View Full Version : Flesland bilder 03.09.07
Rossiyskie Avialinii
03-09-2007, 22:31
Håper dere liker bildene.
Hyggelig med kommentarer og meninger!!!
Alex.
Airbus 330
03-09-2007, 22:45
Likte Braathens bildene best, fine farger og klare.
Men synd dere har så mye motlys når dere tar bilder på Flesland da.:(
Har dere ikke muligheter for å komme dere på andre siden?
Airbus 330.
Hærlig med bilder fra Flesland igjen! Takker for fine bilder :up:
Men ser at du har hatt litt motsol på enkelte av bildene. Men de av Vildanden og West Air Sweden var meget pene :)
Hei! Dette ser greit ut lysmessig, for du har hatt litt å stri med ser jeg. Mange motlysbilder som slett ikke er lett å redigere. Og de som ikke er motlys, er det sterkt sollys. Dog synes jeg alle bildene untatt nr 5 og 6 er tatt i lutende terreng;) - noe som skulle være enkelt å rette opp!
Motlysbildene kunne blitt enda bedre ved å benytte Dodge-tool på flykroppen (i photoshop).
Bilde nr 2 er det absolutt beste og hadde vært perfekt om det var horisontalt! Bilde nr 9 har forground clutter. Har du prøvd å gå helt inntil gjerdet og ta tvers gjennom? Går bra på full tele!- om ikke flyet er for nærme- ev prøvd å holde kameraet over hjerdet og ta noen bilder på måfå (kanskje ett av dem gir et blinkskudd)!
Alt i alt har du kommet greit ut av de vanskelige lysforholdene!
Rossiyskie Avialinii
04-09-2007, 07:56
Jepp, lyset kom rett i trynet, kan gå over på andre siden, men det er jævlig langt.
Det siste bildet gadd eg ikke redigerer i det hele tatt, skulle bare ha det med, siden var uvanlig her på Flesland, tok det da jeg gikk hjemover.
ATC-flyradar
04-09-2007, 09:54
Bra bilder - tross motlys.
Jan