View Full Version : photos@CPH, 12sep07
RuneGaus
12-09-2007, 22:10
ikke mye og skryte over, men jeg legger de ut allikevel... morro med tilbakemeldinger på at dere(noen av dere ihvertfall) setter pris på bilder fra cph ^_^
RuneGaus
12-09-2007, 22:13
sorry sizen på det ene der, men skulle jeg ha presset ned til 850bredde hadde det ikke vært mange pixler i høyden.... skal nok ikke gjenta seg for ofte! :huh:
Fine bilder! :-p Alltid moro med bilder, så bare kjør på.
Men hva har du gjort med bilde nr 2 av det Brasil-flyet? Ser ut som en banan som ligger i en skateboard-rampe....
ATC-flyradar
12-09-2007, 22:26
Originally posted by RuneGaus
sorry sizen på det ene der, men skulle jeg ha presset ned til 850bredde hadde det ikke vært mange pixler i høyden.... skal nok ikke gjenta seg for ofte! :huh:
Den replu.......... den var 10+++++++++++++++++++++
Takk Rune.
Hvis du er 1. styrmann eller captain -skal vi lage en video fra cockpit for medlemmene på dette forumet. Har du en dag med flere turer med meg på klappstolen med vido og foto !!
Hva koster billetten(ene ) for en hel dag fra start til avsluttning.
PM ???
Jan
A319 i SAS farger (både retro og vanlig) er jo råstilig da :up:
Flotte bilder! Pene farger og skarpt og fint :)
Airbus 330
12-09-2007, 22:40
MEGET bra bilder Rune fra CPH.:up:
Liker dine bilder fra CPH, så bare stå på videre.
Airbus 330.
RuneGaus
12-09-2007, 23:10
takker for kommentarer, alltid hyggelig :-p
og ja det er Brazilian Air Force ;) (Thailand Air Force ---> http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6059544 )
Originally posted by Madman
Men hva har du gjort med bilde nr 2 av det Brasil-flyet? Ser ut som en banan som ligger i en skateboard-rampe....
Du skjønner vel at han kommer ikke langt nok fra til å få hele flyet inn i ruta- så han må ta mange bilder og sette de sammen- når han da står på ett punkt og tar et slags panorama blir det gjerne litt skjeve vinkler og fallende linjer!;)
Artig med litt fra det kunstneriske hjørnet også Rune!:smile2
Takk igjen... SAS sin A319 er rålekker i forhold til smågrisene i samme størrelse...
RuneGaus
13-09-2007, 13:06
Originally posted by SE-DYD
Originally posted by Madman
Du skjønner vel at han kommer ikke langt nok fra til å få hele flyet inn i ruta- så han må ta mange bilder og sette de sammen- når han da står på ett punkt og tar et slags panorama blir det gjerne litt skjeve vinkler og fallende linjer!;)
Artig med litt fra det kunstneriske hjørnet også Rune!:smile2
bare for å kverrulere :colgate:
Fine bilder fra CPH! Skarpt og flotte motiv!
Rossiyskie Avialinii
13-09-2007, 13:54
Nydelige bilder Rune.
Keep them coming.
Alt var veldig bra bilde :up: SAS sin A319 i vanlige SK-farger er råkul :cool: