View Full Version : Flesland bilder 10.09.07
Rossiyskie Avialinii
10-09-2007, 22:12
Noen bilder fra Flesland idag.
Hyggelig med kommentarer og meninger.
Alex.
Veldig harde kontraster synes jeg- kanskje du skulle prøve senke kontrasten noe og lette opp lyset litt i etterbehandlingen- ev prøv det litt fram med undereksponering når du tar bildet- og gjøre dem lysere etterpå!
ATC-flyradar
10-09-2007, 22:46
Originally posted by SE-DYD
Veldig harde kontraster synes jeg- kanskje du skulle prøve senke kontrasten noe og lette opp lyset litt i etterbehandlingen- ev prøv det litt fram med undereksponering når du tar bildet- og gjøre dem lysere etterpå!
Captain Caveades - bra bilder fra deg også .
SE-DYD tror at du må vise oss på en praktisk måte - det du skriver. Fortell litt mere om over/undereksponering i forhold osv -- jeg vil væøre taknemelig om litt mere forklaringer på hva vi kan gjøre det mer riktig :D
Jan
Kanskje enklest når vi en gang møtes på Vollen- så kan jeg vise det på kamera- ev les litt i manualen om hvordan over/undereksponere! Så kan vi ta dette med photoshop etter hvert!
ATC-flyradar
11-09-2007, 08:22
Originally posted by SE-DYD
Kanskje enklest når vi en gang møtes på Vollen- så kan jeg vise det på kamera- ev les litt i manualen om hvordan over/undereksponere! Så kan vi ta dette med photoshop etter hvert!
Takk for det Dag, vi sees sikkert i løpet av høsten !!
Jan
Rossiyskie Avialinii
11-09-2007, 19:56
Takk til Jan og Dag for kommentarer.
Bra bilder fra Bergen Captain, med litt andre fugler enn man er vant til å se her oppe.:smile2
Bra bilder Captain Caveades :) XL 320 er stilig :up:
Rossiyskie Avialinii
11-09-2007, 22:24
Takk til alle for kommentarer.