View Full Version : Dagens bilde 10.9.2007
ATC-flyradar
10-09-2007, 19:23
Jeg kommer til å legge ut et bilde i denne tråden alle dager som jeg har mulighet og håper mange flere kan legge ut et bilde når dette måtte passe.
Jeg gjør et forsøk for fremme bilder på forumet, så et nytt bilde kommer fra meg her i dag og kanskje i morgen også,
Jan
Det er fint du er ivrig, men jeg hadde satt pris på om du hadde lagt ut ett bilde i hver sin tråd; det blir lettere å vite hva jeg får se ;) -Så går jeg ikke glipp av noe jeg evt ønsket å få med meg :D
Jeg hadde nå ventet å se ett par tre bilder jeg - det pleier å være det når Jan sier bare ett bilde!;)
ATC-flyradar
10-09-2007, 22:26
Ok, gutter - det vra meningen at alle kunne legge ut et bilde hver dag under en tråd med dato. Jeg begynte med 10.9.....m Vi trenger ikke å kommentere - bare legge ut et bilde hver hver dag som den enkelte har mulighet til.
Seilfly - ta en titt på # Dagens bilde (dato) så blir det en ny tråd hver dag som starter med Dagens bilde dato .....
Så det kommer et nytt bilde i morgen under Dagens bilde 11.9.2007 --er du / dere med nå ??
Jan
Det blir ihvertfall helsikkes mange poster her inne om ALLE skulle lage egen post til hvert enkelt bilde.
ATC-flyradar
11-09-2007, 10:14
Originally posted by Thomas
Det blir ihvertfall helsikkes mange poster her inne om ALLE skulle lage egen post til hvert enkelt bilde.
Thomas - les alt på nytt:
En tråd 10.9.2007 - hvor alle kan legge inn et bilde
En tråd 11.9.2007 - hvor alle kan legge inn et bilde
En tråd 12.9.2007
En tråd 24.12.2007 av julenissen. :D
Vi har slike tråder "flyforum" hver dag - som bl annet heter " God mandag morgen" god tirsdag morgen"
Må jeg utdype dette enda klarere ?
Jan
Fly high
11-09-2007, 14:36
Dette burde være krystallklart! :)
Det var i grunnen et artig påfunn/initiativ Jan!:smile2