PDA

View Full Version : Endelig fredag...


EB
21-09-2007, 07:15
Endelig fredag - men det betyr ikke fri fra jobb. Rett etter lunsj bærer det til fjells med 60 kunder - overnatte ute til natten og på hotel i morgen natt. Hjem igjen søndag ettermiddag... Ha en bedre fredag og enda bedre helg - du også!

JetBlue
21-09-2007, 08:58
God fredags morgen. Endelig helg, og da skal jeg slappe av sammen med madamen. Og bygge litt modeller, drikke masse god vin, spise mat, etc. - mne først jobbe idag.

CK
21-09-2007, 09:01
glad fredag! Nok en strålende dag, og jammen er det fredag!
Hvis det ikke striregner som sist søndag, blir det kanskje en tur opp til Vollene på søndag. Lenge siden jeg har luftet EOS'en nå...

I kveld blir det nachospanne, quesedillas og italiensk rødvin

Vinn flyreise for to personer på GOnow.no (http://www.gonow.no/no/Hygene-sider/Header/Konkurranse/)

Utflyttet
21-09-2007, 09:03
To møter før lunch og tusen småting etter lunch. Jeg har begynt et nytt liv og forsøker å bøykotte alt arbeide etter 1700, men det betyr bare at jeg har 500 ting fra i går også. ;)

-A

ATC-flyradar
21-09-2007, 09:11
God frokost fredag morgen fra Oslo Nord. Dagen går til møter før og etter kl:12:00 - deretter en avslappende dag - helg.

Ingen besøk på vollene denne helg - det er for jævlig også !!!

Jan

AirbusTrond
21-09-2007, 09:36
God dag fra det rustne huset på Lilletorget! Ingen god dag på jobben ettersom en rekke personer innkalles til drøftingssamtaler med beskjed om at de kanskje mister jobben. Er ganske langt unna faresonen selv, men det setter jo sitt preg på dagene framover...

Da er det bedre å tenke må at man skal lage noen gode lammeboller med joghurtsaus, servert med rødvin senere på fredagen.

FBU 4EVER
21-09-2007, 10:00
God morgen alle sammen!

Som sykmeldt er det stort sett fredag hele uken her i huset. Ikke mye på agendaen idag, bare fikse litt på noen lampettledninger. Siden blir det en tur på Meny og innkjøp av noe godt til de to dagene som ikke er fredag. Har fått noen nye DC-9 byggesett i hus, så det kanskje blir litt modellbygging her i huset, også.

Ha en fin dag.

OJB
21-09-2007, 10:26
God morgen fra Tananger/Forus,
Litt trøtt i trynet her i gården. Siste nummer av Flight International og Airliners ble lest fra begynnelse til slutt igår kveld med en god vin.
Interessant å lese om Boeing sine 787 utfordringer.
Det ble sent.
Siste arbeidsdag denne uken og så er det pinadø helg igjen. Har inntrykk av at det bare er mandager og fredager.
Helgen skal brukes til fjelltur om ikke været slår seg vrangt igjen.
Ha en fin dag og god helg alle.

ENGM RAMP
21-09-2007, 10:49
God formiddag kjære Forumister....

Her "nytes" formiddagen med å parkere fly og gjøre det beste for å rette opp forsinkelser etter problemene denne gryyyytidlig morgen...

Ellers er kaffen nytrukket, humøret er på topp og snart er det helg. Hjem til litt mere snekring (blir ALDRI ferdig med terrassen) og resten av helgen er satt av til barnedåp og MASSE familie. Det blir storveis hyggelig...

Ha ellers en fortreffelig dag og helg alle sammen!

;)

Bizflyer
21-09-2007, 10:54
Originally posted by EB

Endelig fredag - men det betyr ikke fri fra jobb. Rett etter lunsj bærer det til fjells med 60 kunder - overnatte ute til natten og på hotel i morgen natt. Hjem igjen søndag ettermiddag... Ha en bedre fredag og enda bedre helg - du også!

Herregud! Du kan da ikke plage kundene dine på den måten? Står det så dårlig til med dere at dere kun har råd til en natt på hotell???:colgate:

Forøvrig god formiddag fra sørspissen av landet. Fruen har bursdag i dag, så kvelden blir tilbragt på en av byens restauranter. I morgen blir det ut på hytta og male, familieselskap på søndag og derved er hele den helgen også belagt! Når skal man egentlig få tid til å slappe litt av???

BF:cool2

Someone
21-09-2007, 10:57
God morgen fra København. Nå venter snart 4 timer med forelesning selv om jeg konsentrerer meg mest om å komme meg etter gårsdagen. Dette kan bli gøy:drunk:

Ha en fin dag!

sirpjalle
21-09-2007, 11:11
God morgen! I natt har det regnet stikker og strå, og jeg har self blitt syk.

Passer veldig dårlig mht spotter-turen min til AGP i dag ja :(

Så den eneste turen jeg tar meg i dag er vel en tur ned på den lokale butikken og kjøpe et par tre flasker med en lokal brandy for å ta md hjem, pluss ei cerano-skinke.

Martin
21-09-2007, 12:01
God fredag!!

Klar for siste dag før to ukers ferie, og det blir selvfølgelig en jobbe-for-to-dag.. Skal heller ikke se bort i fra at det blir masse pakker, og biler som kommer for sent.. Typisk fredag..

Rakk også Online check-in for morgendagens flight, og to-seter har blitt sikret ;)

Ønsker alle en god fredag!

LN-FHU
21-09-2007, 12:18
God formiddag fra Tromsø

Flott høstvær, dog lettere overskyet. Siste dag på jobb før helg i snekringens tegn. Ha ein framifrå fredag

LN-MOW
21-09-2007, 14:35
God morgen fra Det Store Veikrysset. Her i skjaeringspunktet mellom I-75 og I-285 er det moerkt, fuktig og klamt. Enten smaaregner det, ellers saa har morgenduggen klumpet seg ekstra. Vaerrapportene sier iallefall intet om regn ...

Trakteren med Peet's gurgler hyggelig ved siden av meg .. P3 gaar paa nettradioen og med unntak av et par korte moeter blir det aa sitte her og jobbe paa et par produktoppgraderinger og prosjekter.

Satser paa en rolig helg .. Chelsea-ManU og Stabaek-LSK paa soendag er plottet inn ...

LN-MOW
21-09-2007, 19:56
Skyene henger tunge og moerke over oss, men jeg kom meg toerrskodd frem og tilbake til Costco hvor jeg hadde en gallalunch til $1.50 (hot-dog og cola). Plukket med meg en Kurt Cobain action figure paa veien tilbake, og han sitter naa beskjedent mellom Wideroe's Q400 og ATA's L-1011 og klimprer paa gitaren sin.

Egil
21-09-2007, 19:59
God fredag!!

Da er jeg endelig på nett igjen! Har slitt kongens klær i en uke, så ja i dag sa jeg "Endelig fredag" når jeg våknet ^_^

Helga blir brukt til avslapping, god mat og en bra fest i morgen med Åge og Sambandet.
Og på mandag setter jeg kursen mot Bodø og 5 dager på skolebenken hos Widerøe.

God Helg alle sammen!


Egil

LCH78
21-09-2007, 23:10
Originally posted by Egil
Og på mandag setter jeg kursen mot Bodø og 5 dager på skolebenken hos Widerøe.


Kondolere ;) Hva skal du skoleres i da?