View Full Version : God tirsdag morgen
Twin Otter
11-09-2007, 04:57
God morgen alle sammen. For å være bankende ærlig så har jeg ikke kommet meg i seng enda! Gårsdagens valg gjorde sine inntrykk. Når en god venn inviterer på valgvake med pølsegryte og mange gode venner kommer blir det en lang kveld. Da jeg ruslet hjemover i ett-tiden ble det ikke noe enklere å komme seg i seng siden en nabo av meg har funnet det så fint å holde nettverket sitt åpne for oss andre som måtte være interessert i å surfe litt. Det har blitt en del mer surfing en vanlig de siste dagene.
Ellers markerer vi jo i dag at det er seks år siden 9/11. En trist dag som forandret verden totalt....
Nå bikker jeg over i køya, så må dere andre ha en trivelig tirsdags morgen....
anders320
11-09-2007, 07:36
God morgen her ja! Jeg har nå våknet opp 30 minutter for seint etter å ha glemt å skru på vekkerklokka. Har fulgt med på valgspenningen på TV, var formelt inne i kommunestyret i kommunen i 6 timer, men etter at opptellingen var ferdig ble jeg akkurat ikke kommunestyrerepresentant. Ble heldigvis satt på 1. varaplassen, men det fungerer greit siden jeg flytter om et år uansett =)
Snakk om blåmandag... Øhh, nei det er jo tirsdag :wow:
Egil
Utflyttet
11-09-2007, 07:44
God ettermiddag fra YBBN!
Har hatt en IT-fri dag så langt, minus noe klur med bt.no i morgentimene her (mens dere surfet etter valgresultater som verst i går kveld. I dag har jeg bare sost opp og ned elven her med citycat'en og lekt med kamera og vært innom byen for lunch. Lunchen var en nydelig barramundi, hva nå enn sånn fisk heter på norsk i lag med avansert ertestuing og litt hvitvin fra et sted her i bygden.
Ettermiddagen skal brukes til å skrive litt regninger til kunder, og så sose rundt litt og så legge seg. Programmet gjentaes ut uken, torsdag ser det ut til å bli whisky-slaberas og DVD med standup som er medbragt fra moderlandet, fredag ser det ut til å bli dagstur til Noosa, lørdag er grill-partai med sjømat som tema, og søndag er avslapping og mandag/tirsdag tror jeg at jeg finner emg et fly oppover igjen.
Jeg har funnet noen sider spotterbeskrivelse, så lurte på om ejg skulle ta med store linsen ut en tur en av dagene og se om det var store pip-pip'er å ta bilder av, de har jo noe annen fauna her. Speaking of which, det kom en NZ 744 over mens vi spist lunch.
Ha en bedre dag! :D
-A
ATC-flyradar
11-09-2007, 08:21
God tirsdag morgen fra Oslo nord. Litt ekstra trøtt i tryne i dag - det ble sent grunnet opptellinger og resultater - noen fikk seg en på tryne på valgresultatet også - de ble musestille av henne som bor på Grønnerløkka.
Ellers en dag med nye møter og møter og håper på bedre resultat i dag.
Jan
God morgen fra København. Delvis skyet og opphold her og snart er det tid for å komme seg på forelesning. Ellers ett ganske deilig resultat å våkne til selv om det meste var klart før jeg la meg. Ha en fin dag:colgate:
Desk pilot
11-09-2007, 08:42
God morgen fra nordvest. Litt lettere vær i dag etter en lang periode med regn. Kanskje vi får sol i dag? Valgresultatet her i kommunen er ingen stor overraskelse. Ap er fortsatt størst mens partiet for folk flest sanker stadig flere stemmer fra folk flest. Det greie med å bo i en liten kommune er imidlertid at mange av sakene og prioriteringene er ganske opplagte, så valgresultatet bestemmer egentlig bare nyansene i politikken.
Ein opplett ( ! ) morgon i Bergen. Dagen derpå ja, og det skal byttes kontorer mange plasser i dag......
Bizflyer
11-09-2007, 11:07
God formiddag fra dekk 12 på Color Magic!
Color Lines nye stolthet kom til Oslo i går ettermiddag. Hun passerte Fantasy på vei ut av Oslo, og de hilste pent på hverandre. Color Magic gled innover mot Hjortnes kaia mens Queens "Its a kind of Magic" runget over høytalerne ute på dekk. Schtiiilig! For de som måtte være interessert ligger det film av seansen ute på Youtube.
Nå blir det noen dager ombord her til kai i Oslo.
