PDA

View Full Version : God Mandag, Norge

LN-MOW
24-09-2007, 00:49
Da har klokken bikket over i Gamlelandet, og her i Alpharetta sitter jeg og glad og fornoeyd og feirer dagens seire. Fikk ManU-Chelsea paa Fox og Stabaek-LSK paa nett-tv, og er fortsatt i lykkerus! Naa blir det ihvertfall Europacup neste aar!

Ellers er det litt ustabilt vaer og maaleren viser 27 roede .. guttungen og jeg er nettopp tilbake etter en iskremekspedisjon til Ben & Jerry.

Maa det bli ny kanarifuglfjaerplukking paa onsdag!

LN-KGL
24-09-2007, 00:56
Men kanarifuglene kan kanskje bare se gult på onsdag også og grisebanke de blå så de blir røde - nei, det begynner å bli sent, men du forstår den sikkert hva jeg mener Andy ;)

For ordens skyld så er/var dette mitt lag: http://idrett.speaker.no/organisation.asp?id=55627

LCH78
24-09-2007, 00:59
God mandag ja :)

Her i nord så har man startet friuka. Og den startet man ved å bli utestengt fra forumet som finnes på Flightsim.no :)

TOS
24-09-2007, 01:00
God mandag morgen fra Tromsø!

Nå gjenstår det kun en kort arbeidsuke i Tromsø før kursen settes mot Manchester som blir base i en drøy måned. Det skal bli kjekt å få et litt mer langvarig gjensyn med mitt gamle universitet. Billetter til ManU vs Wigan er også i boks, så da blir guttungen (og jeg også) veeldig fornøyd. Får se om vi klarer å få fatt i billetter også til Man U vs Roma....

LN-KGL
24-09-2007, 01:00
Ka slags drit har du slengt ut av deg nå LCH78? :huh: :p

LN-MOW
24-09-2007, 01:03
Joess! Det plasserer deg jo i samme liga som ... Helge Boe!!! Naa er det like foer sponflisen blandes i smoereolja!!
Slem gutt!! *kaster sneball*

LCH78
24-09-2007, 01:08
Originally posted by LN-KGL

Ka slags drit har du slengt ut av deg nå LCH78? :huh: :p

va bare litt uenig med moderatoren.. Han mente at man måtte bruke stativ når man bruke brennvidder over 135mm siden man (les: han) ikke kunne holde kameraet i ro da :) Mente at det var tull.. og vips var jeg utestengt en uke :)

LN-MOW
24-09-2007, 01:12
Sleng deg i broennen ... paastaa noe slikt her, og du er utestengt i et aar!! Det faar da vitterlig vaere grenser!!!! http://smiley.onegreatguy.net/banhim.gif

LCH78
24-09-2007, 01:13
Originally posted by LN-MOW

Sleng deg i broennen ... paastaa noe slikt her, og du er utestengt i et aar!! Det faar da vitterlig vaere grenser!!!! http://smiley.onegreatguy.net/banhim.gif

hehe.. sant nok.. men trur jeg må leite litt for å finne en brønn her oppe da :)

LN-EIR
24-09-2007, 01:15
Tommy Skjerven, Feigar Fall Gunnarson, Daniel Nannskog, Alanzinho, Tom Stenvoll, Mikaela Kjølø, hele fjompelaget og norges mest sytende hjemmepublikum! Ta dere en bolle!

Jeg er sur!

LN-KGL
24-09-2007, 01:15
Det er ikke alle som vet at det er mer enn en type IS LCH78

LCH78
24-09-2007, 01:17
Originally posted by LN-KGL

Det er ikke alle som vet at det er mer enn en type IS LCH78

sant nok :) her var den snakk om en vanlig 70-300mm da :)

LN-MOW
24-09-2007, 01:18
Originally posted by LN-EIR

Jeg er sur!

.. jeg lover aa holde med LSK neste soendag ..... :colgate:

LN-KGL
24-09-2007, 01:18
Nei, da må du til med stativ ;) :p

LN-MOW
24-09-2007, 01:59
.. og da faar vi se om alle gode ting er tre ... Atlanta Silverbacks spiller straks mot Portland Timbers om finaleplass i USL-mesterskapet ... og der moeter vinneren etter alle solemerker Seattle Sounders. Atlanta pg Portland spilte 1-1 i Atlanta og returmatchen sendes naa paa Fox ..

LN-EIR
24-09-2007, 03:20

Originally posted by LN-EIR

Jeg er sur!

.. jeg lover aa holde med LSK neste soendag ..... :colgate:

Bare vent til onsdag...

Revenge is a dish best served cold!

LN-MOW
24-09-2007, 04:56
.. og da var jammen gode ting tre! Atlanta vant paa straffekonk og er klare for finale neste loerdag!

EB
24-09-2007, 04:57
...og da er det skikkelig morgen og klar for ny arbeidsuke. Når helgen ble på noen timer i går - så føles det litt tidlig - men når man skal ut å fly så gjør det ingen ting å stå opp tidlig. Ha en bedre start på uken...

Savipix
24-09-2007, 06:09
och nu har även Sigtuna vaknat, fått i sig frukost och tagit en dusch. Det är måndag och inget tecken till ljus ännu men det kommer förhoppningsvis förr eller senare. Sen om det blir sol eller inte får tiden utvisa.

Ha en fin fin start på veckan!

LN-FHU
24-09-2007, 07:46
Riktig god morgen fra Tromsø nok en gang ( selv om 01.00.12 ikke kan betegnes som morgen TOS ).....

