View Full Version : Dagens overblikk.
Hadde gleden av å ta en tur opp i tårnet på OSL i dag, og hadde så klart med kameraet. Fikk med både Korean, PIA og litt til. :)
RuneGaus
15-09-2007, 21:25
stilig serie... :-p
ATC-flyradar
15-09-2007, 21:30
Sinnsyke bilder og avstander Madman !!
Kunne tenke meg å bruke en 10 mm F1,2 å ta 2 bilder a 180 grader når lyset tillater det.
Kjære Kobro (riktig navn?) la oss få wekamera ( skikkelig skart til alle døgnet timer - hele året) med mye forsinkelse, slik at det ikke kan benyttes til noe som helst.
Her Ramp(e) gutt - hvor lang ser du en god dag ?? Nordover blir det Hamar og sørover ser du tårnet på Romsås - ser du !!
Jan
Å se til Hamar er vel litt drøyt da Mjøsa jo dreier noe mot nordvest litt sør for Stange? :cool:
Men jobben og utsikten til Morten skulle jeg nå gjerne hatt! :wink
ATC-flyradar
15-09-2007, 21:51
Originally posted by Thomas
Å se til Hamar er vel litt drøyt da Mjøsa jo dreier noe mot nordvest litt sør for Stange? :cool:
Men jobben og utsikten til Morten skulle jeg nå gjerne hatt! :wink
Thomas han ser Mistberget og kanskje over det - når jeg tenkte Hamar - ikke som sted, men at flyene på tur til OSL og 19R - de snur om regel ved Morskogen osv.
Sorry - hvis du oppfattet Hamar og gågatene :D
Men ellers er jeg eneig med deg - bytte arbeidsplass med Morten eller sted :angry:
jan
Bakketårnkabinen 89m over bakken
Mistbergstoppen 663m over bakken
Håper for guds skyld at han ikke ser over! :lol:
Nei, uff nå må jeg slutte å kverrulere.. på tid å komme seg hjem fra dette rottereiret under gate23 og finne puta! :old
ENGM RAMP
16-09-2007, 02:19
Haha....
Vel, jeg ser LANGT på en skikkelig klarværsdag, det kan jeg si, akkurat HVOR langt, er derimot et annet spørsmål....
Ser nok bla. Østover, til at jeg på SKIKKELIGE klarværsdager kan se når maskinene på vei til ARN har påbegynt sin innflyging & descent...
På jobb i ettermiddag/kveld, Morten?