PDA

View Full Version : God fredag morgen...


EB
24-08-2007, 06:16
Gårsdagens Garden Party ble en stoooor opplevelse - både når det gjaldt underholdning, mat og ikke minst champagnen - nok av alt. I dag blir det trening igjen og null alkohol... Ha en bedre fredag!

Madman
24-08-2007, 06:29
God morgen. Ny arbeidsdag på Galemoen er i gang. Ser ut til å bli nok å gjøre i dag, men får håpe det beste.

Ha en god dag. :)

Utflyttet
24-08-2007, 06:49
Travel dag her også i dag. Har mere overlevering av ting og tang for kunder utover i dag, så her er det bare å stå på. :)

-A

Egil
24-08-2007, 07:11
Grått og regntungt over MJF i dag, men hva gjør vel det når man er kun 4 effektive arbeidstimer unna helg ^_^
Har en splittvakt (ikke gøy) i dag og jobber 0500-0800 + 1430-1730, så nå er det frokosttid før jeg skal ned på Rådhuset og forhåndsstemme, best å bli ferdig med det!

Ellers har ett redningshelikopter surret over fjellet her i natt. Ektepar savnet (http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article2946385.ece) etter fjelltur i går...


Egil

zico77
24-08-2007, 07:28
God morgon frå Stavanger, også i dag -men i ettermiddag er det hem til Bæærgen :)

Ikkje det stora veret ute, så det passer bra med "inne på kontoret" idag :rolleyes:

sirpjalle
24-08-2007, 07:40
God morgen! Endelig fredag! Helg.

Da var GPS på plass til ferie, må og få tatt en runde i dag og se på stål og glass til rekkverk i huset. Men ellers blir det en vanlig og forhåpentligvis rolig dag. ;)

Vede
24-08-2007, 07:41
God fredag morgen godtfolk her fra Sola flyplass. Helt greit vær men kanskje solen titter frem i løpet av dagen. Dagens flyprogram er også til å like. Så er det frihelg etter 16.00 i dag. Ha en strålende dag.

Someone
24-08-2007, 07:49
God morgen fra Lysaker. Siste dag på jobb før jeg vender tilbake til student livet. Blir å kjøre over til Bergen i ettermiddag. Ha en fin dag

ATC-flyradar
24-08-2007, 08:14
God fredagsmorgen fra Oslo nord. Dagen går til å lage innkalling til ekstraordinær generalforsamling, advokatmøte og deretter grilling på sen ettermiddag.

Jan

TOS
24-08-2007, 08:21
God morgen fra Tromsø! Litt regn i lufta. Ikke så mye annet å melde.

Originally posted by Someone

God morgen fra Lysaker. Siste dag på jobb før jeg vender tilbake til student livet. Blir å kjøre over til Bergen i ettermiddag. Ha en fin dag

Har du byttet studiested, Someone?

Someone
24-08-2007, 08:26
Originally posted by TOS

Originally posted by Someone

God morgen fra Lysaker. Siste dag på jobb før jeg vender tilbake til student livet. Blir å kjøre over til Bergen i ettermiddag. Ha en fin dag

Har du byttet studiested, Someone?


Nei, skal fortsette i CPH. Skal over med sykler og endel annet stasj for brodern som har begynt i Bergen. Har ikke vært i Bergen siden jeg var 7 så da passet det fint, spesielt når jeg blir spandert på:D

Stikker til Køben om en uke.

LN-FHU
24-08-2007, 08:27
Goooooo morn fra Tromsø

Øse pøse vær her i morgentimene, det nærmer seg høst :cry:

Men eller er det jo fredag , så da så. Døgnvill-festival i kveld og Knutsen & Ludvigsen spiller opp til allsang.

Ha en fantastisk fredag :D :D :D :D

Bizflyer
24-08-2007, 09:54
God formiddag fra Sørlandets Hovedstad som også i dag ligger badet i sol! Ser ut til å bli en deilig helg. I dag blir det dobbel jobbing. Dvs både dag og kveld/natt, men i morgen er jeg nok tørst igjen!! Og så er det jo ikke så lenge til søndag når Start kommer til å slå Brann på Sør Arena! hehe!

BF:cool2

FBU 4EVER
24-08-2007, 09:59
Lettskyet,pent cabrioletvær på Nærsnes og omegn.Tidlig opp og fin form,snart er det frokost,deretter klipping av gressplenene.Det trengs! Noe måling og planlegging skal også gjøres,murfliser skal byttes ut med skifer med tid og stunder.
Ha en fin dag.Nå er det snart helg.

Savipix
24-08-2007, 10:10
God tisdag morgon ifrån Stockholm!

Solen skiner, det är relativt varmt och det trillar in arbete kontinuerligt. Första samtal 07:46. Helgen blir en blanding av flygning och vila. Men först är det dags för en svensk kräftskiva och ett 14-års kalas ikväll.

Ha en strålande avslutning på den "vanliga" arbetsveckan.

Desk pilot
24-08-2007, 14:22
God fredag ettermiddag,
Da har jeg vært på tur. Deutsche Bahn imponerte ikke, men det gjorde derimot SAS! Hadde et veldig hyggelig crew ombord som fulgte oss hele veien hjem fra DUS via OSL og videre opp til MOL :D

Fra DUS til OSL fløy vi forøvrig med LN-RRB. Pent fly, selv om noen av oss kommenterte at seteryggene var veldig bratte. ;)

AirbusTrond
24-08-2007, 17:58
:cool: :cool: God ettermiddag fra Samos. I skrivende oyeblikk 35 garader i skyggen. Med en mossing som reisefoelge faar jeg bringe de gode nyhetene om Rygge-satsingen til Norwegian videre...

Ellers maa nevnes at SAS Charter Business (oppfoert som C-klasse paa billetten) absolutt er verdt prisen om man er glad i god drikke og service.. mer foelger i kort rapport paa soendag...:cool: