View Full Version : Swiss + mye mere
ATC-flyradar
18-09-2007, 17:54
Nå blir jeg vel hengt av alle de som ewr drittlei bil og bilder far en slik amatør. Men hvis du er lei, så unnskyld - steng denne tråden :colgate:
Hvis du synes at jeg prøver så godt jeg kan og tar i mot kritkk for å lære mere, så kan du kommentere så my du vil, rett fra levra eller leveren som di sier på vestkanten av Oslo.
Men vi begynner med noen som trafikkerer OSL !
Jan
ATC-flyradar
18-09-2007, 17:56
Så har vi noen Thai (damer) nei det skal være fly
Jan
ATC-flyradar
18-09-2007, 17:58
Så kommer aftens side serie - sp slapp av - Folkens :D
Jan
Jan, dette må være noe av det beste jeg har sett på en god stund :up: Fargene er så og si perfekte, bildene er skarpe som bare det, og ikke minst; Thai-farger gjør seg utrolig bra på en A346 ^_^
Kongebilder Jan!!! Keep 'em comming :)
Fellowship
18-09-2007, 19:05
Dette var uten tvil den beste serien jeg har sett fra deg, Jan :)
Flotte bilder av flotte fly.
Hadde enda disse kommet til OSL, ville jeg vært der hver dag jeg kunne!
Men jeg fant de to du kanskje mente, etter litt leting kom OH-SAK og CS-TNE :)
Vennlig hilsen en annen Groruddøl
Pentax-fotograf på hobbybasis
ATC-flyradar
18-09-2007, 20:04
Originally posted by Fellowship
Dette var uten tvil den beste serien jeg har sett fra deg, Jan :)
Flotte bilder av flotte fly.
Hadde enda disse kommet til OSL, ville jeg vært der hver dag jeg kunne!
Men jeg fant de to du kanskje mente, etter litt leting kom OH-SAK og CS-TNE :)
Vennlig hilsen en annen Groruddøl
Pentax-fotograf på hobbybasis
Takk for alle kommentarene - virkelig morro å jobbe med bildene i etterkant osv.
Og til deg Ole Johan - takk for fine ord og håper at anledningen byr seg å møte deg på vollen eller flishaugen en kveld/helg før vinteren.
Jeg møter stadig en du kjenner meget vell - Jan Olav Martinsen på vollen, flishaugen, senest sist lørdag og han kan jeg takke for info og detaljer om hva som kommer og ikke kommer. Og ikke minst gode historier fra FBU og de bilder du legger for han !!!
Det hender SK..... - Airbus330, disse fra Spotterforeninge for Groruddalen :colgate:
Hr. Martinsen - du spurte meg om jeg fikk med meg XL når jeg reise og husket ikke det når snakket med deg igjen, ,men som sagt fikk jeg to bilder !!
Hei Romsås og Stovner :D
Jan Støkkebo
Ja- fortsetter du sånn- Jan- trenger du vel ikke så mye mere hjelp! Noen er fortsatt skjeve- men det finner du nok ut av!;)
ATC-flyradar
18-09-2007, 20:23
Originally posted by SE-DYD
Ja- fortsetter du sånn- Jan- trenger du vel ikke så mye mere hjelp! Noen er fortsatt skjeve- men det finner du nok ut av!;)
Takk takk Dag, kanskje jeg skal slutte å rette dem opp, så kanskje de re rette i virkeligheten :D
Jeg trenger hjelp til nattfoto - les den tråden !!
Jan
Rossiyskie Avialinii
18-09-2007, 20:27
Dette er det beste jeg har sett fra deg Jan. Veldig positivt overrasket da jeg så bildene. Nydelig.
Alex.
Airbus 330
18-09-2007, 21:01
Meget bra serie dette her Jan som du viste litt av tidligere i sommer etter turen.
Jeg bare MÅ dit engang.....
Airbus 330.
ATC-flyradar
18-09-2007, 21:27
Originally posted by Airbus 330
Meget bra serie dette her Jan som du viste litt av tidligere i sommer etter turen.
Jeg bare MÅ dit engang.....
Airbus 330.
Ta deg en tur Jan-Kåre, ned med en Avro på morningen og tilbake ved 22 tiden - ta med noen flere, er verdt alle pengene.
Jan
BRAVO!
Detta är ett klart framsteg från din sida! :cool: