PDA

View Full Version : Hmmm... ingen "God Søndag"-tråd ennå?


FBU 4EVER
23-09-2007, 11:23
God søndag, alle sammen! Overskyet, utrygt for spredt regn og 10 C på Nærsnes. Frokosten, omelett med ost, skinke og tomat er unnagjort, likeså en kopp kaffe. Nå har man det bra. Bare slappe av og "cool'en".:up:

ATC-flyradar
23-09-2007, 11:24
I grunnen grått å trist start på dagen i Oslo nord, men temperaturmessig var den bra. Hunden fikk luftet far i huset på morgenen, sådet var dagens trim !!:D

Jan

Someone
23-09-2007, 11:36
God morgen fra København. Overskyet idag og snart er frokosten klar. Blir en liten tur på lesesalen og en tur på treningssenteret idag. Ha en fin dag

AirbusTrond
23-09-2007, 11:39
God dag. Her er det snart klart for bløtkokt egg og Makaløs ansjos til Søndagsavisa på NRK P2. Aftenposten har ikke levert avisa på døra søndager de siste 6 ukene - så er vel på tide å klage... ^_^

ATC-flyradar
23-09-2007, 11:47
Originally posted by FBU 4EVER

God søndag, alle sammen! Overskyet, utrygt for spredt regn og 10 C på Nærsnes. Frokosten, omelett med ost, skinke og tomat er unnagjort, likeså en kopp kaffe. Nå har man det bra. Bare slappe av og "cool'en".:up:

Ikke vært på badet ennå ???

http://forum.scanair.no/read.php?TID=21984

Jan

petru26
23-09-2007, 11:48
God morgen fra osl. Her jobbes det, dvs litt stillstand akkurat nå mens jeg venter på å få kjørt opp litt finnair-frakt på flyplassen. 0500-1400, snart enda en dag slutt. Vurderer en tur på vollen etter jobb i dag, får hvor vid vinkel det er på øyelokkene først :-)

Ha en god dag alle sammen!

LN-EIR
23-09-2007, 11:56
Originally posted by ATC-flyradar

Originally posted by FBU 4EVER

God søndag, alle sammen! Overskyet, utrygt for spredt regn og 10 C på Nærsnes. Frokosten, omelett med ost, skinke og tomat er unnagjort, likeså en kopp kaffe. Nå har man det bra. Bare slappe av og "cool'en".:up:

Ikke vært på badet ennå ???

http://forum.scanair.no/read.php?TID=21984

Jan

Hvem har ikke vært på badet? Close race, men du var nok desverre nr 2, Jan.

Utflyttet
23-09-2007, 13:37
God morgen kosmonauter!

Våknet uforskammet tidlig, og uforskammet opplagt, så har jeg på toppen gjort nyttig husarbeide. Det har vært herjet med skrumaskin på fire forskjellige steder og èn lyspære er byttet. Blir jeg mer handy nå så vet ikke jeg hva som skjer.

Nå er det klesvask, bretting av klær og ikke minst et godt, gammelt hate-tema: skjortestryk.

-A

EB
23-09-2007, 14:02
Norge er vakkert!!! Akkurat kommet hjem etter 2 døgn i Jotunheimen... Nå skal det ryddes, vaskes før kofferten pakkes igjen og avgang til København med DY i morgen tidlig. Lunsj med Someone blir det også i morgen...enn så lenge ønsker jeg deg en glad søndag!

CK
23-09-2007, 22:03
god kveld. sitter her i sofaen og ser gjennom bildefangsten fra OSL i dag (kommer på et underforum nær deg). Været var ikke det beste, og RRA/RRB glimret med sitt fravær, men blant snacksen var KKX (med winglets og det hele) LN-WFP ("Apekatten"), Air Cairo A320, Primera Air og TUIfly Nordic 737-800 med winglets, hvit Icelandair 757-200 TF-FII, CO 757-200 med winglets, KLM F100, Austrian Arrows F70, Politihelikopteret og litt annet snadder.

Men, hva er denne saken som sto parkert inne i skogen litt nord for den militære terminalen. Kan se ut som en IL-76 eller noe...

sirpjalle
24-09-2007, 00:03
God aften! Da var det kveld, sitter i senga med laptopen og lastet opp de siste (?) bildene til airpics tror jeg på en stund og ser på Forrest Gump som går på TV2 Film.

I morgen er det mandag og jobb igjen, tilbake til håpløse IT-brukere på jobb som undetegnede må slite med for å hjelpe :rolleyes:

Ha en fin kveld folkens!

ThomAAs
24-09-2007, 01:23
God natt blir det vel for alle i Norge. Sitter paa Admiral Lounge paa JFK og koser meg. Flyet til LHR gaar om noen timer. Men det er bare deilig hvertfall her inne :colgate: