View Full Version : SAS kampanje
http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Tilbud/Kampanjesider/Venner-i-lufta/?WT.ac=Supersalg
Denne bookes faktisk i V-klasse og dermed 100% EB-poeng!
Originally posted by E.N.
http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Tilbud/Kampanjesider/Venner-i-lufta/?WT.ac=Supersalg
Denne bookes faktisk i V-klasse og dermed 100% EB-poeng!
Inte illa! Rena rama Ryanairnivån på det här erbjudandet. Slog snabbt på Oslo-Alicante i november, lördag till lördag. Första försöket gav en tur och retur för totalt 886 inkl serviceavgift. Löp och köp!
AirbusTrond
18-09-2007, 17:17
Hm. Nesten for godt til å være sant. Da spørs det om det ikke blir en førjulstur til Berlin......:colgate: :colgate:
Edit: Det spørs ikke lenger, avreise torsdag 29. november, retur søndag 2. Første tur til Berlin. Gleder meg!
Tja, virker som om de så seg nødt til å kjøre en kampanje nå etter all mediefokuseringen. Gode priser fra SK. Jeg søkte på OSL-AGP 07.11 og fant med en gang prisen til 449,- en vei. Men det snedige var at prisen var enda billigere på retur fra AGP 14.11, kr 387,-. Hvorfor det montro?
Det er lagt ut maange billetter, så her er det god tilgjengelighet og billetter til alle :)
Tommy777
18-09-2007, 18:18
Originally posted by Flyer
Det er lagt ut maange billetter, så her er det god tilgjengelighet og billetter til alle :)
Noe som er bra med SAS. Naar de kjoerer et slikt salg, er tilgjengeligheten god
Superhai
18-09-2007, 19:16
Originally posted by MD11
Men det snedige var at prisen var enda billigere på retur fra AGP 14.11, kr 387,-. Hvorfor det montro?
Tax tenker jeg.
Vi betalte 1772,- t/r for 2 voksne til Malaga i jula, syntes det var vanvittig billig til SAS å være! Nesten like billig som ID billett med DY:D
FlightDeck
18-09-2007, 21:29
Ja, billig til SAS å være. Men jeg har aldri betalt mer enn 300 kr. for flybilletten min det siste året og jeg har vært i syv land i Europa (det siste året), så så veldig billig synes jeg ikke at det er...
Flyskattene i Spania er mye lavere enn ut fra Norge, derfor blir returen billigere. I tillegg får man fordelt bestillingsgebyret på 50 kr på to leg.
Originally posted by FlightDeck
Ja, billig til SAS å være. Men jeg har aldri betalt mer enn 300 kr. for flybilletten min det siste året og jeg har vært i syv land i Europa (det siste året), så så veldig billig synes jeg ikke at det er...
Oh... Hvor har du bestilt disse billettene da?
Bestilte nettopp en tur til Lisboa.
Da bestillingen var gjort kom det opp at "billettene sendes deg pr. post".
Trodde alle SAS-billetter var e-tickets nå, men tydeligvis ikke?
Syntes det var merkelig.
Så vidt jeg vet er det ikke e-tickets til bl.a Lisboa, Napoli og Dubai. Av en eller annen grunn. Men litt sjarmerende da !;)
Originally posted by SQ 777
Så vidt jeg vet er det ikke e-tickets til bl.a Lisboa, Napoli og Dubai. Av en eller annen grunn. Men litt sjarmerende da !;)
Som i gode gamle dager ja :old
Originally posted by OEH
Bestilte nettopp en tur til Lisboa.
Da bestillingen var gjort kom det opp at "billettene sendes deg pr. post".
Trodde alle SAS-billetter var e-tickets nå, men tydeligvis ikke?
Syntes det var merkelig.
Det er utrolig nok noen stasjoner som ikke er rigget for e-ticket enda, men det blir færre og færre. Det er ikke lenge siden LGW kom opp elektronisk...
Noen av prisene er fraktisk under 499,-.
Gikk inn og sjekket, og fikk en t/r LHR til litt over 800,'-
Ikke at jeg har tenkt å benytte meg av det, reiser konsekvent med BA, men ganske god pris.
Men egentlig ikke så voldsomt at det er verdt å hype så altfor mye opp.
Tror aldri jeg har betalt mer enn 600,- en vei med BA, og har mange ganger fått det enda billigere, og de begrenser heller ikke de gode prisene til et par måneder midt på vinteren. Ikke kaller de det salg heller.
litt-amatør
19-09-2007, 15:21
Men noen destinasjoner mangler, blant annet Las Palmas. De var med på tilsvarende salg i januar. Er dette salg SAS har planlagt lenge eller er dette kampanjer SAS setter i gang nokså kjapt når de ser at det trengs, mon tro...?:question: