PDA

View Full Version : God torsdag morgen

EB
16-08-2007, 06:01
I dag håper jeg på oppholdsvær - vi fikk mer enn nok regn i går. En samarbeidspartner har invitert til en formiddag på Vollen i Asker. Ellers blir det en ny treningsøkt i kveld - nå begynner kiloene å forsvinne... Ha en bedre torsdag!

MartinL
16-08-2007, 07:21
jeeeeeeeeeeeeeeeeesp. God morgen. Solen er lovet å skinne på Oslo borgerene i dag.
Må håpe at de har rett.

sirpjalle
16-08-2007, 07:47
God morgen fra Stavanger. Trøtt i trynet som vanlig, hadde som mål for n'te gang å hoppe tidlig til sengs, men neida.... klarte jeg det? NEI! :p

Ha en fin dag folkens.

Utflyttet
16-08-2007, 07:52
Endelig en dag hvor jeg våkner og føler det kan bli noe produktivt. Søvn er mangelvare for tiden. Og noen sier jeg skal til Singa neste uke, så dette kan jo bli en bra slutt på, hvem vet. :)

-A

JetBlue
16-08-2007, 08:17
God morgen. Setter meg straks i bilen for å kjøre til Sandefjord og "årets" eiermøte. Hjem igjen allerede imorgen, men da treffes gamle kjente og det blir nok litt juging utover kvelden.

Savipix
16-08-2007, 08:26
God morgon från Bergen eller oj det är Stockholm jag befinner mig i nu även om skillnaden i nederbörd är hårfin. Första telefonsamtalet kom till kontoret 0743 vilket bäddar för en dag med MASSOR av jobb.

I Sigtuna får Scandinavian masters en blöt start!

ATC-flyradar
16-08-2007, 08:43
God morgen til Oslo nor, men 14,5 grader i skyggen ( Sola er over de grå skyene) og håper for alle byen borgere at vi får noe bedre vær enn 20 mm regn i løpet et kvarter,

Ha en fortreffelig dag alle sammen.

Jan

Someone
16-08-2007, 08:47
God morgen fra Lysaker. På plass på kontoret for en nye arbeidsdag. Ellers er skyene lysegrå og ikke svarte idag så en forbedring fra igår. Ha en fin dag

OJB
16-08-2007, 09:15
God morgen fra Lilleaker,
Nå begynner været i ligne på vestlandsværet her inne. Der faktisk mulig å se en blå lysstripe i vest her fra min kontorplass.
Kanskje vi får se sola senere idag?
Vel , travel dag på jobb, returen går med SK4039 til SVG senere på ettermiddagen.
Ha en fin dag alle.

LN-FHU
16-08-2007, 10:19
God formiddag fra Tromsø

Hektisk start på dagen i dag.Har ikke hatt tid før nå til en liten hilsen....

Overskyet , men OK temperatur her idag

Ha en produktiv dag idag :old

LN-MOW
16-08-2007, 11:45
Som vanlig 23 varme her i Alpharetta naa klokken 05:41 ..

Altfor mange moeter planlagt - trenger aa faa frigjort litt tid til to presentasjoner jeg trenger ferdiggjort foer uken er over ,,, merker at DCS er produktet som er 'hottest' i SITA om dagen ..

FBU 4EVER
16-08-2007, 11:50
Noe mer sol på Nærsnes enn de siste dagene,så kanskje man får gjort noe utendørs idag? Legen antydet en forlengelse av sykemeldingen igår,så det kan gå mot mye indretjeneste i tiden som kommer.
Ha en fin dag.Nå er det snart helg igjen!

737-405
16-08-2007, 11:54
God formiddag fra Bergen :)

Her er det regn for øyeblikket, noe som egentlig var ventet..:cry:

Ha en strålende dag dere andre ;)

AirbusTrond
16-08-2007, 11:56
God dag fra Gamlebyen. Er helt forvirret pga sola i dag. Man vet jo ikke helt hva man skal gjøre. Fridagen var planlagt til listemaling, men nå kan man nesten ikke være inne heller...:huh:

LN-MOW
16-08-2007, 13:34
Da var vi paa plass ved Det Store Veikrysset .. 'romkameraten' minj har ikke vist seg, saa da faar jeg kanskje kontoret for meg selv idag. Deilig! Da kan jeg spille hoey musikk og kose meg uten aa bekymre meg.

Alle lystavlene langs veien averterer med hoeye smogverdier idag .. som om det var noe nytt .. aa fly inn til ATL sist tirsdag minnet meg om Los Angeles ... ikke morro aa vaere allergiker i Atlanta om sommeren.

sail4fun
16-08-2007, 14:06
God morgen, eller rettere sagt god ettermiddag !

Originally posted by EB

I dag håper jeg på oppholdsvær - vi fikk mer enn nok regn i går. En samarbeidspartner har invitert til en formiddag på Vollen i Asker. Ellers blir det en ny treningsøkt i kveld - nå begynner kiloene å forsvinne... Ha en bedre torsdag!

Håper du fikk en fin tur hit ut , ble det lunch på M&M ?

Geir

Tommy777
16-08-2007, 16:00
God morra fra Chicago. Torden lyn mm i gaar kveld, i dag har det klarnet opp. Fuktig, men heldigvis ikke i naerheten av temperaturene meldt fra Atlanta...

Atter en hjernedoed dag paa jobb.. Huff..

Ha en hyggelig aften alle sammen

learjet
16-08-2007, 16:01
God ettermiddag,

Da var nok en arbeidsdag gjennomført. For andre gangen i historien hadde vi SLOT på CO i dag. Men siden vi alle var så "ufattelig flinke" og var klare i god tid før rute så fikk vi jaggu gå avgårde i stedet for å måtte vente i over en time på avgang....

