View Full Version : Scandinavian Airlines System SAS
ATC-flyradar
11-09-2007, 19:27
Hei, er denne modellen verd USD 40 + frakt ??
Jan
Her; (http://cgi.ebay.co.uk/Aeroclassics-SAS-Scandinavian-Caravelle-SE-210_W0QQitemZ110168770325QQihZ001QQcategoryZ95151Q QtcZphotoQQcmdZViewItem#ebayphotohosting)
Det er vel opp til øyet som ser ;)
Tror jeg ga ca $30 pluss frakt for min (muligens litt mindre), og $40 er kun 60kr mer. Hvis du vil ha modellen og ikke samler primært som en investering så hadde jeg gått for den
ja,slå til! Er det 1/500 scala. Jeg er innteresert i å kjøpe en model av deg vis du bestiller 2 stk. deler på utgiftene og runder av oppover til din fortjeneste.
Originally posted by C172
ja,slå til! Er det 1/500 scala.
Nope, enda bedre 1:400:D
Hallo - hvor ofte får man tak i dragelivery??? Ved å "bo" på ebay? :cool:
(Jaaada, også jeg har nylig sikret meg 747 med drage.)
Drømmer ofte om DC-8 med drage. Greit å kunne ha noen fantasier. :colgate:
Det var en flott model. slå til og kjøp. Deler mer en gjerne på frakten og litt for bryet vis du kjøper 2 stk. 400 scala er nok bedre en 500. jeg har begynt å samle på 500 scala. Tar meg en kjapp tur til Aviationmegastore ved Schiphol en dag jeg har fri.
Kjør på Jan.! Er verdt det... TRUST ME!!!
Eg er en som bor på eBay...
Har ikke akurat denne,- men samme modell med hybridfarger "SAS/Thai".. En nydelig modell.
Fikk en 747 med dragehode for etpar dager siden, den kommer på 192,- med frakt !
Eg betalte 30 dollar for min i skala 1/400
Bare så det er sagt :colgate:
Ble det en her som ble eieren av denne modellen da ? ;)
ATC-flyradar
15-09-2007, 22:08
Fytte rakkeren - nå har fått mange nye - tror ikke at fruen i huset bli glad !!
Må gjøre om på litt !!
Bilder kommer senere !!
Jan
Jeg får en sending nu på mandag. Det er fra Airliner Hobby Shop. Jeg har også en bestiling på en 737 fra Air Baltic. Fra Air Baltic shop.
Originally posted by ANX
Er rimelig sikker på at fantasiene vil bli realisert, ANX ! Aeroclassics vil utvilsomt lage
-8'ern med dragedekor. Grunnen til at -8'ere ikke har vært å få på en stund nå fra Aeroclassics er pågående arbeid med å forbedre deres tidligere "master" for DC-8-61 og -63. Personlig ønsker jeg også at de gir ut Scanair -63 slik den var på slutten av tjenesteperioden. Jeg ønsker meg videre reg. SE-DBL som var den siste DC-8 som ble produsert hos Douglas i tillegg til at nettopp dette flyet var den siste maskinen faderen fløy før han pensjonerte seg i SAS.... Ellers vil jeg nevne at Aviation Center Berlin annonserer at IF200 vil gi ut SAS DC-8-62 med det første... Vel , jeg må jo si at jeg venter på en offisiell utalelse fra leverandøren/fabrikanten i så måte.
Originally posted by ANX
Skal vi drømme sammen;)
Aeroclassics har hatt -62 og -63 planlagt i ca. 4 år nå, men ennu mangler de. I følge Andrew Klein som eier Aeroclassics, har han problemer med de "skjevøyde". De klarer ikke å få disse helt rett. Får håpe det skjer noe i løpet av 08.
Og til deg Gottolfs, den IF200'en tror jeg vi kan glemme. Har vært annonsert i ca 2 år nå. Ingenting skjer og ingen feedback fra IF.
Ole B.
Originally posted by Olebno
Originally posted by ANX
Skal vi drømme sammen;)
Aeroclassics har hatt -62 og -63 planlagt i ca. 4 år nå, men ennu mangler de. I følge Andrew Klein som eier Aeroclassics, har han problemer med de "skjevøyde". De klarer ikke å få disse helt rett. Får håpe det skjer noe i løpet av 08.
Og til deg Gottols, den IF200'en tror jeg vi kan glemme. Har vært annonsert i ca 2 år nå. Ingenting skjer og ingen feedback fra IF.
Ole B.
Er smertelig klar over at det går tregt, men øyner et visst håp siden ACB nå annonserer den igjen. De gjorde det første gang for 2 år siden,tok så annonseringen vekk,men nå
er den altså på plass igjen. Personlig synes jeg -62 modellen til AC er ganske bra.
Jeg kjøpte i sin tid Finnair utgaven og er egentlig happy med den. Har også en del av deres -63 modeller ,men synes å se litt andre konturer på nesepartiet på disse. Det som jo er litt dritt med diekast er det faktum at alle mastere blir laget for hånd.
Synd at så er tilfellet når vi vet hvilke muligheter som ligger i å benytte CAD etc....
raider66
29-10-2007, 10:46
Jeg venter også spent på eventuelle SAS/Scanair DC-8 modeller fra Aeroclassics. Har jo registrert noen rykter de siste årene, selvom Klein ofte holder kortene sine tett til brystet (ønskelisten på det aktuelle diskusjonsforumet er i alle fall lang nok....). Prøver å holde meg oppdatert, men så langt er det lite nytt om disse eventuelle modellene (kunne tenkt meg noen Icelandair også - Loftleidirmodellen fra Gemini var jo en katastrofe....).
Enig i at DC-8-62CF i Finnairdekor er fin.
Espen