PDA

View Full Version : Bilder i dag 11. sep.

Madman
11-09-2007, 18:39
Her er resultatet fra dagens runde... :)

Madman
11-09-2007, 18:40
De to siste..

ATC-flyradar
11-09-2007, 18:47
Meget bra MadMan - bra med lysforhold i dag !!

Jan

flyKSU
11-09-2007, 19:03
Likte veldig godt lysettingen og fargene på disse bildene, Madman :up: Kjempebra! :)

Rossiyskie Avialinii
11-09-2007, 19:56
Flotte bilder.

LN-MEH
11-09-2007, 20:06
Kjempefine bilder! Likte best de MD bildene, SAS og Blue1!:smile2

Fly high
11-09-2007, 21:08
Jeg synes det var mange fine bilder her! Det eneste jeg reagerte på er de to siste bildene som kanskje ble litt blasse?
Blue1-bildet har fin belysning og klare farger, men jeg synes kanskje det blir litt "trangt"? (Litt for lite luft over og under) Har du beskåret det noe i overkant?

Madman
11-09-2007, 21:16
Originally posted by Fly high

Jeg synes det var mange fine bilder her! Det eneste jeg reagerte på er de to siste bildene som kanskje ble litt blasse?
Blue1-bildet har fin belysning og klare farger, men jeg synes kanskje det blir litt "trangt"? (Litt for lite luft over og under) Har du beskåret det noe i overkant?

De to siste bildene ble tatt rett mot sola, og dette var det beste jeg fikk til i etterbehandlingen. Og ja, jeg var nok litt hard med "saksa" på noen av bildene, spesielt Blue1 se jeg. :rolleyes:

Og takk til dere alle for kommentarer. :-p

SE-DYD
12-09-2007, 00:13
Ja idag var det flott på OSL. Var der 2 ganger selv og så faktisk LN-KKX (bør kanskje kalles Jesus?) ved terminalen- men rakk ikke å ta bilde a'n!

Bildene dine var jo flotte de! Likte nok best de med kun himmel bak- de med terreng i bakgrunnen- ble litt "gule"- noe som alt for lett skjer når man gjør bildene lysere. Kan fikses med vibrance i Photoshop Camera Raw! ev en forsiktig desaturate. Dog er jo dette en bagatell- for det er jo bakgrunnen jeg snakker om. Flyet er jo det en skal ha fokus på, men som dere vet liker jeg å sette det på spissen! Og bildene dine her er jo såpass bra at jeg kan være spissfindig- ikke sant!;)

petru26
12-09-2007, 02:03
Trur jeg får dra med meg kameret på jobb en dag igjen snart jeg, så det endelig kan komme et bilde eller to av x-ray snart her.. Kom inn fra Geneve klokka 23.50 by the way, så den har vært borte stort sett hele kvelden i kveld.