Ellers har dagen vært rolig, nå skal snuppa hentes i barnehagen, før middag skal handles og gjennomføres.

By the way, er det noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt øreklokker til snuppa uten å ruinere meg helt.... Hadde tenkt å ta henne med på Rygge neste helg, og da er det nok behov for litt beskyttelse av ørene.

S

mikro
16-08-2007, 16:26
Biltema har billige øreklokker tror jeg.

Egil
16-08-2007, 16:31
God ettermiddag fra Mosjøen!
Nok en dag er gjennomført hjemme, men nå er det verste over! I natt kjører jeg på jobb igjen! Så kan jo ræva bare prøve å gjøre motstand :rolleyes:
Været har vært sånn passe! Litt regn og mye overskyet, men siden jeg bare er inne så bryr jeg meg mest om morgendagen,,,

Originally posted by learjet
By the way, er det noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt øreklokker til snuppa uten å ruinere meg helt.... Hadde tenkt å ta henne med på Rygge neste helg, og da er det nok behov for litt beskyttelse av ørene.
S

Tipper alle seriøse bygg/jernvareforetninger fører hørselvern for barn! Jernia, Byggmakker, Byggern, Maxbo...

Egil

Farmer
16-08-2007, 17:22
God ettermiddag fra UNN i Tromsø, hvor jeg nå er på 10 døgnet med min lille datter.
Omstendighetene tatt i betraktning, og at hun kom hit med livstruende skader bare for 10 dager siden går det over all forventning. Bare en gips og noen bandsjer igjen nå, men pga hodeskaden er hun fortsatt veldig søvnig mesteparten av tiden. Men, hun ser ut til å kommet utrolig heldig fra sitt 6 meter høye fall, og med rett oppfølging og trening utover høsten tror vi at dette kommer til å gå rett så bra til slutt.
Hun mistet taleevnen, men også den har kommet mer og mer tilbake. Hun begynte til og med å smile og få tilbake humøret i går, så nå er livet lysere for hele familien.
Nå har vi begynt med litt gåtrening, og skal i bassenget her på huset i morgen, slik at nå er hun på full fart tilbake til livet hun er vant til .. dvs full fart:lol: .

LCH78
16-08-2007, 17:43
God ettermiddag fra Rica Hotel Gardermoen :) Sitter her nede å bare slapper av etter en liten tur på vollen i formiddag, men var da noen jævlige vanndammer som var på veien dit da.. bilen så jo ikke ut etter en tur dit, så det ble selvvask på Statoil etter endt tur :) Da hadde man sjekket inn på SN-flightene i morra så nå gjenstår det bare å spore opp en printer her på hotellet :)

LN-MOW
16-08-2007, 18:17
Originally posted by Farmer

........, slik at nå er hun på full fart tilbake til livet hun er vant til .. dvs full fart:lol: .

Godt aa hoere, Odd! (Hvor er klapper'n naar vi trenger den..?? ) :p

Tommy777
16-08-2007, 18:28
Meget gode nyheter fra Tromso, Odd!! Godt aa hoere at det gikk saapass bra!

LN-MOW
16-08-2007, 19:07
O'Lykke! Noen maa ha justert settingene i brannmuren vaar ... her sitter jeg og hoerer live NRK live ... kjenner godfoelelsene stroemmer gjennom kroppen .....

Naa maa jeg feire med en pose rustne padder!!!

EB
16-08-2007, 20:22
Lunch på M&M (meget bra....:D )og diverse innkjøp på Vollywood - godt å teste at Diners kortet fungerer!!!

sail4fun
16-08-2007, 20:27
Originally posted by EB

Lunch på M&M (meget bra....:D )og diverse innkjøp på Vollywood - godt å teste at Diners kortet fungerer!!!

Pleier å innta lunch på M&M når jeg har hjemmekontor , må jo ut å treffe folk når man sitter hjemme å "nerder" hele døgnet.

/G

EB
16-08-2007, 20:36
Men har aldri sett så mange småbarnsmødre på noen restauranter... I dag var det ikke mindre enn 10!!!! barnevogner inne i restauranten...og når en unge ebgynner å skrike...ja så...setter man seg ut og der var det sol:D

sail4fun
16-08-2007, 20:37
Hm, det har jeg ikke lagt merke til, mulig jeg er imun ? , nei det er vel fortsatt siste uke i ferien for mange.

FBU 4EVER
16-08-2007, 20:39
Hmmm... kanskje en lunsj hos Mats og Martin imorgen? Har ikke spist der før,alltid fullt.Spiste en gang nede på Pavarotti,nå Vollen Fjordkro med Sult-gjengen ved roret,men det var semre greier.
Har du hjemmekontor imorgen,P.A.?

sail4fun
16-08-2007, 20:42
Re morgendagen ikke spikret , men vi får ta det i godmorgen tråden i morgen?

Re Ex Pavarotti , enig , en lunch der i år med "dessa", terningkast 1.

FBU 4EVER
16-08-2007, 20:50
Originally posted by P.A. VIKING
vi får ta det i godmorgen tråden i morgen?

We snakes!

Someone
16-08-2007, 23:12
Originally posted by EB

Men har aldri sett så mange småbarnsmødre på noen restauranter... I dag var det ikke mindre enn 10!!!! barnevogner inne i restauranten...og når en unge ebgynner å skrike...ja så...setter man seg ut og der var det sol:D

Da har du ikke vært på Grønn på Lilleaker. Hadde en eks som jobbet der og når jeg var på besøk i lunchen føltes det ut som om jeg var den eneste uten barnevogn