Log in

View Full Version : Noen bilder fra OSL

ATC-flyradar
20-08-2007, 21:35
Jeg lover å ikke legge ut så veldig mye bilder - skjønner at du er lei mine dårlige bilder, men for ordens skyld vil jeg takke alle som har bidrat med kommentarer og har hjulpet meg så langt fram.

Jeg får nå personlig hjelp av en meget dyktig fotograf som er her på forumet og som gir meg leksjoner via msn og gir meg totalt prøvelse fra punkt og prikke.

Nå er vi gått igjennom det med å ha rette linjer og håper at dette er rette linjer - det neste er sharpen - osv.

Du må gjerne kommentere som du selv vil -

God kveld.

seilfly
20-08-2007, 21:40
Tøft bilde; det av innflygingslysene!

ATC-flyradar
20-08-2007, 21:53
Originally posted by seilfly

Tøft bilde; det av innflygingslysene!

Jeg skal bruke litt tid på å finne riktige bildensnitt - oppløsning og osv. På grunne av regnsværet så var det ikke så lett å finne riktige plasseringer.

Jeg har noen til skal bare bruke litt tid på disse bildene og kanskje få litt hjelp av Flanders til å gjøre noe med bildene.

Jan

flyKSU
20-08-2007, 22:00
Fine bilder, jan :up: :) Spesielt det av Sun-Air Dornier 328. og Korean Air Cargo 747. Stilig med litt annerledes vinkler, og det blir en tøff effekt når innflygningslysene er med i forgrunnen :)

Ser jeg var relativt heldig med været når jeg var der nede nå for etpar dager siden også. Det regnet i alle fall ikke så mye da :smile2

ATC-flyradar
20-08-2007, 22:02
Originally posted by fly1980

Fine bilder, jan :up: :) Spesielt det av Sun-Air Dornier 328. og Korean Air Cargo 747. Stilig med litt annerledes vinkler, og det blir en tøff effekt når innflygningslysene er med i forgrunnen :)

Ser jeg var relativt heldig med været når jeg var der nede nå for etpar dager siden også. Det regnet i alle fall ikke så mye da :smile2

Synd vi ikke møtes når du var her nede, håper sjangsen kommer.

Jan

Rossiyskie Avialinii
20-08-2007, 22:13
De første var ikke veldig bra, men det av korean og noen andre var derimot svært bra.

Du gjør framgang på mange bilder.

flyKSU
20-08-2007, 22:17
Originally posted by ATC-flyradar

Originally posted by fly1980

Synd vi ikke møtes når du var her nede, håper sjangsen kommer.

Jan
Jeg også. Skal si fra neste gang jeg drar nedover, så kanskje vi treffes :) Eller om du skal oppover til Kvernberget, da en gang så må du si fra :)

Det var ikke så mange spottere den dagen, men jeg var jo ikke på vollen da. Stod ved enden av den korteste rullebanen og tok bilder av alle disse MD´ene som dere er så heldig å ha der nede :)