Ha en magisk dag!
BF:cool2
God formiddag fra Tromsø!
Originally posted by Someone
Ellers ett ganske deilig resultat å våkne til selv om det meste var klart før jeg la meg. Ha en fin dag:colgate:
Ja, ikke sant. Det var jo rødt og fint over store deler av landet. AP frem med 2-3% poeng i forhold til valget i 2003 osv...:wink
og i Vadsø så ble dette den nye ordføreren: http://no.wikipedia.org/wiki/Svein_Dragnes :) (er dog ikke helt fornøyd med det da... men men...)
AirbusTrond
11-09-2007, 14:39
God dag fra Lilletorget. Realativt greit valgresultat. Positivt at også andre begynner å få øynene opp for det partiet jeg har stemt ved alle valg de siste 20 år... ;)
Glad tirsdag... Satt oppe til 02:15 i natt og opp 06:00 for møter i Strømstad i dag. Trenger ikke mye søvn når hovedstaden beholder Erling Lae...:D :D :D Naa venter det en treningsøkt før det blir middag med noen venner i kveld. Ha en fortsatt god tirsdag!
Originally posted by TOS
God formiddag fra Tromsø!
Originally posted by Someone
Ellers ett ganske deilig resultat å våkne til selv om det meste var klart før jeg la meg. Ha en fin dag:colgate:
Ja, ikke sant. Det var jo rødt og fint over store deler av landet. AP frem med 2-3% poeng i forhold til valget i 2003 osv...:wink
Nå bor jeg heldigvis ikke i "store deler av landet", men holder meg mest i Oslo som fortsatt er fin og blå så hvem som sitter som ordførere utpå landet er ikke min business;)
Og av alle det rødmalte ondene er AP det minst ille, det viktigste er at SV halveres:D
Jeg synes hva folk stemmer kan få være en privatsak.
Er det slik at dere helst ikke vil ha folk som stemmer noe annet enn Høyre her? Eller kan vi kanskje holde en litt mer inkluderende tone?
God ettermiddag fra Lilleaker,
Det har vært en travel dag så langt her i prosjektet. Dagen begynte som vanlig med SK4002 og LN-TUI over fjellet imorges. Fin tur , dog litt letteskyet i høyden.
Tilløp til kaos på Sola i Morgentimene da innsjekk og dataanlegg tydeligvis lå nede for telling. Baggen som denne dagen medbringes på grunn av lysting lag ikveld ble satt på tralle inne i avgangshallen. Dette bidro til at vi kom 5min forsinket ut fra gate , men min sambygding Kaptein Viggo Stenbekk fikk kjerra frem i tide til OSL. Det ble en litt sydligere innflyging enn vanlig til Galemoen og vi var helt syd for Bjørndal før innflygingen begynte fra sør.
Under kommer noen bilder av morgenstemning "on the airways" fra morgenens flyging.
Ha en fin dag alle.
Innflyging over Oslo i morgentimene
God ettermiddag fra sør-vest Norge. Min første stemming i livet ble gjort i går. Dagen brukes til å slappe av og nyte livet. Torsdag-Søndag blir det jobbing på Stavanger Lufthavn så da blir det noen slanter inn i kassen.
HVa jobber du som OJB siden du flyr så mye mellom SVG å OSL?
FBU 4EVER
11-09-2007, 15:39
Morgen og morgen,Fru Blom! Det er langt på dag,men været er bra. Dagens legesjekk førte til forlenget sykemelding t.o.m. 14/10.:( Nå er det ny omgang med 24-timers blodtrykkmåling og så skal kroppen analyseres med ultralyd i nær fremtid.Æsj!
AirbusTrond
11-09-2007, 15:58
Originally posted by gustavf
Jeg synes hva folk stemmer kan få være en privatsak.
Er det slik at dere helst ikke vil ha folk som stemmer noe annet enn Høyre her? Eller kan vi kanskje holde en litt mer inkluderende tone?
Enig!!! Synes det er greit å uttrykke at man er glad eller misfornøyd, eller at man er glad for at Lae fortsetter og holde det på et litt humoristisk nivå, men å begynne å karakterisere andre partier som et onde er vel å trekke det litt langt.....
Fortsatt morgen her i Veikrysset ... proever fortvilet aa holde hodet over vannet men maa nok innse at slaget er tapt. Heretter vil kun de som skriker hoeyest faa min oppmerksomhet ...
On the other hand - solen skinner og i skuffen har jeg pulverpadder!