PDA

View Full Version : God tirsdag morgen!

Utflyttet
25-09-2007, 07:08
Da var det nok en dag! Nå er det frokost og tannlegen klokken 08, så er det små-dill og så er det møte med noen som ville hilse på me gog se om vi kunne jobbe i lag, og ellers de vanlige flere hundre tingene utover dagen.

Denne uken blir ganske travel, men det blir jo butikk av det! :)

-A

JetBlue
25-09-2007, 08:58
God morgen, etter en særdeles regnfull tur i bilen på vei til jobb, ser jeg nå at skydekket letter over Oslo, får håpe det letter skikkelig. Dag med workshop, etc, og så avsluttes kvelden med torsk på Schrøder, bl.a. sammen med FBU 4EVER og andre.

Ha en fin dag!

sirpjalle
25-09-2007, 09:10
God morgen! Delvis ovskyet i Stavanger i dag. Er enda litt slit å komme seg i gang etter 2 uker ferie, men det kommer seg.

Ser ut til å bli en hektisk dag i dag og, men det er jo ikke helt feil det heller, da går dagen fort! :)

Someone
25-09-2007, 09:13
God morgen fra København. Grått og høstlig her idag. Om litt bærer til forelesning før det blir skolearbeid og trening resten av dagen. En tur i butikken er også på sin plass da det kun er øl og bacon igjen i kjøleskapet:p
Ha en fin dag

Utflyttet
25-09-2007, 09:27
Tannlegen fant bare en liten skarp kant, og intet gale. Rotfylling av lommebok skjedde som vanlig. :)

-A

Desk pilot
25-09-2007, 09:30
Hoi, her har vi den store blåsbortdagen. I løpet av natta har vinden plukket eplene ned av treet, nå ligger de på plena og venter på å bli hentet inn. Vindrossene slår skikkelig inn i bygningene her. Til tross for sol fra skyfri himmel er dette en fin dag for å være inne ;)

Bizflyer
25-09-2007, 09:52
En trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt tirsdag morgen!
Ingenting spesielt skjer!
Kontoret hele dagen!
Mas hjemme hele kvelden!
Været er rævva!
Hvorfor gadd jeg å stå opp i dag???

BF:rolleyes:

Utflyttet
25-09-2007, 09:57
Originally posted by Bizflyer
Ingenting spesielt skjer!

Dette er da å annse som et reint luksus-problem?

-A

RH
25-09-2007, 09:59
Her i gården er kontoret og Pc-en byttet med barnevogn og bleieskift. Mao pappaperm resten av året. Og kanskje noe mer tid til forumet. Med Pc-en koplet til den nyervervede 32 tommeren og nypresset kaffe, er det ikke så værst.

Måtte det forbli oppholdsvær. Lillegutt sover best i vogna.

Roar

FBU 4EVER
25-09-2007, 10:51
Tidlig opp etter en god natts søvn. Hadde litt bange anelser i går kveld med alt regnet og vinden som pisket rundt hushjørnet. Men nå er frokosten unnagjort, avisen lest og kaffen drukket.
Om en drøy halvtime er det avreise til nok et møte hos legen og forlengelse av sykemelding?

Kvelden avsluttes i godt lag med JetBlue og andre, kanskje OJB som er i byen?

Ha en fin dag alle forumister!

LN-FHU
25-09-2007, 11:04
God morron fra et regnfyllt Tromsø

Ikke mye gløtt å se her nei.i dag blir det snekring av trapp. hurra kor æ glær mæ....

VoiceCom
25-09-2007, 11:15
God morgen fra Sophia Antipolis, litt vest for Nice. Her er det noen-og-tyve grader og sol og blå himmel. Sitter på hotellrommet og jobber litt før jeg skal i møte på ETSI straks.

Hadde en ok tur ned med et blått Sterling-fly med grå nesetipp i går kveld.

Twin Otter
25-09-2007, 12:18
Jeg prøver igjen. Sliter litt med å komme på nett i Pek. Prøvde å poste en god morgen tråd i fem halv seks tiden norsk tid, men det gikk ikke. Problemer med innlogging. Hm...

Men jeg har ihverfall kommet til PEK. Fløy LH0720 og kom hit i morges. Ble ikke noe særlig søvn på flyet og har vel nå holdt det gående gått og vel over et døgn. Hehe. Trip report kommer seinere en gang. Nå skal jeg på piknik med vertskapet...

LN-MOW
25-09-2007, 12:25
20 grader og 87% LF her i Alpharetta ... nok en masete dag staar for doeren ... Solan Gundersens kamprop har evig aktualitet ....

LCH78
25-09-2007, 12:31
God morgen ja..

Kan noen fra Bergen vennligst komme å hente været demmes? Må være en feilsending ;)

Ellers så har man friuka denne uka, og da gjør man minst mulig på mest mulig tid :)

OJB
25-09-2007, 16:45
God ettermiddag,
Dagen startet som vanlig 05.30 på en tirsdag på vei til Sola.
SK4002 og LN-TUF kom avgårde på rutetid og det ble en stille og fin tur over skydekket. Mesteparten av sør-Norge var dekket av skydekket. Det går unektelig mot mørkere tider og det er nå slutt på lyse morgener.
Lyst ble det først da vi kom opp i FL290.
Under kan man få et inntrykk av morgenstemning fra SK4002 idag morges.
Men det pissregnet på Gardermoen.
Heldigvis ble det bedre nede i byen og nå skinner jo Nelly igjen.
Joda , FBU4EVER , jeg er i byen , stiller på Schrøder jeg senere idag.
Ha en fortsatt fin dag alle.

OJB
25-09-2007, 16:45
Over Langfjella

OJB
25-09-2007, 16:46
Over langfjella 2

OJB
25-09-2007, 16:46
Over østlandet

OJB
25-09-2007, 16:47
Været over OSL

FBU 4EVER
25-09-2007, 16:52
Originally posted by OJB
Joda , FBU4EVER , jeg er i byen , stiller på Schrøder jeg senere idag.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Vi møtes kl. 1800! Velkommen.:cheers:

AirbusTrond
25-09-2007, 16:59
God ettermiddag fra Gamlebyen. Kjedelige tider på jobben, der 1 av 3 må gå i løpet av noen måneder...:cry: Gamle, men friske menn som meg er trygg, dog... trøsten er høstens høydepunkt på drikkefronten: Tines Hardanger ferskpresset eplejuice i glasset !:)

LN-MOW
25-09-2007, 17:06
Hmm ... kun en pose Rustne Padder igjen .... maa finne paa en unnskyldning til aa ta en Norgestur igjen snart ...

Oh well .. godt og varmt her nede ved veikrysset .. sommeren er tilbake.