club!:-p

The Ticketor
26-09-2007, 13:15
Var dere på Schrøder? Det er jo rett rundt hjørnet fra meg. God onsdag forresten.

TOS
26-09-2007, 22:16
God kveld fra Tromsø! Nå er det bare finpakking igjen og så bærer det avsted til Manchester i morgen (gry-) tidlig. Får se om jeg får spottet litt en og annen helg i løpet av de neste 5-6 ukene.

dc-8-63
27-09-2007, 00:29
God morgen fra avdeling iPhone - sitter naa paa bussrute 70, etter lunsj med far som returnerer med 938 i kveld. D

FBU 4EVER
27-09-2007, 11:36
Originally posted by The Ticketor
Var dere på Schrøder? Det er jo rett rundt hjørnet fra meg. God onsdag forresten.

Hver tirsdag kl.18! Bortsett fra enkelte dager da vi spiser sushi på Aker Brygge eller på "Alex Sushi"
Fersk torsk er "dagens" på tirsdager. Kr. 109,- for en stor porsjon. Med Frydenlund (ikke Ringnes) i det store glasset og en "Gammel Opland" i det lille.:cheers: