PDA

View Full Version : DY og NB terminal på Gatwick?


haavig
25-09-2007, 09:25
Noen her som vet hvilken terminal Norwegian og Sterling vil bruke på London Gatwick?

Nord eller sør?

LN-KGL
25-09-2007, 09:32
Alle lavprisselskaper holder til på Terminal South

http://www.plane-spotter.com/Jpegs/EuroTour2006-1/SXF-LGW_landed.jpg

Stian
25-09-2007, 12:23
Utrolig trist og stygg terminal. Er som å komme "back to the 60's", med slitte vegg til vegg tepper faktisk.
Hele terminalen gir en litt sånn "tredje verden" assosiasjon.
Men, fordelen med Gatwick er at man kommer rett inn til Victoria Station med toget på ganske kort tid. Toget er heller ikke så dyrt som Heatrow express.

ThomAAs
25-09-2007, 17:00
Hvor lang tid går det før NB forsvinner fra LGW??

Men terminalen er litt trist kan du si ja...

FlightDeck
25-09-2007, 17:03
Originally posted by ThomAAs

Hvor lang tid går det før NB forsvinner fra LGW??

Men terminalen er litt trist kan du si ja...

Fra Oslo har de jo ikke begynt, men jeg tror LGW-ruten vil gå bedre enn f.eks. Dortmond og East Midlands. Med tre ukentlige avganger til LGW kan det være et fint tilbud for fritidsreisende, men da bør de konkurrere bedre på pris ift. Norwegian.

Og ja, terminalen er ikke den mest spenstige - men ganske mye billigere for Norwegian.

litt-amatør
25-09-2007, 22:05
Er det riktig at (bookingen til) Dotrmund går riktig tregt?

LN-KGL
25-09-2007, 22:34
Som vanlig ved engelske flyplasser, så er også Gatwick konstant under ombygging. Under vårt besøk i mars i fjor så var det litt forvirring under ankomsten siden flere bagasjekarruseller var bak lås og slå (kryssfinérvegget inn), men ikke før vi hadde funnet riktig karrusell så var bagasjen der. Med andre ord hastigheten var ikke av OSL-klasse nei, her var det riktig ekspress-service.

Det med tepper og engelskmenn har jeg ikke helt forstått, spesielt det med vegg-til-vegg på bad og toalett er riktig uhyggelig.

FlightDeck
26-09-2007, 11:54
Originally posted by litt-amatør

Er det riktig at (bookingen til) Dotrmund går riktig tregt?

Jeg vet ikke, men noe annet hadde forundret meg...