View Full Version : En torsdag til København
Hvor spennende kan jeg gjøre OSL-CPH 6. september? Må være i København før klokken 12.00...
tja.. satse på å ta 0615-flyet og sitte på rad 31A hvis det er en MD80 som flyr :) (det gjorde jeg i går) :)
Tommy777
25-08-2007, 00:36
Dra via ARN for mer EB poeng ^_^
Hva med en sen flight til HAU, overnatting på Park Inn (tidligere Henderson) i captain's suite og CoastAir ATR42 fra HAU 0615 til CPH 0745?
Uttenkt etter mottoet - mellom to steder er det alltid noe annet enn en rett strek :colgate:
Hadde jeg ikke fløyet CoastAir tidligere i år så hadde jeg nok godt for turforslaget til KGL. Hvordan er Sterling på denne strekningen - de flyr både 08:05 og 08:55...og er råbillig i følge norwegian.no
FlightDeck
25-08-2007, 15:30
Originally posted by EB
Hadde jeg ikke fløyet CoastAir tidligere i år så hadde jeg nok godt for turforslaget til KGL. Hvordan er Sterling på denne strekningen - de flyr både 08:05 og 08:55...og er råbillig i følge norwegian.no
... da må du ikke sjekke inn bagasje på mer enn 15 kg... ellers blir det dyrt :D Sterling blir jo det nye bagasjefrie flyselskapet snart. Ingen tør å sjekke inn bagasje hos dem etter hvert... Og det er jo forståelig med deres nye prispolitikk.
Hmmm. Må sjekke hva SAS flyr - jeg skal ha med bagasje og reiseregningene ser penest ut med et -1- bilag pr reise og ikke ett for billetten, ett for bagasjen og ett for setevalget...
A319 kun klokken 06:15 - så en avgang med A321 før den som passer best 08:20 går med MD80...skulle ønske det var A319 - men MD80 er jo ikke å forakte - i allefall om jeg reiser på TPC.
Originally posted by EB
Hadde jeg ikke fløyet CoastAir tidligere i år så hadde jeg nok godt for turforslaget til KGL.
Hadde du glemt ut hele Fly&Vinen da EB? Dette var en test på dagen derpå! :lol: ;) :old
Bizflyer
27-08-2007, 09:15
Originally posted by Tommy777
Hva med OSL - ARN - BKK - CPH??
Det ville gitt saftig mye poeng! Iallefall med en bisnissbillett. Og DET kan du få på en regning! hehe!
BF:cool2
FlightDeck
27-08-2007, 09:37
Originally posted by Bizflyer
Originally posted by Tommy777
Hva med OSL - ARN - BKK - CPH??
Det ville gitt saftig mye poeng! Iallefall med en bisnissbillett. Og DET kan du få på en regning! hehe!
BF:cool2
... da vil nok arbeidsgiver bli fornøyd!
...eller ektefellen! Nei det holder med det reisemønsteret jeg har denne høsten - nå er avreisen på torsdag utsatt noen timer på grunn av en kollega og midt på dagen er det bare SAS som flyr. Men vi rekker DFDS hjem...:D
ATC-flyradar
28-08-2007, 10:25
Originally posted by EB
Hmmm. Må sjekke hva SAS flyr - jeg skal ha med bagasje og reiseregningene ser penest ut med et -1- bilag pr reise og ikke ett for billetten, ett for bagasjen og ett for setevalget...
Bare å bruke Dinner card kortet flere ganger :colgate:
Jan
Dinner Card = Middagskortet?
Da er jeg sjekket inn via sms på morgendagens flytur til København. Sete 3F er bekreftet...:D
Få mennesker på OSL en torsdag formiddag... Rask og grei innsjekk med sms, automat og bagdrop. Null kø i sikkerhetssjekken. På Gate 43 stod en MD80 og vi hadde seter på rad 7. Pushback 3 minutter før rutetid og rett opp i luften til servering av sandwich, vin, ramløsa og kaffe. Landet 10 m inutter før rutetid. Crewet var Real Scandinavian - en svensk, en dansk og en norsk vertinne...:D Omtrent smekkfull maskin - så det går an å fly til København på formiddagen også...våkn opp DY og NB!!!!
Originally posted by EB
Få mennesker på OSL en torsdag formiddag... Rask og grei innsjekk med sms, automat og bagdrop. Null kø i sikkerhetssjekken. På Gate 43 stod en MD80 og vi hadde seter på rad 7. Pushback 3 minutter før rutetid og rett opp i luften til servering av sandwich, vin, ramløsa og kaffe. Landet 10 m inutter før rutetid. Crewet var Real Scandinavian - en svensk, en dansk og en norsk vertinne...:D Omtrent smekkfull maskin - så det går an å fly til København på formiddagen også...våkn opp DY og NB!!!!
Har SK 3F på rad 7 ???? ^_^
Nei, men de har 7F på rad 7.:smile2
Seating endret i gate - fordi jeg traff noen kjente.