View Full Version : Bilder OSL - 8.september 2007
ATC-flyradar
09-09-2007, 13:56
Noen få bilder fra 19L og 01 R
JAn
ATC-flyradar
09-09-2007, 14:07
Mytravel fortjener igjen å bli tatt bilde av :D
Jan
Dette var fine bilder! Nå tar du skarpe bilder! Litt støy på enkelte, men det har ingen ting med deg som fotograf å gjøre, og litt støy gjør egentlig ingen ting.
:up:
Kjempebra , Jan :up: Råbra bilder fra OSL :)
Meget stilig de to bildene av Korean Air :)
Rossiyskie Avialinii
09-09-2007, 20:41
Det av Sterling var jævlig flott.
Mye bra her, men det med Sterling var dritbra :up:
Spesielle farger! Men skarpe var de!
Så du var altså på OSL på søndag! Det var jeg også- så etter deg, hadde ventet å se deg ved Flymuseest hvor det var veteranflytreff- men den gang ei. Da 330'n til MyTravel kom, var jeg og JørgenS og Fellowship på Vollen, men du var visst på den andre Vollen ser det ut til!?
Fellowship
10-09-2007, 01:02
Ja, det var en flott dag i dag, sælig på flysamlingen, men også på Vollen etterpå. Men vi ventet og ventet på KLN-KKX som ble for sein for oss. Det ble så mørke skyer at lyset forsvant og jeg ga meg visst 5 min før den kom... Da hadde jeg vært på OSL i over 9 timer, så det er jo bra :)
Får ikke klartgjort bilder fra flysamlinga før i morgen, men 2 overraskelser ble det:
1. Herlig å se CSA komme med A310
2. Det begynte å mørkne, men vi fikk LN-KKL som er det andre flyet som ikke har "øyenbryn"-vinduene lenger. (Men også Roald Amundsen har måttet bite i gresset.. :( ... )
ATC-flyradar
10-09-2007, 08:37
Originally posted by SE-DYD
Spesielle farger! Men skarpe var de!
Så du var altså på OSL på søndag! Det var jeg også- så etter deg, hadde ventet å se deg ved Flymuseest hvor det var veteranflytreff- men den gang ei. Da 330'n til MyTravel kom, var jeg og JørgenS og Fellowship på Vollen, men du var visst på den andre Vollen ser det ut til!?
Ja, Dag - når jeg ankom OSL så benytte de 19L i begge rettninger og derfor tok jeg turen bort ditt og ble der et par timer. Men så opnet de 19R og da gadd jeg ikke å kjøre inn ( 18 tiden ) det ble litt for mye mørke - overskyet.
Jan