View Full Version : Dagen bilder! den 14 September
La oss starte dagen i det rette element, baade porpell og muligheter for aa lande paa vann...blir det bedre ?
Tja... Vet ikke om den frister til en prøvetur. Men morsomt å se på bilde...:rolleyes:
Gårsdagen var riktig så hyggelig. Jeg fikk være med på refueling av F-16 fra Norge, Belgia og Hellas. Det var spesielt de greske figherne som gjorde at jeg bestemte meg for å dra.
Dette er vel en belgier
http://img.photobucket.com/albums/1003/atckyrre/planes/Tanker%20trip/IMG_3078.jpg
Tatt på SAS`07. Er utrolig at disse kunne fly...
En til, tatt med min gamle Fujifilm
Med vidvinkel hadde bildet blitt kanonbra, syns eg
Bilde tatt utifra vinduet på en LH CRJ700, mens vi ventet på takoff FRA-SVG
stefan78
14-09-2007, 10:01
CPH, 23. juli
LOT, Embraer ERJ-170ST
Svidd gummi fra Varig MD-11 PP-VQH. Polderbahn 30/7-2005.
En forgangen fugl fra SEA ...
BA 744, YVR - Vancouver int airport, 6 april 07 -fra et års fantastisk studieopphold i vancouver!
Brussels Airlines Avro RJ85 (i SN Brussels hybrid farger) @ OSL 17.08.2007
her e noge klype skannerte bilder
hmm hvordan legger eg inn tekst under hver enkelte bilder ?
1. bilde: Amsterdam på begynnelsen av 80 tallet.. tatt av far min da foreldrene mine sko hjem fra sydenferie, men måtte snu fra sola og fly til amsterdam pga ganske dårlig vær på sola, eg antar de fløy med Spantax DC8 eller en coronado..
2. bilde:Fuerza area de española
3. bilde: Aero dominicana
4. bilde: Arkia israeli Airlines 757-300
la inn en forstørret amsterdam bilde.. og ville fjerne den lille , men vet ikke åssen..
Savner sommer-stemning i stormkastene rundt veggene her nå...:cry:
ATC-flyradar
14-09-2007, 19:31
Fytte rakkere for noen fine bilder og til og med Mow... er på Dagens - hyggelig.
Her mitt bilde i dag, nesten for mye støy, men SAS er SAS og med tanke på dette telte som skal ned :colgate:
Jan
ATC-flyradar
14-09-2007, 20:33
Ørjan, er Citystar bilde tatt på Sola ??
Jan
Erik Geicke
14-09-2007, 20:58
AERO Boeing 737n, har fargene til AEROMAR fra den Domenikanske republikk.
Er vel mulig resten av navnet har blåst av.
De har også leid 757 fra Icelandair.
Erik.
Originally posted by ATC-flyradar
Ørjan, er Citystar bilde tatt på Sola ??
Jan
Ørjan sier ja ^_^
erik: Linhas aereas de dominicanas står det på det blåe stripen..
Her mitt bilde i dag, nesten for mye støy, men SAS er SAS og med tanke på dette telte som skal ned :colgate:
Jan
Nå har du nevnt ordet "støy" i nesten hver eneste bildepost etter at Andreas (seilfly)kommenterte at bildene dine den 10.sept (http://forum.scanair.no/read.php?TID=21679) hadde akkurat det, støy. Du virker litt furten. :)
Dog tror jeg du har misforstått hva Andreas mente.
For å oppklare: Støy, i den formen som Andreas tenkte på når han kommenterte bildene dine, er ikke master, telt, bakgrunnstøy, gress, skog o.l som jeg tror du tenker på.
Han tenkte nok på digital bildestøy/iso-støy.
Men dagens bilde var fint!
ATC-flyradar
14-09-2007, 22:09
Originally posted by LN-EIR
Jan
Nå har du nevnt ordet "støy" i nesten hver eneste bildepost etter at Andreas (seilfly)kommenterte at bildene dine den 10.sept (http://forum.scanair.no/read.php?TID=21679) hadde akkurat det, støy. Du virker litt furten. :)
Dog tror jeg du har misforstått hva Andreas mente.
For å oppklare: Støy, i den formen som Andreas tenkte på når han kommenterte bildene dine, er ikke master, telt, bakgrunnstøy, gress, skog o.l som jeg tror du tenker på.
Han tenkte nok på digital bildestøy/iso-støy.
Men dagens bilde var fint!
Sorry - jeg tenkte på telte til SAS ground osv som støy - ingen bemerkninger som jeg tenkte på - ingen sure miner folkens.
Mine bilder er som til oftes litt pinner, radiostolper, vindpølser osv - det er for greit -og ikke for andre på forumet -men jeg blir ikke forbannet - jeg tar hintene for å bli bedre.
Jeg kommenterte dette for at bilde mitt viser at flyet tar av ved teltet som SAS ground skal ta ned grunnet mislykket avisning ( røde frekvenser) sist vinter.
Fortsatt glade bildedager " Dagens bilder " fra alle.
Mr Seilfly -Andreas - fortsett å kommentere mine bilder - si din mening -jeg lærer av det - vær ærlig som du har vært.
Jan
Ingen sure miner, tenkte bare jeg skulle prøve å rydde opp i begrepsforvirrelsen.. :)
Mine bilder er som til oftes litt pinner, radiostolper, vindpølser osv - det er for greit -og ikke for andre på forumet -men jeg blir ikke forbannet - jeg tar hintene for å bli bedre.
Ja, du ser ut til aa ha talent for aa tiltrekke deg 'fremmedlegemer' i bildene ... :p
Men vi heiser flagget foerste gang du faar et bilde antatt paa A.net!
Fellowship
14-09-2007, 23:08
Benytter sjansen til å feire Sterlings påståtte bursdag i etterkant, jfr mailer som har kommet om pristilbud pga bursdagsfest.
Bildet av OY-MRP er tatt i går der den drar av gårde som NB 621 til Barcelona
Med hilsen til alle som har kapret seg en billig ferietur :)