Forhåpentligvis en fin dag i vente. Har kjørt Suzuki GSX 1100 i helga, for å se om den er noe å kjøpe , men nei. Den er for lav for meg......*skuffa*

Ha ein strålande dag :nor :old

zico77
24-09-2007, 07:48
Og god morgon frå Bergen. Det lukter sannelig gull i Bergen om dagen.... :colgate: Kanarien er jo i ferd med skifte farge frå gul til raud også, så i år havner det i Bergen! At det regner masse i Bergen, betyr lite no -her blir det fest!

Madman
24-09-2007, 08:09
God morgen fra Gardermoen.

To og en halv time unnagjort på første arbeidsdag etter laaaaanghelg, men fortsatt alt for mange igjen... zzZZzzz

Ha en god dag alle sammen.

AirbusTrond
24-09-2007, 08:30
God morgen fra Lilletorget. Unner virkelig Brann og bergenserne GULL i år! Ja, gjerne grønne skoger også...... ^_^

ATC-flyradar
24-09-2007, 08:49
Good morning from Oslo north. Varm og fuktig luft - overskyet og det er meldt mye vann fra himmelen utover ettermiddagen og kvelden. Det er meldt drittvær fra sør/vestlandet og østlandet - godt vi fordeler møkkaværet over større områder.

God dag.

Jan

Someone
24-09-2007, 09:10
God morgen fra København. Tungt å komme seg opp idag....kan ha noe å gjøre med tidspunktet jeg la meg på igår og at det er mandag. Uansett, snart er det lunch med EB før det bærer på lesesalen etterpå. Ha en fin dag.

sirpjalle
24-09-2007, 09:11
Gudd mauining fra Stavanger og. Tilbake fra 2 uker ferie, har en del å henge fingrene i her ser jeg. :) Har noen par tre hundre mailer som skal leses og besvares. Pluss et par møter, så dette blir en stillesittende dag! :)

CK
24-09-2007, 09:17
glad mandag fra Gufseplassen. I dag ble det en liten rosa bil inn til jobben - det var mer behagelig enn bussen, selv om det ble litt vanskelig å lese Aftenposten...

Savipix
24-09-2007, 09:26
Originally posted by CK

glad mandag fra Gufseplassen. I dag ble det en liten rosa bil inn til jobben

En Go-mobil?

Thomas
24-09-2007, 09:28
Oh happy days.. *not*

Så var det Mandag, og den bare måtte komme. Frokosten er inntatt og nå skal nettet saumfares for div. nyheter. Klokken 14:00 bærer det av sted til kjellern på OSL der man skal tilbringe 9t sammen med 3 LCD skjermer, 2 radioer og en intern kamera kontrollsak, all this aka Servisair OPS :p

Onsdag er det friiii, Torsdag er det friii! :old

Egil
24-09-2007, 09:30
Ahh, endelig mandag!! ^_^
Kun 4 dager til helg, he he

Uka tilbringes i Bodø hvor kurs i "Internasjonale tariffer" står på timeplanen. Hotell, hotellfrokost, lunch i Widerøes kantine (nam nam) og forhåpentligvis noen iskalde pils på kveldstid :rolleyes:

Egil

SK384
24-09-2007, 10:22
God morgen fra Alta

Litt regn her i dag og rundt 5 grader. Siden andre begynner med fotball i tråden så tillater jeg meg å komme med noen betraktninger også. Ja Brann nærmer seg seriegullet for alvor nå. Uavgjort hadde vært helt perfekt mellom Stabæk og LSK i går, men det var for så vidt greit med Stabæk seier også. Brann har mye bedre målforskjell enn dem, mens de hadde dårligere enn LSK. Hadde planlagt å være tilstede på Alfheim og se siste serierunde i år når Brann får gullmedaljene, men slik form Brann er i nå, så blir det nok avgjort i god tid før det. :D

OJB
24-09-2007, 10:43
God morgen fra Tananger / Forus,

Her i sørvest har det regnet godt imorges. Godt er det , for da får vi jo meget etterlengtet vann på plenen! Jeg begynte å bli bekymret for at vi ikke skulle få noe regn idag , men det slapp jeg å tenke på heldigvis.
Dagen går med til møter og planlegging. Imorgen er det tid for SK4002 over fjellet til OSL og et par dager på Lilleaker kontoret vårt.
Det blir vel helst inneaktiviteter idag vil jeg tro. Kuling skal det og bli utover dagen.
Juleribba er innen rekkevidde.Etterpå kommer nyttårsfeiringen.

FBU 4EVER
24-09-2007, 11:32
Originally posted by OJB
....og et par dager på Lilleaker kontoret vårt.

JetBlue og jeg møtes på Schrøders i Waldemar Thranes Gate like ved St. Hanshaugen og dagens middag, som er torsk. Du er herved hjertelig velkommen hvis du har tid!

Forøvrig, god mandag til alle forumister. EB har prøvd å gjøre meg misunnelig med en SMS fra CPH, men forrige mandags utskeielser i samme by er fremdeles friskt i minnet, så det gikk ikke. I dag skal jeg kjøpe vannslipepapir samt en kasse med San Pellegrino. Det går en snau liter av sistnevnte i døgnet her i huset. Klubbmøte i kveld, ellers ikke noe.

Nå som Stabæk har kniven på strupen, ser det ut til at de konsenterer seg litt mer om oppgavene fremover. "Go for the Double, Stabæk"!:devot: :musikk

Someone
24-09-2007, 13:28
Originally posted by FBU 4EVER
EB har prøvd å gjøre meg misunnelig med en SMS fra CPH, men forrige mandags utskeielser i samme by er fremdeles friskt i minnet, så det gikk ikke.

Tja, vi hadde både god lunsj og sprudlende i glasset:)

...og ser man bort ifra haltende kelnere var det svært hyggelig:D

Bizflyer
24-09-2007, 14:49

Kanskje du kunne utestenge LSK supporterne også??:colgate:

BF:cool2